مشاوره رایگان

Tesla در حال ارائه محصولات بیمه قابل توجه خود می باشد

5.0| از 1 نظر

مالکان Tesla هر ساله با حق بیمه های بالایی مواجه هستند، بنابراین Elon Musk تصمیم گرفت تا در این مورد کاری انجام دهد.

Tesla در حال ارائه محصولات بیمه قابل توجه خود می باشد

خرید یک ماشین جدید، آغاز هزینه هایی است که شما متحمل آن ها خواهید شد، بیمه نیز هزینه بالقوه بالایی بر اساس سابقه رانندکی و تجربه شما تحمیل خواهد کرد. اما اگر شما یک Tesla خریداری کنید، مدیر عامل این شرکت یک گزینه بیمه بهتر را به شما ارائه خواهد کرد.

همانطور که TechCrunch روز گذشته در تماس با Q1 گزارش داده است، Musk تایید کرده است که Tesla قصد دارد محصول بیمه خود را در ماه می عرضه کند. در این مورد که این محصول دقیقا چگونه خواهد بود جزئیات بیشتری مطرح نشده است، اما احتمالا به میزان اطلاعاتی مرتبط است که Tesla در مورد نحوه راندن خودروهای خود توسط مشتریان، در اختیار دارد.

در حال حاضر برخی بیمه گرها،  در صورتیکه مشتریان اجازه ردیابی رانندگی خود را بدهند، حق بیمه کمتری از آن ها دریافت می کنند. خودروهای Tesla ویژگی های فراوانی در حوزه ایمنی دارند و Autopilot به صورت فزاینده ای برای آن ها اهمیت دارد. با استفاده از ترکیب این ویژگی ها با اطلاعات دقیق جمع آوری شده در مورد نحوه راندن یک ماشین، Tesla درمی یابد که هر خودرو به چه اندازه ای خوب یا بد رانده می شود.

همانطور که Electrek اشاره می کند، بیمه گرها به دریافت حق بیمه های بالا از مالکان Tesla شناخته می شوند، به همین دلیل است که Tesla برنامه Insure My Tesla را چند سال پیش راه اندازی کرد. Tesla با بیمه گذاران شخص ثالث همکاری می کند تا حق بیمه کمتری بدهد، اما این کار به اندازه کافی برای Musk خوب نیست.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

سارا شیخ

سارا شیخ | 10/17/2021 11:31:25 AM

شرکتای بزرگ ایده های بزرگ دارن. عالی بود مطلبتون