مشاوره رایگان

درآمدزایی با یک میلیارد

4.1| از 7 نظر

آیا درآمدزایی با یک میلیارد شدنی است؟!

حقیقتا یک میلیارد پول کمی نیست. وقتی شب را به روز و روز را به شب گره می زنی و سخت کار می کنی تا یک میلیارد پس انداز کنی، متوجه می شوی که اندوختن هر هزار تومان از این پول چقدر طاقت فرساست. اما همین که پای خرج کردنش وسط می آید، می بینی که ای دل غافل؛ آنقدرها هم که فکر می کنی لاکچری و پولدار نیستی!

با یک میلیارد تومان چه می شود خرید؟!

با یک میلیارد می توانید یک سفر خارجی بروید. البته به شرط آن که قول بدهید زیاد از ایران دور نشوید!

با یک میلیارد می توانید یک ماشین چینی نیمه اتومات بخرید و کل سال را برای خرج روغن و قطعه آن کار کنید!

با یک میلیارد می توانید یک واحد مسکن مهر با کلی قسط روی هم انباشته شده بخرید و دست به دامان خدا شوید که ملک شما را از شر بلایای طبیعی حفظ کند.

با یک میلیارد می توانید یک سپرده سرمایه گذاری در بانک افتتاح کنید و با سود 18 درصد ماهیانه اش صفا کنید و شاهد بی ارزش شدن پولتان باشید!

با یک میلیارد می توانید یک کسب و کار مطمئن و پولساز راه بیندازید و آینده را بسازید!

به تعداد آدم های روی زمین راه برای خرج کردن یک میلیارد تومان هست. اما اگر بتوانید از این پول، پول در بیاورید؛ می توانید ادعا کنید که زرنگ و کار بلدید. وگرنه خرج کردنش را که همه بلدند!

لازم است بگویم امروز می خواهیم درباره درآمدزایی با یک میلیارد صحبت کنیم یا نامه نانوشته می خوانید و در جریانید؟!


     برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


درآمدزایی با یک میلیارد در بازار ارز

فرض کنید کلی کار کرده و یک میلیارد پس انداز نموده اید. نگه داشتن این پول در بانک اگرچه سود قابل توجهی را عایدتان می‌کند، اما آنقدرها که شما فکر می‌کنید، آینده دار نیست. هر روز که می‌گذرد، پولتان بی ارزش می‌شود و بالاخره روزی می‌رسد که با سود ماهیانه سرمایه‌تان نمی‌توانید خودتان را به صرف شام در یک رستوران نه چندان لاکچری دعوت کنید!

چرا وارد دنیای ارز دیجیتال نمی شوید و یک میلیاردتان را به دو میلیارد تبدیل نمی کنید؟!

اگر دل و دماغ ریسک کردن دارید و از پس معامله در بازارهای مالی بر می آیید، درآمدزایی با یک میلیارد در بازار ارز دیجیتال بهترین پیشنهادی است که برایتان سراغ دارم! همان طور که شما بهتر از من می دانید، بازار ارزهای دیجیتال لحظه به لحظه داغ تر و محبوب تر می شود. کمتر کسی را می توانید بیابید که از ترید در بازارهای مالی سر در نیاورد و اخبار این حوزه را مصرانه دنبال نکند. اگر شما هم جزء این افراد هستید، به درآمدزایی با یک میلیارد در بازار ارز بیشتر فکر کنید!

یک لحظه دست نگه دارید؛ بی گدار و بدون مهارت به آب زدن چیزی جز ضرر عایدتان نمی کند. سعی کنید نخست الفبای این حوزه را بیاموزید، با مفاهیم ریز و درشت آن آشنا شوید، چگونگی تحلیل بازار را یاد بگیرید، نحوه معامله گری را فوت آب شوید، سپس دل به دریا زده و وارد میدان شوید!

سرمایه گذاری با سود بی نهایت!

سودی که در سرمایه گذاری در بازارهای مالی هست، در کمتر بازاری یافت می شود. اگر بتوانید محکم و قاطعانه گام در این مسیر بگذارید، پولدار شدنتان حتمی است. یک میلیاردتان به دو میلیارد تومان و دو میلیاردتان به چهار میلیارد تومان تبدیل شده و این داستان تا ابد تکرار می‌شود!

درآمدزایی با یک میلیارد

درآمدزایی با یک میلیارد در بازار ارز

درآمدزایی با یک میلیارد با احداث کارگاه

درآمدزایی با یک میلیارد با احداث کارگاه پیشنهادی طلایی برای دارندگان سرمایه های یک میلیارد تومانی است. اگر یک میلیارد پس انداز دارید، اما نمی‌دانید چگونه آن را از شر بی ارزش شدن گاه و بی‌گاه پول حفظ کنید، احداث کارگاه بهترین گزینه ای است که پیش رو دارید. شاید با خودتان بگویید که راه اندازی کارگاه با یک میلیارد تومان ممکن نبوده و این هزینه حتی برای خرید دم و دستگاه و تجهیزات کم است!

اشتباه نکنید؛ سرمایه یک میلیاردی سرمایه ای معقول و مناسب برای احداث یک کارگاه تولیدی است. نیازی نیست یک کارگاه بزرگ راه اندازی کنید و کلی پرسنل استخدام کرده و خودتان را درگیر حقوق و مزایای این و آن کنید. برای شروع کار یک کارگاه کوچک احداث نموده و گامی بلند در راستای ایجاد اشتغال و بهبود شرایط اقتصادی کشور بردارید. همین که کاروبارتان گرفت و جیبتان پر پول شد، کسب و کارتان را گسترش دهید و تا می‌توانید سود به جیب بزنید!

شک ندارم می‌خواهید بپرسید چه کارگاهی تاسیس کنم که درآمدش عالی باشد؟!

حقیقت این است که یک میلیارد تومان ساده به دست نمی آید که بخواهد بی فکر و برنامه خرج شده و ساده از دست برود. شما را نمی‌دانم، اما خیلی ها برای جمع کردن این یک میلیارد تومان سال‌ها زحمت کشیده و از خوشگذرانی و تفریحاتشان گذشته اند. یک عمر عرق ریخته اند و روی خوش استراحت را ندیده اند. پس اخذ یک تصمیم درست و عاقلانه برای شروع یک کار تولیدی اگر تمام ماجرا نباشد، قطعا بخش مهمی از ماجرا است.

 ایده می خواهید؟!

  • احداث کارگاه تولید یونولیت
  • احداث کارگاه تولید نایلون گلخانه ای
  • احداث کارگاه تولید فنس
  • احداث کارگاه تولید دستکش کار
  • احداث کارگاه تولید اسفنج
  • احداث کارگاه تولید طناب پلاستیکی
  • ...

درآمدزایی با یک میلیارد

درآمدزایی با یک میلیارد با احداث کارگاه


      برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.  


درآمدزایی با یک میلیارد با سرمایه گذاری در ملک

سرمایه گذاری در ملک یکی از روش‌ های درآمدزایی با یک میلیارد است که حسابی جواب می ‌دهد! در گذشته‌ های نه چندان دور می ‌توانستید با یک میلیاردتان یک ملک آنچنانی با مساحت خیره کننده بخرید. اما امروزه به لطف تورم و هزار یک معضلی که گریبان مردم را گرفته اند، چنین چیزی ممکن نیست. چرا؟

چون قیمت ملک روز به روز که چه عرض کنم، لحظه به لحظه در حال افزایش است و حالا حالاها خیال کوتاه آمدن ندارد. شاید بگویید این دیگر اوج بی انصافی است. یک میلیارد تومان سرمایه یک عمر زحمت‌‌کشی من است. یعنی نمی‌توانم با آن ملک بخرم؟

نمی‌گویم نمی‌توانی با آن هیچ ملکی بخری. می‌توانی یک واحد آپارتمان کوچک بخری یا قید خانه را بزنی و یک قطعه زمین خریداری کنی. فقط حسابی به هوش و به گوش باش که طعمه طمع مشاورین املاک نشوی و این افراد به هوای فروش زمین‌های قانونی دستت را در پوست گردو نگذارند و زمین‌های دارای مشکل قانونی را به تو نفروشند!

با خیال راحت پیش خرید کنید!

یکی از بهترین روش های درآمدزایی با یک میلیارد تومان پیش خرید ملک و آپارتمان است. اگرچه تلخ، اما حقیقت این است که اکثریت مردم جامعه دیگر قادر به خرید یک واحد آپارتمان هر چند کوچک نیستند. در چنین شرایطی اگر بتوانید یک واحد آپارتمان را پیش خرید کنید، شاهکار کرده اید. البته ممکن است بسته به شهر محل زندگیتان از پسِ خرید یک آپارتمان نُقلی بر آیید. اما اگر موفق نشدید، پیشنهاد پیش خرید آپارتمان را به عنوان یک سرمایه گذاری آینده‌دار از بنده پذیرا باشید. اگر علاقه ای به پیش خرید آپارتمان ندارید، اما رویای درآمدزایی با یک میلیارد با سرمایه گذاری در ملک را در سر می‌پرورانید، خرید زمین بهترین گزینه برای شماست.

درآمدزایی با یک میلیارد

درآمدزایی با یک میلیارد با سرمایه گذاری در ملک

درآمدزایی با یک میلیارد با راه اندازی خط تولید

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که به فکر درآمدزایی با یک میلیاردید، پیشنهاد من به شما راه اندازی خط تولید است. من این پیشنهاد را نه تنها به شما، بلکه به تمام کسانی که دوست دارند سه سوته پولدار شوند، می‌‌دهم.

حقیقتا راه اندازی خط تولید با یک میلیارد تومان بسیار ساده‌تر از چیزی است که تصورش را می‌کنید. خبر خوب این که شما با این مقدار سرمایه می توانید در زمینه تولید چیزهای به دردبخور زیادی فعالیت کنید. حتی می توانید دستگاه ها و تجهیزات کاربردی فراوانی بخرید و بدین ترتیب به کسب و کارتان رونق بدهید. می توانید چند نیروی کار زبده استخدام کرده و گامی مهم در راستای کارآفرینی بردارید. حالا چه چیزی تولید کنید که درآمدش خوب باشد؟!

می توانید بزنید توی کار تولید مایع ظرفشویی. شاید عجیب و غیر قابل باور به نظر برسد، اما حقیقت این است که تولیدکنندگان مواد شوینده و بهداشتی جزء اقشار پر درآمد جامعه محسوب می شوند. به نظرتان روزی می رسد که انسان از مواد بهداشتی و شوینده بی نیاز شود؟!

مسلما خیر. پس بازار کار این حوزه حسابی داغ است. اگر قصد درآمدزایی با یک میلیارد تومان را دارید، راه اندازی خط تولید مایع ظرفشویی بهترین پیشنهادی است که برایتان سراغ دارم.

راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف یکی دیگر از بهترین راهکارهای درآمدزایی با یک میلیارد تومان است. این روزها که هیچ کس حوصله پاک کردن سفره ندارد، سفره یکبار مصرف طرفداران بسیاری دارد. پس می توانید روی درآمدش حساب کنید و پولدار شوید!

ایده‌های بهتری نیاز دارید؟!

این شما و این هم کلی ایده ناب:

  • تولید لیوان کاغذی
  • تولید غذای حیوانات خانگی
  • تولید نایلون و نایلکس
  • تولید لنت ترمز
  • تولید شیلنگ
  • ...

درآمدزایی با یک میلیارد

درآمدزایی با یک میلیارد با راه اندازی خط تولید

درآمدزایی از مرغداری با سرمایه یک میلیارد

یکی از پولسازترین روش‌های درآمدزایی با یک میلیارد تومان راه اندازی مرغداری است. می‌توانید سرو ته این کار را که تخصص چندانی نمی‌خواهد، با یک میلیارد تومان هم بیاورید و کلی درآمد کسب کنید. مرغ جزء جدایی ناپذیر سفره ما ایرانی‌هاست. پس درآمد راه اندازی مرغداری همیشه به راه است. علی الخصوص در این زمانه که برای خریدن یک کیلو گوشت ناقابل باید درآمد دو سه روزت را دست نخورده کنار بگذاری. خُب معلوم است مردم توان خریدشان کم می شود و می‌روند سراغ مرغ!

اگر بتوانید با سرمایه یک میلیارد تومانی‌تان یک مرغداری احداث کنید، با سر در کوزه عسل افتاده اید. شروع این کار تخصص چندانی نمی‌خواهد، تجهیزات زیادی نمی‌طلبد و نیازمند نیروی انسانی حرفه ای متعددی نیست. می‌توانید به اتفاق خانواده استارت کار را بزنید و پول روی پول بگذارید!

دو دوتا چندتا؟!

مگر هزینه پرورش یک جوجه تا رسیدن به مرحله فروش چقدر است؟ خُب قیمت هر کیلو مرغ چقدر است؟!

اگر کمی دو دوتا چهارتا کنید و چرتکه بیندازید، متوجه خواهید شد که احداث مرغداری یکی از مقرون به صرفه‌ترین و در عین حال پر سودترین روش‌های درآمدزایی با یک میلیارد است. اگر دوست دارید خیلی ساده و بی‌دردسر به درآمد برسید، مرغداری یکی از بهترین گزینه‌هایی است که پیش رو دارید. شما آستین بالا بزنید، مقدماتش را فراهم کنید، اندک تجهیزات مورد نیازش را بخرید و کاروبارتان را شروع کنید. اگر درآمدش ناچیز بود یا به هر دلیلی باب دلتان نبود؛ از من گِله و شکایت کنید که این چه راهکاری است پیش پایمان می‌گذاری! اما اگر درآمدش خوب بود و دل از کفتان برد، به جان من دعا کنید و هرکس را دیدید که در به در به دنبال ایده درآمدزایی با یک میلیارد می گردد، به وبلاگ من هدایت کنید! 

درآمدزایی با یک میلیارد

درآمدزایی از مرغداری با سرمایه یک میلیارد

جمع بندی

اگر جزء افرادی هستید که یک میلیارد تومان دارید و نمی‌دانید در این اوضاع قمر در عقرب جامعه چگونه با آن سرمایه گذاری کنید که ارزشش هر روز کم و کمتر نشود، جای خوبی آمده اید. این جا پر شده است از ایده‌های نابی که شما را به نان و نوا می‌رسانند. ایده‌هایی که دردسر چندانی ندارند و تحصیلات آکادمیک نمی‌طلبند.

یکی از بهترین ایده‌های درآمدزایی با یک میلیارد تومان که برایتان سراغ دارم، سرمایه گذاری در بازارهای مالی است. بازار ارز دیجیتال یکی از محبوب‌ترین بازارهای مالی است که محال است زندگیتان را از این رو به آن رو نکند. اگر دوست دارید هرچه سریع‌تر سرمایه تان را دو برابر کنید، بروید سراغ این بازار هیجان انگیز!

احداث کارگاه یکی دیگر از بهترین روش‌های درآمدزایی با یک میلیارد تومان است. اگر بتوانید یک کارگاه نُقلی راه اندازی کرده و چیزهای به دردبخور تولید کنید، نانتان حسابی توی روغن است. مثلا می‌توانید یک کارگاه مبل سازی بزنید و خیال خود را از بابت درآمد کاروبارتان راحت کنید!

اگرچه امکان خرید ملک های وسیع با یک میلیارد تومان میسر نیست، اما همین که بتوانید یک آپارتمان کوچک یا یک قطعه زمین بخرید، برای چند برابر شدن سرمایه تان کافیست. فرصت سرمایه گذاری در بازار ملک را از خودتان دریغ نکنید که حسابی ضرر خواهید کرد!

راه اندازی خط تولید هم یکی دیگر از بهترین روش های درآمدزایی با یک میلیارد تومان است. کافیست خط تولید محصولی را راه اندازی کنید که مردم مشتاقانه خریداری اش می کنند. مثلا می توانید بزنید توی کار تولید مایع ظرفشویی، نایلون و نایلکس، لیوان کاغذی و...! اگر از درآمد این کار می‌پرسید، باید خدمتتان عرض کنم که عالی است!

راه اندازی مرغداری هم از آن ایده‌های درآمدزایی با یک میلیارد تومان است که می تواند شما را از فرش به عرش برساند.


     برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


 

 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

اسماعیلی

اسماعیلی | 9/10/2023 10:39:32 AM

خدا وکیلی با ۱میلیلراد میشه مرغداری زد ۱میلیلار فقط رهن سولس اجاره کنی

Me

Me | 10/30/2023 6:36:36 PM

Fantastic

سبحان ایرانی

سبحان ایرانی | 12/9/2023 8:27:58 PM

زمین مرغداری دو ملیارد ساخت ی سالن ببست هزاری سه ملیارد و تجهیز کردنش هم ی ملیارد جمعا هیچی خرج نکنی شش ملیارد سرمایه میخواد از تجربه بیست ساله ک مرغدار بودم حرف میزنم ن از هوا و هوس.

احمد

احمد | 12/17/2023 10:29:14 AM

منوسط

النا

النا | 12/26/2023 3:27:40 PM

اگر به دنبال سرمایه گذاری پرسود در طلا هستید طلاسی بهترین پلتفرمه برای خرید و فروش طلای خام و بدون اجرته شما میتوانید به مبلغ دلخواه طلا خریداری کنید حداقل خریدو فروش طلا 50 هزار تومانه

سامان

سامان | 1/4/2024 12:25:04 AM

اگر اندکی مطالعه داشتید و فقط از روی ذوق نوشتن و طنزتون صحبت نمیکردید مشاوره این چنین کلی و تا ۹۰ درصد غلط به مردم نمیدادید. قسمت مرغداری رو که خوندم دیگه کانلا مطمین شدم که چیزی از کار و تولید نمیدونید. خواهش میکنم نسخه عطاری برای درمان مردم نپیچید که باعث از بین رفتن مال و زحمت ‌کشی و اینده مردم در این شرایط بد اقتصادی خواهید شد.

توحید جهانگیرلو

توحید جهانگیرلو | 1/13/2024 3:15:58 AM

من جهانگیرلو هستم از شهرستان خوی من باسرمایه کم امدم تو کار سوغات شهرم کار کردم خیلی زحمت کشیدم شب و روز فعال بودم بعضی موقع اصلا صود نمیکردم ولی ادامه دادم تا این‌که مشتری هام زیاد شدن و برام اعتماد داشتن بر اساس اعتماد مشتری ها و بر اساس زحمت هایی که کشیدم الان خدا رو شکر تو کار خودم خیلی موفق هستم الان دارم به کل شهرهای ایران بار با قیمت پایین تر از همه جا میفرستم .سوغات شهر خوی تخمه آفتاب گردان درجه یک هست ۰۹۳۹۸۲۹۱۵۶۴ در خدمتم خیلی ممنون متشکرم