مشاوره رایگان

چگونه با موبایل پول در بیاوریم؟

| از 0 نظر

آیا تا به حال به این موضوع اندیشیده اید که می شود با موبایل کار کرد و پول درآورد؟! اصلا به این فکر کرده اید که چگونه با موبایل پول در بیاوریم و به سال نکشیده آرزوهایمان را خاطره کنیم؟!

حقیقتا من یکی خیلی فکر کرده ام. چون به نظرم کسب درآمدهای آنچنانی از طریق ماسماسکی که یک کف دست بیشتر نیست، خیلی باحال است. فکرش را بکنید؛ کار کردن با موبایل مثل این است که دفتر کارتان توی جیبتان باشد. دفتر کارتان را از جیب در می آورید، همان طور که روی کاناپه لم داده اید و شربت سکنجبین نوش جان می کنید، کمی کار می کنید و کلی پول در می آورید. آخر سر هم دفتر کارتان را در جیب می گذارید و با خیال راحت به تفریحاتتان می رسید. خیلی لذت بخش است. نه؟!

کار کردن با موبایل بهترین پیشنهاد برای افرادی است که تلفن همراه برای آن ها حکم کپسول اکسیژن را دارد. تلفن همراهشان را بگیرید، نفس کم می آورند! گاهی این وابستگی عجیب و غریب آنقدرها هم بد نیست. علی الخصوص اگر پای پول را به جیبتان باز کند. پس جای تعجب نیست اگر بگویم که می‌توانید روی کمک تلفن همراه هوشمندتان برای کسب درآمدهای نجومی حساب کنید. اگر کار از این ساده تر و پر سودتر سراغ دارید، بنده را هم در جریان بگذارید تا در خفا کاسه و کوزه ام را جمع کنم و بروم سراغ همان کار!

لازم است بگویم که بحث امروزمان در مورد راه های پول درآوردن با موبایل است یا نگفته پیداست؟!

دوست عزیزتر از جانم؛ اگر تو هم دوست داری راه های کسب درآمد با موبایل را بشناسی و از این طریق کلی پول به جیب بزنی، بدان و آگاه باش که این مطلب را به طور اختصاصی برای تو آماده کرده ام! 


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


ایده هایی کاربردی برای آن که چگونه با موبایل پول در بیاوریم؟

اگر در به در به دنبال ایده هایی کاربردی برای پول درآوردن با موبایل هستید؛ من کلی ایده تاپ برایتان سراغ دارم که می توانند شما را از فرش به عرش برسانند. این ایده های شگفت انگیز را از دست ندهید که حسابی متضرر خواهید شد!

چگونه با موبایل پول در بیاوریم؟ از طریق همکاری در فروش!

همکاری در فروش یکی از محبوب ترین و سودآورترین روش های پول در آوردن با موبایل است. در این روش که خوشبختانه یک ریال سرمایه هم لازم ندارد، شما در سایت شخصی یا شبکه های اجتماعی خود برای فروش محصولات و خدمات دیگران تبلیغ می کنید. خُب این وسط چه چیزی عاید شما می شود؟!

کلی کمیسیون به ازای خرید محصولات و خدمات توسط مشتریانی که از طرف شما راهی کسب و کار مورد نظر شده اند!

چگونه با موبایل پول در بیاوریم؟ از طریق تولید محتوای ویدئویی!

اگر دستی در تولید محتواهای ویدئویی خلاقانه دارید، به راحتی می توانید درآمدهای میلیونی کسب کنید! نخست بگویید ببینم؛ چه توانایی و مهارتی دارید؟!

خوب آشپزی می کنید؟! خُب محتواهای ویدئویی آموزش آشپزی تولید کنید و از این طریق تا می توانید پول در بیاورید!

خوب می رقصید؟! خُب محتواهای ویدئویی آموزش رقص تولید و منتشر کنید و پول روی پول بگذارید!

خوب تدریس می کنید؟! خُب دانسته هایتان را در قالب محتواهای ویدئویی ضبط کنید و پولدار شوید!

چگونه با موبایل پول در بیاوریم؟ از طریق فروش کتاب های صوتی!

اگر حنجره تان طلایی و صدایتان مخملی است، می توانید به کسب درآمدهای میلیونی با موبایل از طریق فروش کتاب های صوتی فکر کنید. در این روزهای پر مشغله که اوضاع زندگی خیلی ها قمر در عقرب است، هیچ کس وقت و حوصله ندارد که ساعت ها یک گوشه بنشیند و کتاب بخواند. اگر بتوانید نسخه صوتی کتاب ها را در اختیار این افراد بگذارید و گامی بلند در راستای دانش افزایی این قشر بردارید، نانتان توی روغن است!

چگونه با موبایل پول در بیاوریم؟

  • بازی کنید.
  • عکاسی کنید.
  • اپلیکیشن بسازید.
  • محتوای سئو شده تولید کنید.
  • سمساری آنلاین راه اندازی کنید.
  • ادمین پیج های اینستاگرامی و کانال های تلگرامی شوید.
  • تبلیغ کنید.
  • ...

چگونه با موبایل پول در بیاوریم؟

چگونه با موبایل پول در بیاوریم؟!

چگونه با بازی با موبایل پول در بیاوریم؟

هیچ فکرش را می کردید که یک روز برای دل خودتان بازی کنید، خوش بگذرانید و پول در بیاورید؟! بازی کردن با موبایل یکی از پولسازترین روش های کسب درآمد از طریق گوشی است. اگر هیچ هنری به غیر از بازی کردن ندارید، این فرصت طلایی را به هیچ قیمتی از دست ندهید!

چگونه با موبایل پول در بیاوریم؟ بازی کنید و حقوق بگیرید!

در دنیای امروز که تکنولوژی افسار زندگی هایمان را به دست گرفته و ناباورانه می تازد، پول در آوردن از طریق بازی های اندروید چیز عجیب و غریبی نیست! اگر دوست دارید بازی کنید و پول بگیرید، بروید سراغ بازی هایی نظیر Mist Play، AXIE Infinity و HQ!

یک وقت با خودتان فکر نکنید که منظور بنده از پول درآوردن از طریق بازی کردن، همان سکه های به دردنخوری است که برای به دست آوردنشان از اعصاب و روانتان مایه می گذارید. نه، منظور من پول واقعی است. همان پولی که همه عاشقش هستند و با آن به رویاهایشان رنگ واقعیت می بخشند!

درآمد بازی با موبایل گاها دلاری است. یعنی بازی می کنید و دلار می گیرید! گاهی نیز درآمد حاصل از بازی کردن با موبایل به صورت ارز دیجیتال به حسابتان واریز می شود. هرچه هست، به ثروتمند شدن ختم می شود. خیالتان راحتِ راحت!

چگونه با موبایل پول در بیاوریم؟ بازی ها را تست کنید و دستمزد بگیرید!

اگر گیمر قهاری هستید، خدا شما را برای تست کردن بازی های هیجان انگیز خلق کرده است. نگران نباشید؛ حق الزحمه تان محفوظ است!

شما بهتر از من می دانید که سازندگان بازی های ویدئویی پیش از انتشار رسمی این بازی ها، برای حصول اطمینان از کیفیت آن ها از علاقه مندان به گیم دعوت می کنند تا این بازی ها را انجام داده و از نحوه عملکرد آن ها آگاه شوند. اگر دوست دارید به چنین شغلی روی بیاورید، لازم است از وظایفتان آگاه شوید. وظیفه شما این است که بازی را تست نموده و توسعه دهنده و برنامه نویس را در جریان قسمت هایی که نیازمند بازبینی هستند، قرار دهید تا آن ها به رفع ایرادات و باگ های بازی پرداخته و آن را برای انتشار رسمی آماده کنند!

کار راحت و بی دردسری است. نه؟! تازه درآمدش هم عالی است.

چگونه با موبایل پول در بیاوریم؟

چگونه با بازی موبایل پول در بیاوریم؟


  برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.  


چگونه با موبایل بدون سرمایه پول در بیاوریم؟

چگونه با موبایل پول در بیاوریم، آن هم بدون سرمایه؟!

شاید با خودتان فکر کنید که چنین چیزی محال است و راه اندازی هر شغلی کمِ کم چند میلیون تومانی سرمایه می طلبد. اما این بار بخت با شما یار بوده و این تصور اشتباه محض است. می خواهید ایده هایی پیش پایتان بگذارم که بدون یک پاپاسی سرمایه کلی درآمد نصیبتان می کنند؟!

یوتیوب بهشت شماست!

حتی یک ریال هم سرمایه نداریم. پس چگونه با موبایل پول در بیاوریم؟!

بزنید توی کار یوتیوب و با ساخت یک کانال و تولید محتوای جذاب و کاربرپسند اوج بگیرید. جای پایتان که محکم شد، تبلیغ بگیرید و درآمد کسب کنید. آن هم به دلار، نه به ریال که روز به روز و دقیقه به دقیقه بی ارزش تر می شود!

گیم و دیگر هیچ!

جیبمان خالیِ خالی است. چگونه با موبایل پول در بیاوریم؟!

این که نیاز به گفتن ندارد. گیم سودآورترین راه حلی است که پیش رو دارید. در گذشته های نه چندان دور بازی کردن با این ماسماسکی که شب و روز سرتان توی آن است، وقت تلف کردن محسوب می شد. اما امروزه می توان از بازی کردن با همین ماسماسک کلی پول درآورد و ثروتمند شد!

گیم بلاگر شوید، پولدار می شوید!

هیچ سرمایه ای برای شروع یک کار پولساز نداریم. آیا می توانیم با موبایل پول در بیاوریم؟!

بله که می توانید. البته قبلش حتما یک پارو برای پول پارو کردن تهیه کنید! اگر نگاهی به دور و برتان بیندازید، متوجه می شوید که تعداد گیم بلاگرهای موفقی که در اطرافتان کار می کنند، کم نیست. به نظر شما راز موفقیت این افراد چیست؟!

بله. درست حدس زدید؛ تولید محتوای مناسب. اگر تمام ذوق و خلاقیتتان را به کار بگیرید و مشغول نوشتن نقد و بررسی بازی های مختلف شده یا به معرفی بازی ها و کنسول های جدید بپردازید، دیر یا زود روی دست این افراد بلند می شوید!

هنوز هم می پرسید چگونه با موبایل پول در بیاوریم؟!

  • راهنمای بازی بفروشید!
  • اکانت بازی بفروشید!
  • گیفت کارت استیم بفروشید!
  • برای بازی ها و کنسول های جدید تبلیغ کنید!
  • در شبکه های اجتماعی کانال راه اندازی کنید!
  • بزنید توی کار تبلیغات!
  • پادکست درست کنید!
  • ...

چگونه با موبایل پول در بیاوریم؟

چگونه با موبایل بدون سرمایه پول در بیاوریم؟!

چطور با ادمینی با موبایل پول در بیاوریم؟

یکی از رایج‌ترین روش‌های کسب درآمد با موبایل که دست بر قضا طرفداران بسیاری هم دارد، مدیریت پیج‌های اینستاگرام و کانال‌های تلگرام است. همان‌طور که در جریان هستید، بازار شبکه‌های اجتماعی در دنیای امروز حسابی داغ است. علی‌الخصوص پیام‌رسان‌های سرشناسی مثل اینستاگرام و تلگرام که حسابی ترکانده اند و کوچک و بزرگ را شیفته خود ساخته اند! از آن جا که کسب و کارهای بسیاری در این پیام‌رسان‌ها اتراق کرده اند و مشتریان زیادی ساعات قابل توجهی از وقت گرانبهایشان را در این شبکه‌ها سپری می‌کنند، بحث مدیریت این پیام‌رسان‌ها اهمیت چشمگیری یافته است.

خُب این چه ربطی به کسب درآمد از طریق موبایل دارد؟!

خدمتتان عرض خواهم کرد. به نظرتان آن دسته از صاحبان کسب و کار که علاوه بر فروش اینترنتی به صورت حضوری هم کار می‌کنند و از بخت خوششان کُلی مشتری دارند، چگونه می‌توانند به همه کارهایشان رسیدگی کنند؟!

اگر بگویم اکثر قریب به اتفاق این افراد حتی وقت ندارند سرشان را بخارانند، چه برسد به این که هزار و یک سوال ریز و درشت شما را در دایرکت پاسخ داده و ثبت و پیگیری سفارشاتتان را انجام دهند، گزاف نگفته ام. خُب تکلیف چیست؟ چه باید کرد؟!

تنها چاره رسیدگی به دایرکت‌ها و ثبت سفارشات و پیگیری مرسوله‌ها و کشیدن ناز مشتریان بالقوه و تبدیل آن‌ها به مشتریان بالفعل، استخدام یک ادمین کاربلد است. ادمین مدیریت پیج‌های اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی را عهده دار شده و کلیه وظایف مذکور را مو به مو و نکته به نکته انجام می‌دهد. بدین ترتیب هم صاحبان کسب و کار به هدف اصلی‌شان که همان مشتری مداری و فروش بیشتر است، می‌رسند؛ هم ادمین به نان و نوا و حقوقش می‌رسد!

پس اگر کسی از شما پرسید چگونه با موبایل پول در بیاوریم، چه جوابی به او می‌دهید؟!

آفرین، مدیریت پیج‌های اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی!

چگونه با موبایل پول در بیاوریم؟

چطور با ادمینی با موبایل پول در بیاوریم؟!

چگونه با نوبیتکس با موبایل پول در بیاوریم؟

خواندن این بخش جذاب وقت زیادی از شما نمی‌گیرد. اما همین چند دقیقه کوتاه می‌تواند زندگیتان را از این رو به آن رو کند. اگر واقعا می‌خواهید تغییری شگرف در اوضاع و احوال زندگیتان ایجاد کنید، این مطلب را تا انتها دنبال کنید. در غیر این صورت می‌توانید صفحه پیش رویتان را بسته و بروید سراغ کار و زندگیتان!

اگر مدت‌هاست این سوال ذهنتان را به خود درگیر کرده که چگونه با موبایل پول در بیاوریم، من یک پیشنهاد شگفت انگیز برایتان دارم. کسب درآمد با نوبیتکس؛ خیلی کم کار کنید و بیشترین درآمد را داشته باشید. بهتر از این نمی‌شود!

با نوبیتکس آشنایی دارید؟

بگذارید نخست یک نکته جالب را برایتان بازگو کنم. نام نوبیتکس را از سه واژه نو به معنای جدید، بیت کوین و اکسچنج به معنای مبادله برگرفته اند. نوبیتکس را اولین بازار مبادله ارزهای دیجیتال متعدد و متنوع همچون بیت کوین، تتر و... با پول رایج ایرانی می‌دانند. نگویید نام ارزهای دیجیتال به گوشتان نخورده و با بیت کوین و تتر و اتریوم و... آشنایی ندارید که اصلا باوم نمی‌شود!

اگر دوست دارید در یک چشم به هم زدن پولدار شوید، شیوه کار با نرم افزار ترید نوبیتکس را بیاموزید.

حتما می‌پرسید ترید دیگر چیست؟!

ترید اصطلاح لاکچری همان معامله خودمان است؛ به معنای خرید و فروش ارز دیجیتال. شما که ارز دیجیتال می‌خرید و می‌فروشید و از این راه سود کسب می‌کنید، تریدر یا معامله گر نامیده می‌شوید! سودی که در ترید کردن هست، در هیچ کار دیگری نیست. تاکید می‌کنم: در هیچ کار دیگری!

اگر اندکی سرمایه دارید و کمی تا قسمتی از بازار ارزهای دیجیتال و ترید کردن سر در می آورید، دیگر از من نپرسید چگونه با موبایل پول در بیاوریم؟ از شما که نوبیتکس را فوت آبید، بعید است. شما خودتان ختم روزگارید!

چگونه با موبایل پول در بیاوریم؟

چگونه با نوبیتکس با موبایل پول در بیاوریم؟!

جمع بندی

چگونه با موبایل پول در بیاوریم؟!

این سوالی است که نه تنها ذهن شما، بلکه ذهن اکثر قریب به اتفاق افراد دور و برتان را به خود درگیر نموده است. خوشبختانه ایده های متنوع بسیاری برای کار کردن با موبایل وجود دارند که می توانند شما را به درآمد دلخواهتان برسانند. ایده های تاپ و پولسازی مثل همکاری در فروش، تولید محتوای ویدئویی، فروش کتاب های صوتی، عکاسی، گیم، تولید محتوای سئو شده و...

یکی از محبوب ترین و در عین حال پرسودترین روش های کسب درآمد با موبایل بازی کردن است! بله؛ اگر کسی از شما پرسید که چگونه با موبایل پول در بیاوریم؛ سرتان را بالا بگیرید، باد در غبغب انداخته و با اطمینان خاطر بگویید: از طریق بازی کردن!

حالا چگونه می توان از طریق بازی کردن با موبایل پول در آورد؟!

  • بازی کردن
  • تست بازی ها
  • نقد و بررسی بازی ها
  • ...

راستی کسب درآمد با موبایل بدون سرمایه اولیه هم نشدنی نیست. مثلا اگر بزنید توی کار فعالیت در یوتیوب نیازی به سرمایه اولیه دهان پُر کُن ندارید. اگر گیمر شوید و یا به جرگه گیم بلاگرها بپیوندید، هیچ احتیاجی به سرمایه اولیه ندارید یا اگر تمام توانتان را صرف تبلیغات کنید، نیاز به سرمایه چندانی برای شروع نخواهید داشت. لپ مطلب این که بسیاری از راه های کسب درآمد با موبایل بدون در اختیار داشتن سرمایه اولیه هم پر بازده و پولساز هستند!

یکی از بهترین راه های کسب درآمد با موبایل ادمینی است. این شغل که دست بر قضا طرفداران بسیاری هم دارد؛ پول خوبی نصیبتان می کند. کافیست به مدیریت پیج های اینستاگرام و کانال های تلگرام بپردازید. پیج ها و کانال هایی که صاحبانشان فرصت کافی برای مدیریت آن ها را ندارند!

چگونه با موبایل پول در بیاوریم؟!

با نرم افزار ترید نوبیتکس. ارز دیجیتال بخرید و بفروشید و تا می توانید سود به جیب بزنید!


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر