مشاوره رایگان

شغل با درآمد دلاری

| از 0 نظر

امروزه شغل با درآمد دلاری آرزوی خیلی از افراد و جوانان کشور می باشد. در حال حاضر میزان پول به دست آمده از ایده های شغل با درآمد دلاری به دلیل اختلاف قیمت قابل توجهی که دلار با پول رایج ایران دارد، مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته شده است. از این رو افراد زیادی هستند که به دنبال انواع روش ها و راه های درآمد دلاری هستند. در صورتی که شما هم قصد کسب درآمد از فرصت های شغلی با درآمد دلاری را دارید، با ما همراه باشید.

شغل با درآمد دلاری

شغل با درآمد دلاری


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


 شغل با درآمد دلاری با یوتیوب

بهترین گزینه برای انتخاب شغل با درآمد دلاری، فعالیت در پلتفرم یوتیوب می باشد. هر روزه از کل دنیا بیش از پنج میلیارد فیلم در یوتیوب مشاهده می شود. روزانه کاربران زیادی هستند که وقت زیادی را از زمان خود صرف تماشا و گردش در  این پلتفرم می کنند. همین امر موجب می شود تا بستر مناسبی برای کسب درآمد از  این پلتفرم  فراهم شود.

 کسب درآمد از یوتیوب آرزوی خیلی از افرادی است که علاقه مند به شغل با درآمد دلاری هستند. از این رو افراد زیادی هستند که  قصد فعالیت در شغل با درآمد دلاری از طریق یوتیوب را دارند. این افراد می خواهند فعالیت در یوتیوب را تجربه کنند. ولی متاسفانه به دلیل تحریم هایی که کشور ما با آن رو به رو است، بعضی از افراد کسب درآمد از طریق یوتیوب را غیر ممکن می دانند. در صورتی که این چنین نیست و کاربران ایرانی هم می توانند به صورت مستقیم یا غیر مستقیم مشغول به فعالیت و‌ کسب درآمد از طریق این پلتفرم باشند.

منظور از کسب درآمد مستقیم از پلتفرم یوتیوب این است که مستقیما دستمزد و هزینه را خود یوتیوب پرداخت کند. منظور از کسب درآمد غیر مستقیم از یوتیوب هم کسب درآمد به کمک پلتفرم یوتیوب است. البته در همین راستا ذکر این موضوع از این قاعده مستثنی نمی باشد که پلتفرم یوتیوب کشور ما ایران را تحریم کرده است.  افرادی که قصد کسب درآمد دلاری از داخل ایران با پلتفرم یوتیوب  داشته باشند قطعا مسیر سختی را در پیش خواهند داشت.

فعالیت در شغل با درآمد دلاری از طریق پلتفرم یوتیوب مستلزم داشتن حساب گوگل ادسنس می باشد. متاسفانه کاربران ایرانی نمی توانند حساب گوگل‌ ادسنس برای خود باز کنند . چون برای افتتاح حساب گوگل ادسنس نیاز  به درج آدرس واقعی شخص در کشوری غیر از ایران است. در صورتی که کسی را در خارج از کشور داشته باشید و اطمینان کافی را از او داشته باشید می توانید از او بخواهید که یک حساب گوگل ادسنس با نام خودش برای شما ایجاد کند. در این صورت می توانید کسب درآمد از پلتفرم یوتیوب را شروع کنید.

شغل با درآمد دلاری

شغل با درآمد دلاری با یوتیوب

شغل فروش عکس با درآمد دلاری

یکی دیگر از ایده های شغل با درآمد دلاری، فروش عکس در وب سایت های خارجی است. کسب درآمد دلاری از طریق فروش عکس در ایران امکان پذیر می باشد، چون خرید آنلاین تصاویر در حال حاضر طرفداران بسیار زیادی دارد. چون افرادی که تولید محتوا می کنند برای محتواهای خود نیاز به تصاویر جذاب و با کیفیت در تمامی موضوعات نیاز دارند. به همین خاطر شما می توانید با عکاسی به راحتی درآمد داشته باشید. نکته ی مهم قبل از شروع برای این شغل با درآمد دلاری این است که خود شما باید به این کار علاقه و ابتکار داشته باشید. قطعا این شغل با درآمد دلاری مانند مشاغل دیگر، درآمدهای چندین هزار دلاری را یک شبه برای شما به وجود نخواهند آورد، از این رو باید برای موفقیت در آن مداومت داشته باشید و خسته نشوید.

در این شغل با درآمد دلاری، برای کسب درآمد دلاری از طریق فروش عکس می توانید یک وب سایت برای خود راه اندازی کنید. با این کار می توانید تمام توجه و زمان خود را بر روی فروش آنلاین تصاویر در وب سایت خود بگذارید. این کار مزیت های زیادی از جهات مختلف دارد و همت زیادی را می طلبد. اول این که، این کار کمک های زیادی را به برندسازی شخصی شما می کند. دوم این که شما می توانید با داشتن یک سایت دو زبانه، تصاویر را به کاربران زیادی معرفی نمایید. سوم این که شما می توانید در وب سایت شخصی خود یک پورتفولیوی و کاتالوگ شخصی ایجاد کنید. از این رو توصیه می شود که در کنار فروش عکس های خود در وب سایت های دیگر، سایت شخصی هم برای خود راه اندازی کرده و آن را بالا بیاورید. از دیگر مزیت های داشتن وب سایت شخصی برای فروش تصاویر در این شغل با درآمد دلاری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعیین قیمت عکس ها دست خود شما است.
  • هیچ کس دیگر عکس ها را بر نمی دارند.
  • شما 100 درصد بر نحوه ی نمایش عکس های خود کنترل دارید.
  • شما می توانید تنظیم شرایط و ضوابط را خودتان انجام دهید.

شغل با درآمد دلاری

شغل با درآمد دلاری از طریق فروش عکس


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


شغل با درآمد دلاری از طریق فارکس

یکی دیگر از ایده های شغل با درآمد دلاری، کسب درآمد از طریق بازار مالی فارکس می باشد. فارکس در حال حاضر در فهرست مهم ترین و بزرگترین بازارهای مالی و سرمایه در کل دنیا به شمار می آید. از این رو در کل دنیا شناخته شده است و در کشور ایران هم با استقبال زیادی مواجه شده است. در حال حاضر درآمد به دست آمده از این بازار با توجه به اختلاف قیمت قابل توجهی که دلار با پول رایج ایران دارد، بسیار قابل توجه است. همین موضوع موجب شده است تا این بازار به یکی از گزینه های اصلی تریدران در ایران تبدیل شود. حجم معاملاتی که در بازار فارکس انجام می شود، بسیار بالا است و تعداد زیادی از بانک های و موسسات مالی کوچک و بزرگ بین المللی، صندوق های بین المللی و کشوری پول و ... هم هستند که در میزان مبادلات آن ها تاثیر گذار هستند.

متاسفانه تحریم ها بر روی زندگی مردم تاثیرات زیادی را گذاشته است. همین طور بحران های مالی و اقتصادی حاصل از آن موجب شده است تا بیشتر مردم به دنبال راه و روش های مناسب برای افزایش و کاهش ارزش سرمایه خود باشند. از این رو بازار بورس ارزهای جهانی مورد نوجه معامله گران و تریداران بسیار زیادی قرار گرفته شده است. برای فعالیت در این شغل با درآمد دلاری در وهله ی اول نیاز به انتخاب یک کارگزار معتبر و فعال در این بازار می باشد. بازار فارکس هم مانند دیگر بازارهای سرمایه نیازمند علم و دانش می باشد و ورود ناشیانه به آن می تواند موجب نابودی کل سرمایه و دارایی شود.

فعالیت در بازار فارکس اگر به همراه دانش کافی باشد، سود کلانی را به همراه خواهد داشت. ولی افرادی که بدون دانش قبلی و مهارت و تجربه در آن فعالیت می کنند، می توانند با یک اشتباه کوچک تمامی سرمایه ی خود را از بین ببرند. پس برای موفقیت در این شغل با درآمد دلاری نیاز است تا آموزش های کافی را گذارنده و تحقیقات لازم را به عمل آورید. بنیان اصلی این شغل با درآمد دلاری به ارز بر می گردد، چون به صورت کلی فارکس بر پایه ی ارز بنا شده است.     

شغل با درآمد دلاری

شغل با درآمد دلاری از فارکس

شغل با درآمد دلاری با گوگل ادسنس

شغل با درآمد دلاری با گوگل ادسنس یکی دیگر از روش های کسب درآمد به دلار می باشد. روش های زیاد و متفاوتی برای کسب درآمد دلاری وجود دارند که هر کدام از آن ها دارای برخی مزایا و معایبی هستند. اما شغل با درآمد دلاری با گوگل ادسنس یکی از بهترین روش ها برای کسب درآمد دلاری می باشد. گوگل ادسنس یکی از سرویس های گوگل می باشد که برای کسب درآمد از تبلیغات ارائه شده است. شیوه ی کار گوگل ادسنس هم مانند سایر مجریان تبلیغات اینترنتی به این صورت است که افراد به عنوان تبلیغ کننده و یا ناشر وارد این سرویس می شوند. به این صورت که در این شغل با درآمد دلاری، تبلیغ کنندگان، تبلیغات و بودجه ی خود را تعریف کرده و ناشرین هم می توانند با توجه به آن ها تبلیغات بگیرند.  این پلتفرم به عنوان یکی از مهم ترین و محبوب ترین پلتفرم مجری تبلیغات در دنیا می باشد.

فعالیت در گوگل ادسنس به عنوان یکی دیگر از ایده های شغل با درآمد دلاری در ایران کم رنگ می باشد. دلیل این کم رنگ بودن آن هم به خاطر تحریم سایت های ایرانی توسط گوگل می باشد. گوگل به دلیل این که یک شرکت آمریکایی می باشد، خواه و ناخواه به فرمان های دولت آمریکا نسبت به تحریمات اعمال شده، عمل می کند. چون اگر گوگل به این تحریمات اعمال شده عمل نکند، جریمه می شود. البته تحریم سایت های ایرانی به منزله ی این نیست که تحت هیچ شرایطی کسب درآمد از آن امکان پذیر نمی باشد.

فرایند کار در این شغل با درآمد دلاری خیلی ساده است. برای کسب درآمد از این پلتفرم نیاز به ایجاد یک اکانت می باشد. البته باید حتما نکات مربوط را در زمان ایجاد حساب کاربر رعایت کنید تا گوگل متوجه ایرانی بودن سایت شما نشود. در این شغل با درآمد دلاری گوگل به ازای هر کلیکی که روی تبلیغات اجرا شده از تبلیغ کنندگان انجام می شود، هزینه ای پرداخت می شود. البته میزان مبلغ و هزینه با توجه به شدت رقابت در آن حوزه بستگی دارد.

شغل با درآمد دلاری

شغل با درآمد دلاری با گوگل ادسنس

شغل با درآمد دلاری با فروش افزونه و قالب وردپرس

یکی دیگر از ایده های شغل با درآمد دلاری، کسب درآمد از فروش افزونه و قالب وردپرس می باشد. روش های زیادی برای کسب درآمد از این شغل با درآمد دلاری وجود دارد که محبوب ترین روش های آن فروش افزونه و قالب وردپرس می باشد. به دلیل این که مدیریت سایت بدون استفاده از افزونه غیر ممکن می باشد، تقاضا برای خرید افزونه و قالب وردپرس بسیار بالا می باشد. از افزونه ها برای افزودن قابلیت های اضافه استفاده می شود که در مدیریت موفق سایت ها به مدیران کمک های زیادی می کنند. افزونه های بسیار زیادی در وردپرس وجود دارند که برخی از آن ها رایگان و برخی دیگر غیر رایگان هستند.

این شغل با درآمد دلاری با طراحی قالب یکی از روش های معمول برای کسب درآمد می باشد. افرادی که طراح و یا توسعه دهنده ی وب هستند، می توانند با این شغل با درآمد دلاری به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنند. البته در همین راستا ذکر این موضوع از قاعده مستثنی نمی باشد که برای شروع به این کار و ایجاد قالب های جذاب وردپرسی نیازی نمی باشد که طراح و یا کد نویس حرفه ای باشید. تنها موضوع مهمی که در این راستا وجود دارد، این است که حتما باید بدانید که مخاطب هدف شما چه کسانی هستند و شما قصد دارید قالب ها را برای چه کسانی بسازید. افرادی زیادی هستند که در زمینه ی طراحی قالب وردپرس مشغول به کار می باشند و از این شغل با درآمد دلاری، پول های زیادی را به دست می آورند.

در این شغل با درآمد دلاری اگر یک توسعه دهنده ی ماهر هستید می توانید زمانی اضافی را برای ارائه ی خدمات و طراحی افزونه و قالب وردپرس کنار گذاشته و به درآمد قابل توجهی دست پیدا کنید. بیشتر افراد به دلیل این که مهارت های فنی مورد نیاز برای تغییر چیدمان صفحه ها، انواع پست های سفارشی و ... را ندارند، با خرید انواع قالب ها و افزونه های وردپرس اقدام به انجام چنین کارهایی را می کنند.

شغل با درآمد دلاری

شغل با درآمد دلاری از طریق فروش افزونه و قالب وردپرس

جمع بندی

تا به این جای مطالب به بررسی شغل با درآمد دلاری پرداختیم. به این صورت که در ابتدا شغل با درآمد دلاری از طریق پلتفرم یوتیوب را معرفی کردیم. بعد از آن مطالبی را در ارتباط با شغل با درآمد دلاری از طریق فروش عکس را شرح دادیم. سپس در ارتباط با شغل با درآمد دلاری از طریق فارکس توضیحاتی را ارائه دادیم و نحوه ی کسب درآمد دلاری با گوگل ادسنس را توضیح دادیم. در انتهای مطالب هم در ارتباط با نحوه ی کسب درآمد دلاری از طریق فروش قالب و افزونه ی وردپرس توضیحاتی را شرح دادیم. شغل با درآمد دلاری با توجه به شرایط حاکم در جامعه، آرزوی بیشتر مردم است. امیدواریم با مطالعه ی این مباحث به تمامی سوالاتی که در ذهنتان در ارتباط با شغل با درآمد دلاری ایجاد شده بود، رسیده باشید.

شغل با درآمد دلاری

بررسی شغل با درآمد دلاری


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر