مشاوره رایگان

سایت معرفی کسب و کار

| از 0 نظر

وجود یک سایت معرفی کسب و کار تاپ می تواند به تمام گرفتاری هایتان پایان داده و زندگیتان را از این رو به آن رو کند. اگر روزها، ماه ها و یا حتی سال هاست به دنبال یک کار درست و حسابی و نان و آبدار می گردید، اما چیزی نصیبتان نمی شود، جای خوبی آمده اید. اینجا بهشت شماست و من کنارتان هستم تا با هم آینده را دگرگون کنیم.

شاید با خودتان بگویید سایت معرفی کسب و کار دیگر چه صیغه ای است؟ نکند مثل هزاران کاریابی بیکاری که در کوچه و خیابان های شهر جا خوش کرده اند، یک مبلغی می گیرد و کارجویان را دنبال نخود سیاهی می فرستد که هرگز قرار نیست پیدا شود؟!

خیر، خوشبختانه از این خبرها نیست. سایت های معرفی کسب و کار بسیار معتبرتر از چیزی هستند که فکرش را می کنید. پس می توانید حسابی روی کمکشان حساب کنید و با پیدا کردن یک کار با پرستیژ به آنچه که می خواهید، برسید.

ناگفته پیداست که بحث امروزمان درباره سایت معرفی کسب و کار است. اگر دوست دارید با این سایت های جادویی آشنا شوید، تا پایان مطلب با بنده همراه باشید که همراهی شما مایه دلگرمی من است!


     برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


سایت معرفی کسب و کارهای خانگی   

خوشبختانه سایت معرفی کسب و کار خانگی تا دلتان بخواهد زیاد است. پس بد به دلتان راه ندهید که کار پیدا نمی کنید و بیکار و بی پول می مانید و این حرف ها. چیزی که زیاد است، کار در منزل است. فقط کافی است منبعش را پیدا کنید.

مجله کسب و کار بازده  

مجله کسب و کار بازده از آن دسته مجله هایی است که از جان مایه گذاشته تا شما یک کار نان و آب دار پیدا کنید. اگر می خواهید خیلی زود سر و سامان بگیرید و دستتان به یک کار درست و حسابی بند شود، از پیشنهادات شگفت انگیز مجله کسب و کار بازده دیدن کنید.

سایت عظیم مدیا

سایت عظیم مدیا یکی دیگر از پر بارترین سایت های معرفی کسب و کار خانگی است که اگر پیشنهاداتش را سرلوحه کار و بارتان قرار دهید، به سال نکشیده ثروتمند می شوید. با عظیم مدیا طعم ناب استقلال مالی را تجربه کنید و با جیب پر پول به جنگ مشکلات سرسختتان بروید.

سایت تصویر زندگی

تصویر زندگی یک سایت معرفی کسب و کار همه چیز تمام است که پر شده از کارهای اعجاب انگیز با درآمدهای باورنکردنی. اگر مدت ها است که دنیا را در پی یک سایت معرفی کسب و کار معتبر زیر و رو کرده اید، اما چیزی دستگیرتان نشده، من به شما سایت تصویر زندگی را به شما پیشنهاد می دهم. قول می دهم که با این سایت بی نظیر بیکار نخواهید ماند.

سایت زوم لایف

زوم لایف از آن دسته سایت های معرفی کسب و کار است که هر چه از خوبی های بی حد و حصرش برایتان بگویم، کم گفته ام. پیشنهادات زوم لایف همواره معجزه آسا بوده و هستند. اگر می خواهید با راه اندازی یک کار در منزل تاپ به درآمدهای هنگفت برسید، روی پیشنهادات زوم لایف حساب کنید.

جزیره کارآفرینی

خُب نوبتی هم که باشد، نوبت غول سایت های معرفی کسب و کار در ایران یعنی جزیره کارآفرینی است. اگر تا به حال از سایت کسب و کار جزیره کارآفرینی دیدن نکرده اید، نصف که چه عرض کنم؛ کل عمرتان به فناست! هر آنچه می خواهید، در این سایت خواهید یافت. اصلا جزیره کارآفرینی شما را با دنیایی آشنا می کند که گویی پیش از این ندیده اید و چیزی راجع به آن نشنیده اید. همین قدر خاص و درجه یک!

سایت معرفی کسب و کار

سایت معرفی کسب و کارهای خانگی

سایت معرفی کسب و کار اینترنتی

تعداد کسب و کارهای اینترنتی که می توانند شما را به درآمدهای آنچنانی برسانند، فت و فراوان است. خُب پس با این وجود چرا بسیاری از مردم هنوز بیکارند و شغل مورد علاقه شان را پیدا نکرده اند؟

بگویید ببینم؛ شما تا زمانی که به جستجوی گنج نروید، گنجی پیدا می کنید؟!

مسلما خیر. کار هم همین طور است. تا زمانی که به جستجوی آن نپردازید، چیزی عایدتان نخواهد شد که نخواهد شد. معدن کارهای اینترنتی را بیابید و با انتخاب یک شغل درست و حسابی آینده تان را تضمین کنید. این شما و این هم بزرگترین معادن کسب و کار اینترنتی در ایران:

سایت زوم لایف

زوم لایف یکی از برترین سایت های معرفی کسب و کار اینترنتی است که از دیدن پیشنهادات بکر آن به وجد خواهید آمد. اگر می خواهید در یک چشم به هم زدن پولدار شوید و زندگیتان را متحول کنید، حتما سری به سایت زوم لایف بزنید.

سایت یکتا نت

یکتا نت یک سایت معرفی کسب و کار جامع و معتبر است که ایده های اینترنتی آن حرف ندارند. محال است وارد این سایت منحصر به فرد شوید و شور و اشتیاق راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی سراسر وجودتان را فرا نگیرد. به قول یکتا نت زندگی را بدون تکنولوژی تصور نکنید که تصورش هم سخت است!

فرین آکادمی

به عنوان یکی دیگر از قَدَرترین سایت های معرفی کسب و کار می توان به فرین آکادمی اشاره کرد. اگر سری به این سایت فوق العاده بزنید، متوجه خواهید شد که کار کردن حتی در این شرایط اقتصادی نا به سامان اصلا دشوار و غیر ممکن نیست. ایده های کسب و کار اینترنتی ای که فرین آکادمی در اختیارتان قرار می دهد، برای یک عمر زندگی شاد و بی دغدغه کافی است.

جزیره کارآفرینی

تعریف از خود نباشد، اما جزیره کارآفرینی برترین سایتی است که می تواند شما را در کمترین زمان ممکن به سر منزل مقصود برساند. یعنی محال است وارد جزیره کارآفرینی شوید و دست خالی برگردید. جزیره ای سرشار از پیشنهادات شغلی عالی با درآمد ایده آل در انتظار شماست. هر کدام را که انتخاب کنید، عاقبت به خیر خواهید شد. این خط، این هم نشان!

سایت معرفی کسب و کار

سایت معرفی کسب و کار اینترنتی


      برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید. 


سایت معرفی کسب و کارهای استارتاپی

این روزها بازار کسب و کارهای استارتاپی حسابی داغ است. این که کدام ایده استارتاپی را برگزینید و با عملی کردن آن گامی بلند در راستای تحقق اهدافتان بردارید، سوالی است که در سایت معرفی کسب و کار استارتاپی به پاسخ آن پرداخته می شود. دوست دارید با موفق ترین کسب و کارهای استارتاپی آشنا شوید؟ به این سایت ها سر بزنید:

سایت دیجیاتو

دیجیاتو یک سایت معرفی کسب و کار شناخته شده است که تمام زورش را می زند تا شما را با موفق ترین کسب و کارهای استارتاپی آشنا کند. اگر عاشق کسب و کارهای استارتاپی هستید و دوست دارید از زیر و بم آن ها سر در بیاورید، به احتمال زیاد دیجیاتو را می شناسید. اگر بگویم دیجیاتو معرف پرقدرت اکثر کسب و کارهای استارتاپی ایران است، گزاف نگفته ام. 

سایت روکا

روکا از آن دسته سایت هایی است که هرچه از توانایی منحصر به فردش در معرفی کسب و کارهای استارتاپی بگویم، حق مطلب را ادا نکرده ام. آنچه در سایت های دیگر نمی یابید، در روکا به وفور یافت می شود. روکا خلاصه خوبی ها است. با روکا ناب ترین ایده های استارتاپی را شناسایی کنید.

سایت دکتر ویز

سایت دکتر ویز نمونه ای کامل و جامع از یک سایت معرفی کسب و کار استارتاپی است. اگر در به در به دنبال یک شغل استارتاپی خوب می گردید، از سایت دکتر ویز غافل نشوید که حسابی ضرر می کنید. ناب ترین ایده های استارتاپی ایران در این سایت جا خوش کرده اند. فرصت آشنایی با آن ها را از خودتان دریغ نکنید.

دایان افیلیت

دایان افیلیت یک سایت معرفی کسب و کار فوق العاده است که حیف است جایش در میان برترین سایت های معرفی کسب و کار استارتاپی خالی باشد. اگر برای یافتن داغ ترین پیشنهادات کسب و کارهای استارتاپی زمین و زمان را به هم دوخته اید، حتما به دایان افیلیت سر بزنید.

جزیره کارآفرینی

جزیره کارآفرینی را از قلم نیندازید. اگر یک سایت در ایران وجود داشته باشد که تمام هم و غمش کسب و کار شما باشد، آن سایت جزیره کارآفرینی است. خودتان شاهدید که من تمام جوانی ام را گذاشته ام پای این سایت معرفی کسب و کار تا شما به آنچه حقتان است، برسید. با جزیره کارآفرینی بهترین ها را بیابید و برترین ها را برگزینید. یک کلام، ختم کلام؛ آنچه خوبان همه دارند، جزیره کارآفرینی تنها دارد.

سایت معرفی کسب و کار

سایت معرفی کسب و کار استارتاپی

سایت معرفی کسب و کار در روستا

اگر اهل روستایید و زانوی غم بغل گرفته اید که هیچ کس به فکرتان نیست، سخت در اشتباه هستید. اینترنت پر شده است از سایت هایی که تمام توانشان را صرف معرفی کسب و کارهای روستایی می کنند تا شما از قافله عقب نمانده و شیرین ترین روزهای عمرتان را با جیب پر پول سپری کنید.

سایت ماگرتا

سایت ماگرتا را به عنوان یکی از برترین سایت های معرفی کسب و کار می شناسند. پیشنهادات و ایده هایی که در این سایت ها بی نظیر هست، در کمتر سایتی یافت می شود. اگر صبح تا شب در فکر راه اندازی یک کار روستایی درست و درمان هستید و شب تا صبح استرس عملی کردن ایده های موجود در ذهنتان را دارید، با ایده های اعجاب انگیز سایت ماگرتا خیال خودتان را راحت کنید.

سایت ماهان تیموری

یکی دیگر از سایت های معرفی کسب و کار در روستا که ایده هایش حرف ندارند و پیشنهاداتش سرنوشت ساز هستند، سایت ماهان تیموری است. اگر به هر دری می زنید، بسته است و از این که شانس یارتان نیست، نالانید؛ ماهان تیموری فرشته نجات شما است. اگرچه تعداد سایت های معرفی کسب و کار بسیار بیشتر از تصورات شماست، اما این سایت یک چیز دیگر است.

سایت علی مسچی

سایت علی مسچی از آن دسته سایت هایی است که اگر نامش به میان نیاید، جای خالی اش در میان چند سایت برتر معرفی کسب و کار در روستا احساس خواهد شد. این سایت پر شده است از ایده های نابی که مانند آن ها را در هیچ کجای دیگر نمی توانید بیابید. اگر شب و روز به فکر راه اندازی یک کار و بار نان و آب  دار هستید، حتما از سایت علی مسچی دیدن نمایید.

بلاگ کاپریلا

حیف است بهترین سایت های معرفی کسب و کار در روستا را برشماریم و از بلاگ کاپریلا نام نبریم. این سایت که در رتبه های برتر گوگل جا خوش کرده، سرشار از ایده های خلاقانه برای برای راه اندازی یک کسب و کار پولساز و درآمدزا در روستا است. توصیه اکید من به شما بازدید از بلاگ کاپریلا است.

جزیره کارآفرینی

خودتان و وجدانتان؛ حیف نیست نام جزیره کارآفرینی را از قلم بیندازیم و از پیشنهادات خارق العاده اش یاد نکنیم؟ من موهایم را در آسیاب این مسیر سفید کرده ام تا مطالبی به دردبخور برایتان گردآوری کنم. آن وقت شما می خواهید از کنار جزیره پر خیر و برکت من بی تفاوت عبور کنید؟! بدون آن که در آن سرک بکشید و ببینید چه خبر است؟!

از ایده های من دیدن کنید. اگر کار مورد علاقه تان را در لا به لای آن ها نیافتید، من کاسه و کوزه ام را جمع می کنم و برای همیشه از عرصه وبلاگ نویسی کنار می روم!

سایت معرفی کسب و کار

سایت معرفی کسب و کار در روستا

سایت معرفی کسب و کار تولیدی

تعداد علاقه مندان به راه اندازی کسب و کارهای تولیدی کم نیست که هیچ، خیلی هم زیاد است. شما کمتر کسی را می توانید بیابید که عاشق راه اندازی یک کار تولیدی نباشد و رویای یک شبه پولدار شدن را در سر نپروراند. با این اوصاف تعداد افرادی که در به در به دنبال یک ایده تاپ برای شروع یک کسب و کار سودآور می گردند، بسیار زیاد است. اگر شما هم جزء این افراد هستید، بازدید از سایت های زیر را به عنوان یک پیشنهاد طلایی از بنده پذیرا باشید:

دانشگاه کسب و کار

دانشگاه کسب و کار تمام آن چیزی است که برای تحقق کاریتان نیاز دارید. در این سایت معرفی کسب و کار می توانید بهترین کارهای تولیدی را پیدا کرده، سبک و سنگین و مقایسه کنید و تصمیم نهایی را با اطمینان خاطر اتخاذ نمایید. با اعتماد به ایده های بی نظیر دانشگاه کسب و کار پول روی پول بگذارید و از زندگیتان لذت ببرید!

آکادمی مشاغل

آکادمی مشاغل یک سایت معرفی کسب و کار خوش نام و نشان است که تقریبا اکثر قریب به اتفاق کارجویان با آن آشنایی دارند. اگر به هر دری می زنید، بسته است و انگار کار مورد علاقه تان زیر سنگ قایم شده، حتما از آکادمی مشاغل دیدن کنید. شک ندارم که از دیدن پیشنهادات منحصر به فرد آن هیجان زده خواهید شد.

سایت ماهان تیموری

ماهان تیموری یک سایت معرفی کسب و کار سرشناس است که نه تنها در زمینه مشاغل تولیدی، بلکه در کلیه حوزه های کاری حرف های بسیاری برای گفتن دارد. اگر دوست دارید خیلی زود به دغدغه کاریتان پایان دهید و طعم خوش استقلال مالی را بچشید، سری به سایت ماهان تیموری بزنید.

ارشیا آکادمی

ارشیا آکادمی یکی دیگر از عالی ترین سایت های معرفی کسب و کار در ایران است که با معرفی سودآورترین کارهای تولید با کمترین سرمایه ممکن، گامی بلند در راستای اشتغال جوانان برداشته است. بهترین ایده های راه اندازی یک کسب و کار تولیدی پولساز را می توانید در ارشیا آکادمی بیابید.

جزیره کارآفرینی

جزیره کارآفرینی از آن دسته سایت هایی است که عدم حضورش در لیست سایت معرفی کسب و کار ظلمی بزرگ در حق شما است. در این که با بنده و جزیره بی نظیرم آشنایی دارید، هیچ شکی ندارم. اما می خواهم مجددا دعوتتان کنم که از مقالات وبلاگم دیدن نمایید. می دانید چرا؟

چون مطمئنم با یک بار مطالعه این مقالات پر بار شغل مورد علاقه تان را صد درصد پیدا خواهید کرد. پس این فرصت استثنایی را از دست ندهید!

سایت معرفی کسب و کار

سایت معرفی کسب و کار تولیدی

جمع بندی

در جریان تعداد کارجویانی که صبح تا شب کاریابی ها را می گردند و شب تا صبح در روزنامه ها و مجلات به دنبال شغل هستند، هستید؟!

حقیقتا من هم آمار دقیقی از شمار این افراد ندارم. نمی دانم هزار نفرند، دو هزار نفرند و یا حتی چندین میلیون نفر. اما یک چیز را خوب می دانم و آن این است که کار با پای خودش نمی آید. باید دنیا را در پی یافتنش زیر رو کرده و پیدایش کنید. اصلا پیدا کردن کار مثل پیدا کردن طلا است. شما تا زمانی که معدن طلا را نیابید، موفق به استخراج طلا نخواهید شد. خُب معدن را چگونه بیابید؟!

من که طلایاب خوبی نیستم، اما مسلما باید این کار را از روی نقشه انجام دهید. نقشه را زیر و رو کنید و معادن را بیابید. بگردید و بگردید تا به طلا برسید. کار هم دقیقا همین طور است. نقشه گنج دست من است. من آدرس معادن کار را در اختیارتان قرار می دهم، شما بگردید و کار مورد علاقه تان را پیدا کنید. از این بهتر سراغ دارید؟!

اگر کار در منزل می خواهید، به این سایت ها سر بزنید:

  • مجله کسب و کار بازده
  • سایت عظیم مدیا
  • تصویر زندگی
  • زوم لایف
  • جزیره کارآفرینی

اگر جویای کار اینترنتی هستید، از این سایت ها دیدن کنید:

  • زوم لایف
  • یکتا نت
  • فرین آکادمی
  • جزیره کارآفرینی
  • ...

 اگر در به در به دنبال کار استارتاپی می‌گردید، این سایت ها مختص شما هستند:

  • دیجیاتو
  • روکا
  • دایان افیلیت
  • جزیره کارآفرینی
  • ...

اگر اهل روستا هستید و جویای کار در این بهشت خدا، این سایت‌ها را از دست ندهید:

  • سایت ماگرتا
  • سایت ماهان تیموری
  • جزیره کارآفرینی
  • بلاگ کاپریلا
  • ...

اگر به فکر راه اندازی یک کسب و کار تولیدی هستید، به این سایت‌ها سر بزنید:

  • دانشگاه کسب و کار
  • آکادمی مشاغل
  • ارشیا اکادمی
  • جزیره کارآفرینی
  • ...

     برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر