مشاوره رایگان

کسب و کار در رفسنجان

5.0| از 1 نظر

رفسنجانی هستی و به دنبال کسب و کار در رفسنجان می گردی؟!

من کلی ایده ناب برایت سراغ دارم که سه سوته تو را به سر منزل مقصود می رسانند. الان تهرانی ها و کرمانشاهی ها و اصفهانی ها و خلاصه دوستانمان از سرتاسر ایران گِله و شکایت می کنند که پس ما چه؟!

شما هم دوست خوب منید و همه ایران سرای من است. اما نوبتی هم باشد، نوبت رفسنجانی هاست. البته من نمی گویم شما که از فلان شهر ایران هستید، این مقاله را کنار بگذارید و نخوانید. شما هم بخوانید؛ خدا را چه دیدید شاید شرایط راه اندازی یک کسب و کار نان و آبدار در رفسنجان را داشتید. چمدانتان را بستید و راهی این دیار پر برکت شدید و همان جا سر و سامان گرفتید!

حتما تا بدین جای مطلب متوجه شده اید که امروز می خواهیم در مورد کسب و کار در رفسنجان صحبت کنیم. اگر مشتاق آشنایی با پر درآمدترین ایده های کسب و کار در این شهر شگفت انگیز هستید، تا پایان مطلب با من همراه باشید. همراهی شما دلگرمی من است!


     برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


بهترین ایده های کسب و کار در رفسنجان

ایده کسب و کار در رفسنجان تا دلتان بخواهد زیاد است. محال است در این شهر زیبای خدا زندگی کنید و بیکار بمانید. مگر این که خودتان تنبلی کنید و چشمتان را بر روی فرصت های طلایی ای که پیش رویتان قرار دارند، ببندید!

گردشگری و صنایع دستی یکی از پولسازترین ایده های کسب و کار در رفسنجان است که هرچه از درآمد بی نظیرش برایتان بگویم، حق مطلب را ادا نکرده ام. اگر صاحب ذوق و سلیقه اید و حوصله تولید دست سازه های مربوط به شهرتان را دارید، هرچه سریع تر استارت کسب و کارتان را بزنید و پولدار شوید!

بهره برداری از گلخانه یکی از بهترین ایده های کسب و کار در رفسنجان است که درآمدش حرف ندارد. اگر بتوانید یک گلخانه وسیع دایر کنید، نمی گویم یک روزه، اما قول می دهم به سال نرسیده پولدار شوید!

رفسنجان شهر پسته است. اصلا عالم و آدم رفسنجان را با پسته های معروفش می شناسند. پس از قافله عقب نمانید و بزنید توی کار تولید و فرآوری پسته. از درآمدش نگویم برایتان که هر کجای ایران باشید، کاروبارتان را ول می کنید و راهی رفسنجان می شوید!

تولید و فرآوری خرما هم از آن دسته مشاغلی است که در رفسنجان خوب جواب می دهد. آب و هوای این شهر دیدنی به گونه ای است که می توانید برای تولید خرما روی آن حساب کنید!

 فرآوری سنگ های تزئینی و قیمتی یکی دیگر از مشاغل پر درآمدی است که رفسنجانی ها در آن دست دارند. اگر بتوانید وارد این کسب و کار شوید، زندگیتان از این رو به آن رو خواهد شد!

ایده های بیشتری نیاز دارید؟!

  • تولید و فرآوری گیاهان دارویی و آرایشی
  • تولید و فرآوری گردو
  • قالیبافی
  • گلیم بافی
  • ابریشم بافی
  • جاجیم بافی
  • خورجین بافی
  • استخراج زغال سنگ
  • استخراج مس
  • ...

کسب و کار در رفسنجان

کسب و کار در رفسنجان

کسب و کار در رفسنجان با اجاره باغ پسته

در رفسنجان چه چیزی بکاریم تا پولدار شویم؟!

خُب معلوم است دیگر؛ پسته! نگویید تا به حال پسته رفسنجان نخورده اید و تعریفش را از این و آن نشنیده اید که اصلا باورم نمی شود. این پیشنهاد مختص رفسنجانی هاست. پس شمایی که خواننده این مقاله اید و در تهران زندگی می کنید، فکر پسته کاری را از سرتان بیرون کنید که نه تنها سودی عایدتان نمی کند، بلکه کلی ضرر روی دستتان می گذارد. اقلیم وکیفیت آب محل زندگیتان و وسعت زمینتان از جمله عواملی هستند که در موفقیت یا عدم موفقیت نقشه ای که کشیده اید، نقش دارند. آب و هوای تهران که قربانش بروم باب این حرف ها نیست!

اگر باغ پسته ندارید، اما عاشق درآمد این شغل هستید، می توانید یک باغ اجاره کنید و استارت کاروبارتان را بزنید. درآمد این شغل آنقدر دهان پُرکُن است که شک ندارم به سال نکشیده یک باغ وسیع خریداری می کنید. در جریان قیمت پسته که هستید؟! دست کمی از طلا ندارد. باغ پسته داشته باشید، انگار معدن طلا دارید. آن هم در رفسنجان که شرایط آب و هوایی اش برای پسته کاری حرف ندارد.

امان از جیبی که خالیست...

شاید بگویید با پیشنهادت موافقم، اما امان از جیبی که خالی است و نمی تواند اجاره بهای یک باغ نه چندان وسیع پسته را پرداخت کند!

حق داری دوست من، حق داری. اما خُب کمی حساب کتاب کن و چرتکه بینداز، ببین آخر سر چند برابر همین اجاره بها سود به جیب می زنی. هر کاری سختی های خودش را دارد، هزینه های خودش را دارد و بی شک اجاره باغ پسته و پسته کاری هم از این قاعده مستثنی نیست. آنچه خستگی مسیر را از تنت به در می کند، سودی است که در پایان به جیب می زنی. پس همین اول به آخرش فکر کن! 

کسب و کار در رفسنجان

کسب و کار در رفسنجان با اجاره باغ پسته


      برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


کسب و کار بسته بندی در رفسنجان

به دنبال پردرآمدترین کسب و کار در رفسنجان می گردید و می خواهید زندگیتان را متحول کنید؟!

چه کاری بهتر و بی دردسرتر از بسته بندی؟! بسته بندی یکی از بهترین مشاغلی است که با هر سن، جنسیت و سطح سوادی می توانید از پس انجامش بر بیایید. نه شرایط سنی دارد و نه تحصیلات آکادمیک می خواهد. ضمنا می توانید به صورت دسته جمعی انجامش دهید، قالش را بِکَنید و پولش را بگیرید! حتما می پرسید بسته بندی چه چیزی؟!

بسته بندی هر چیزی که قابل بسته بندی است. از لوازم التحریر گرفته تا حبوبات و چای و قند و...! اگر از درآمد این کار می پرسید، باید خدمتتان عرض کنم که با توجه به آسان بودن و بی دردسر بودنش حرف ندارد. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید به جای تجربه کارهای سخت و طاقت فرسای خارج از خانه، رو به روی کولر بنشینید، شربت خنک بنوشید و پول در بیاورید، کار بسته بندی بهترین پیشنهادی است که برایتان سراغ دارم. خوشبختانه امروزه دستگاه ها و تجهیزات به قدری پیشرفت کرده اند که می توان خیلی کارها را به خانه آورد و انجام داد.  

خبر خوب برای خانم های خانه دار رفسنجانی این که شما هم می توانید بسته بندی را به عنوان یک شغل درآمدزا برگزیده و همان طور که به خانه و زندگیتان می رسید، کار کنید و پول روی پول بگذارید. دیگر نیازی نیست نگران دیر شدن مدرسه بچه ها و پخت و پز و شست و شو باشید. هم به کارهای منزل رسیدگی کنید و هم بسته بندی کنید و پول در بیاورید!

فقط خانم ها؟!

معلوم است که نه. همان اول هم گفتم که هر کسی فارغ از سن، سطح سواد و جنسیتش می تواند بزند توی کار بسته بندی و پولدار شود!

کسب و کار در رفسنجان

بسته بندی پسته در رفسنجان

کسب و کار در منزل در رفسنجان

کسب و کار در منزل نه تنها در رفسنجان، بلکه در تمام ایران طرفدار دارد. چه کسی بدش می آید در گرمای زجرآور تابستان و سرمای استخوان سوز زمستان در خانه بماند و پول در بیاورد؟

حقیقتا هیچ کس دوست ندارد صبح علی الطلوع شال و کلاه کند و از خانه بیرون بزند. از این سر شهر تا آن سر شهر پیاده یا سواره برود تا به محل کارش برسد. از سوی رئیس و ارباب رجوع هزار و یک جور غرولند بشنود و شب خسته و کوفته به خانه برگردد. آخر سر هم با دیدن اس ام اس واریز حقوق آه از نهادش بلند شود! با وجود کسب و کار در منزل در رفسنجان دیگر خبری از این زجر و زحمت های بی حاصل نیست. سیر می خورید و می خوابید، آفتاب و مهتاب را نمی بینید، در جوار کولر یا بخاری کار می کنید و کلی پول در می آورید. شما با این شرایط حاضرید از خیر کسب و کار در منزل در رفسنجان بگذرید؟!

مسلما خیر! خُب حالا به نظر شما چه ایده هایی برای کسب و کار در منزل در رفسنجان پر درآمدترند؟!

خرید عمده پسته و فروش جزئی آن به صورت آنلاین!

حیف است در رفسنجان زندگی کنید و از خیر و برکتی که به واسطه کشت پسته نثار این شهر شده، بی نصیب بمانید. یکی از بهترین ایده های کسب و کار در منزل در رفسنجان برای شما که از اهالی باصفای این شهر دوست داشتنی هستید، خرید عمده پسته و فروش جزئی آن به صورت آنلاین است. اگر جویای میزان سود حاصل از این کار هستید، باید بگویم خیالتان راحتِ راحت؛ حرف ندارد.

طراحی و دوخت لباس های سنتی رفسنجان

طراحی و دوخت لباس های سنتی از آن دسته مشاغل خانگی پرطرفداری است که علاقه مندان بر سر آن سر و دست می شکنند. اگر دستی در دوخت لباس های سنتی رفسنجان دارید، پولدار شدنتان حتمی است.

ایده های بیشتری نیاز دارید؟

  • چاپ های سنتی
  • صنایع دستی چرمی
  • رودوزی های سنتی
  • صنایع دستی مستظرفه
  • ...

کسب و کار در رفسنجان

کار در منزل در رفسنجان

کسب و کار در رفسنجان با ایجاد اقامتگاه های بومگردی

رفسنجان از آن دسته شهرهایی است که همواره مورد توجه ویژه گردشگران قرار گرفته است. آنان که به کرمان سفر می کنند، بی شک برای یک شب اقامت در رفسنجان جان می دهند! اگر راهی کرمان و شهر رفسنجان شده باشید، حتما می دانید که تعداد اقامتگاه های بومگردی در این شهر کم نیست. اگر دوست دارید شما هم از این طریق به سر و سامان برسید، احداث یک اقامتگاه بومگردی همه چیز تمام بهترین پیشنهادی است که برایتان سراغ دارم.

شاید با خودتان فکر کنید که با وجود این همه اقامتگاه بومگردی فعال در رفسنجان که سال ها سابقه و تجربه دارند، سخت است اقامتگاه شما سری میان سرها در بیاورد. اما خوشبختانه حقیقت چیزی جز این است. امروزه مردم بیش از آن که به سابقه و تجربه و این چیزها فکر کنند، به کیفیت توجه می کنند. اگر بتوانید حرف اول را در کیفیت بزنید، قاپ مشتریان را دزدیده اید و تمام!

کیفیت در چه زمینه ای؟!

در زمینه خدماتی که ارائه می دهید، غذاهایی که درست می کنید، تمیزی و خوش برخوردی و گشاده رویی و این مسائل را هم به این لیست بلند بالا بیفزایید. اصلا بگردید ببینید هر اقامتگاه چه مشکلات و ایراداتی دارد. شما آن ها را نداشته باشید، نانتان توی روغن است!

می توانید در کنار اجاره دادن اقامتگاه بومگردی، خدمات گردشگری هم ارائه بدهید. مثلا می توانید راهنمای گردشگرانی شوید که با مناطق دیدنی رفسنجان آشنایی ندارند. حتی می توانید به خرید سوغاتی برای گردشگران بپردازید. حمل و نقل آن ها را بر عهده بگیرید و خلاصه این که هر چه در چنته دارید، رو کنید و پول در بیاورید!  

از شما حرکت، از خدا برکت!

فراموش نکنید که کار عار نیست. هر کاری برای کسب یک لقمه نان حلال از دستتان بر می آید، انجام دهید. خدا روزی رسان است. روزی خود را از رزاق بی همتا بخواهید!

کسب و کار در رفسنجان

احداث اقامتگاه بومگردی در رفسنجان

جمع بندی

کسب و کار در رفسنجان تا دلتان بخواهد، زیاد است. یعنی محال است در این شهر زیبا زندگی کنید و از وفور نعمت در آن بی نصیب بمانید. مگر این که خودتان دل به کار ندهید و بخور و بخواب را به کاروبار ترجیح دهید!

اگر رفسنجانی هستید و به دنبال ایده‌ هایی تاپ برای کسب درآمد در این شهر می‌گردید، می‌توانید روی کمک بنده حساب کنید. به نظر من می ‌توانید از گردشگری و صنایع دستی این استان حسابی پول در بیاورید. حتی می‌توانید با احداث و بهره‌برداری از گلخانه کلی پول روی پول بگذارید یا اصلا بزنید توی کار تولید و فرآوری پسته و سه سوته زندگیتان را از این رو به آن رو کنید. تولید و فرآوری خرما هم ایده خوبی است. اگر با این پیشنهادات موافق نیستید، بروید سراغ فرآوری سنگ های قیمتی و تزئینی و پولدار شدنتان را تضمین کنید. خلاصه که هزار و یک ایده متفاوت و پولساز برای کسب و کار در رفسنجان وجود دارد. نگران نباشید، دست خالی از این دیار پرمهر بیرون نمی آیید!

عالم و آدم رفسنجان را با پسته های خندانش می شناسند. محال است رفسنجانی باشید و عشق داشتن یک باغ پسته کورتان نکرده باشد! اگر باغ ندارید، هیچ ایرادی ندارد. یک باغ نه چندان وسیع اجاره کنید و از همان جا استارت کاروبارتان را بزنید. پر خیر و برکت باشد، انشاءالله!  

از اجاره باغ پسته گذشته، رفسنجان پر شده است از فرصت‌های شغلی ای که نمی توانید بی تفاوت از کنار آن ها عبور کنید. مثلا شما می توانید شغل بی دردسر و پولساز بسته بندی را انتخاب کرده و به درآمدهای آنچنانی برسید. بسته بندی پسته، بسته بندی چای، بسته بندی حبوبات و خلاصه بسته بندی هر چیزی که قابل بسته بندی باشد!

در ضمن کار در منزل و ایجاد اقامتگاه‌های بومگردی نیز پیشنهادهایی طلایی هستند!


     برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

سارا

سارا | 9/13/2023 4:38:29 PM

اگه بخام مغازه بزنم چه مغازه ای سودبالایی اره