مشاوره رایگان

شغل درآمدزا

| از 0 نظر

امروز برای شما عزیزان مطالبی را در ارتباط با شغل درآمدزا آماده کرده ایم. اگر می خواهید کسب و کاری را راه اندازی کنید ولی ایده ی خاصی در مورد انتخاب شغل مورد نظر ندارید، حتما این محتوا را تا انتها مطالعه کنید. چون در این محتوا به بررسی انواع شغل درآمدزای خانگی، بهترین شغل درآمدزا در ایران، ایده شغلی درآمدزا با سرمایه ی کم و شغل درآمد زا در خانه برای هنرمندان و بانوان پرداخته ایم و به افراد دنبال کار، پیشنهادات شغلی ارائه کرده ایم.


 برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.    


شغل درآمدزای خانگی

شغل درآمدزای خانگی و سودآور به دلیل این که مطمئن ترین و بهترین راه درآمدزایی و کاهش نرخ بیکاری است، از تنوع بسیار زیادی برخوردار می باشد. مشاغل خانگی در کل دنیا طرفداران زیادی دارند. اگر شرایط کار در بیرون از  خانه را نداشته و یا از کار کردن برای کارفرما خسته شده اید می توانید در خانه کاری کوچک راه اندازی کرده و به درآمد برسید. در ادامه به چند نمونه از شغل درآمدزای پر بازده اشاره کرده ایم که به شرح زیر هستند:

  • آشپزی: اکثر دانشجویان و افراد مجرد یا برخی از کارمندان که به دلیل مشغله های کاری فرصت آشپزی را ندارند، دستپخت های خانگی را به خوردن غذاهای فست فودی ترجیح می دهند. اگر شما از دستپخت خوبی داشته  برخوردار باشید، می توانید  کسب و کار کوچک و سالمی را در آشپزخانه ی  خود راه اندازی کنید. مطمئن باشید اگر از مواد اولیه ی تازه استفاده کنید و کیفیت غذای شما عالی باشد، مشتریان زیادی را جذب خواهید کرد. البته آشپزی محدود به تهیه ی غذای خانگی نمی باشد، شما می توانید در خانه بدون سرمایه ی زیاد و با استفاده از تجهیزات آشپزخانه ی خود به تهیه ی انواع خوراکی ها بپردازید. سایر خوراکی ها مانند: تهیه ی انواع دسر، ژله های مجلسی، انواع کیک، انواع فینگرفودهای مجلسی، انواع مربا، انواع ترشی، انواع حلوا، لواشک و ...
  • فروش انواع مواد اولیه ی غذایی: امروزه به دلیل این که خانم ها هم همراه با آقایان برای گذران زندگی خود مشغول به کار هستند، مانند بانوان خانه دار فرصت تهیه  و بسته بندی انواع مواد غذایی را ندارند. بیشتر این افراد خرید محصولات ارگانیک و با کیفیت خانگی را به محصولات صنعتی ترجیح می دهند. به همین علت این ایده برای خانم هایی که قصد کسب درآمد از خانه را دارند، می تواند بسیار کارآمد باشد. با تهیه و بسته بندی انواع سبزی های خشک، پاک کردن و خرد کردن سبزیجات، تهیه ی پیازداغ و سیرداغ، تهیه ی انواع رب، تهیه ی انواع عرقیات گیاهی، تهیه ی بادمجان سرخ کرده، تهیه ی آبلیمو و آبغوره و ... می توان به درآمد بسیار بالایی رسید.

شغل درآمدزا

شغل درآمدزا

بهترین شغل درآمدزا در ایران

بهترین شغل درآمدزا در ایران، شغلی است که از  درآمد بالایی برخوردار باشد. شغل هایی درآمد خوبی در ایران خواهند داشت که افراد جامعه به آن ها نیاز داشته باشند. در ادامه به بررسی چند نمونه از بهترین شغل های درآمد زا در ایران پرداخته ایم که به شرح زیر هستند:

  • برنامه ریز مراسمات: چند وقتی است که موسسات زیادی تحت عنوان تشریفات و انجام صفر تا صد مراسم راه اندازی شده اند. این موسسات از درآمد بسیار زیادی برخوردار هستند و از استقبال زیادی هم برخوردار شده اند. امروزه بیشتر مردم برگزاری انواع مراسم های خود را به این موسسات واگذار می کنند. چون این موسسات به تمامی جزئیات به صورت ریز توجه داشته و با طراحی دکوراسیون با مد روز و تهیه ی تمامی لوازم مورد نیاز برای مراسم، بار سنگین انجام چنین کارها را از صاحبان مراسم برداشته است.
  • کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ: افیلیت مارکتینگ یک شغل درآمدزا می باشد، چون از درآمد دلاری برخوردار است. این شغل موجب کسب درآمد دلاری به واسطه ی فروش مشارکتی از برخی وب سایت های خارجی می شود. برای این کار نیاز به یک وب سایت و یا پیج پرطرفدار در شبکه های اجتماعی می باشد. سپس از طریق آن لینک هایی که فروشگاه های خارجی برای افیلیت مارکتینگ در اختیار شما قرار می دهند را باید به اشتراک بگذارید. بعد  در ازای خرید از طریق لینک شما، لینکی به عنوان کمیسیون برای شما واریز می شود.
  • خدمات مشاوره تغذیه: در حال حاضر مردم دیگر مانند گذشته نیستند و بر روی تناسب اندام خود خیلی حساسیت به خرج می دهند. اکثر مردم سعی می کنند از رژیم غذایی صحیح برای داشتن اندامی زیبا و سالم استفاده کنند. همین امر بازار کار خدمات مشاوره تغذیه را داغ کرده است. از جمله خدمات مشاوره تغذیه در ارائه ی راهنمایی های لازم درباره ی عادات غذایی و برنامه رژیمی سالم می باشد.
  • تعمیرکار لوازم برقی: امروزه به دلیل قیمت بالا و سرسام آور لوازم الکترونیکی، دیگر مردم توان خرید لوازم برقی جدید را به هنگام بروز مشکل در آن ندارند. این افراد سعی می کنند بعد از مشاهده ی کوچکترین ایرادی در لوازم الکترونیکی خود، آن را تعمیر کنند. این شرایط موجب شده است تا تعمیرکار لوازم برقی  به یک شغل درآمدزا تبدیل شود. با داشتن تخصص و زمینه در انجام این کار می توانید به درآمد بالایی دست پیدا کنید.

شغل درآمدزا

شغل درآمدزا


  برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.    


ایده شغلی درآمدزا با سرمایه کم

در این بخش از محتوای شغل درآمدزا، به بررسی  چند نمونه از ایده های شغلی درآمدزا می پردازیم که به شرح زیر هستند:

  • کسب درآمد از اینستاگرام: در حال حاضر، یکی از محبوبترین رسانه های مجازی در کل دنیا اینستاگرام می باشد. به دلیل این که کاربران زیادی از سراسر جهان و ایران در این پلتفرم حضور فعال دارند، بستر مناسبی برای درآمد زایی بیشتر کسب و کارها شده است. مهم ترین مزایای استفاده از این پلتفرم برای درآمدزایی این است که بدون داشتن سرمایه هم می توان کسب و کار موفقی را راه اندازی کرد و به درآمد های چند ده میلیونی رسید. افراد زیادی هستند که با استفاده از این پلتفرم و تنها با به خرج دادن کمی خلاقیت و استراتژی به درآمد های نجومی رسیده اند.
  • فروش اجناس دست دوم: فروش اجناس دست دوم یک شغل درآمدزا به حساب می آید. به این صورت که با خرید اجناس جالب و ارزشمند از جمعه بازارها و سمساری ها می توانید بعد از تعمیر و نوسازی آن ها، به قیمت بالاتر به فروش برسانید. برای فروش این محصولات می توانید از سایت هایی مانند دیوار و یا شیپور استفاده کنید.
  • مدیریت شبکه های اجتماعی: مدیریت شبکه های اجتماعی یک شغل درآمدزا دیگری می باشد که توانایی برقراری ارتباط را با دیگران دارد. برخی از برندها و کسب و کارهایی هستند که زمان کافی را برای مدیریت شبکه های اجتماعی خود و پاسخگویی به مشتریان ندارند. صاحبان این کسب و کار، مدیریت انجام این کارها را به افرادی واگذار می کنند که از مهارت های ارتباطی بالایی برخوردار هستند.
  • پیاده سازی فایل های صوتی: یکی دیگر از مشاغل درآمدزا بدون سرمایه، پیاده سازی فایل های صوتی می باشد. در این کسب و کار، فردی اقدام به تبدیل یک فایل صوتی به نوشتاری می کند. شاید برخی افراد بر این عقیده باشند که این کار رو به زوال است و افراد ویدیوهای اینترنتی را نسبت به متن های نوشتاری ترجیح می دهند. ولی حقیقت ماجرا در این است که، رایانه ها هر اندازه هم پیشرفت کند، در شناسایی کلام، دچار مشکل هستند. از طرف دیگر، کارآفرینان زیادی دوست دارند که فایل های ویدیویی آن ها به نوشتار تبدیل شوند. در این صورت افرادی که مشکل شنوایی دارند هم می توانند از آن ها استفاده نمایند. از طرف دیگر برای سئوی سایت، تمامی وب سایت ها در کنار ویدیوهای آموزشی نیاز به محتواهای نوشتاری هم دارند.

شغل درآمدزا

شغل درآمدزا

 شغل درآمدزا در خانه برای هنرمندان

شغل درآمدزا برای افرادی که از استعداد هنری برخوردار هستند از تنوع بالایی برخوردار است. در ادامه چند نمونه از شغل درآمدزای هنری را آماده کرده ایم که به شرح زیر هستند:

  • چرم دوزی: چرم دوزی یک شغل درآمدزای هنری می باشد که نیاز به مهارت و کمی سرمایه برای خرید لوازم مورد نیاز دارد. این شغل به دلیل لوازم گران قیمتی که در دوخت و تولید آن استفاده می شود، از سود دهی بالایی در زمان فروش وسایل تهیه شده برخوردار خواهند بود. تنها چیزی که باید در این کار دقت شود، ظرافت و دقت در دوخت و تولید وسایل چرمی است.
  • ساخت تراریوم: افرادی که به گل و گیاه علاقه مند هستند و از سلیقه ی بالا و خلاقیت هنری برخوردار هستند، می توانند اقدام به ساخت تراریوم های جذاب نمایند. برای این کار سرمایه ی زیادی نیاز نمی باشد و بدون تخصص و مهارت خاصی می توان از طریق این کسب و کار به درآمد رسید.
  • ساخت زیورآلات: امروزه مردم استقبال زیادی از هنرهای دست ساز می کنند. به این صورت که به خصوص برای نوجوانان و جوانان، دستبدهای دستساز از جذابیت خیلی بالایی در مقابل دستبندهای طلا و جواهر دارد. افرادی که از استعداد بالایی برای ساخت و تهیه ی زیورآلات دست ساز دارند، می توانند با ساخت گردنبند، دستبند، گوشواره و یا پابندهای دست ساز به درآمد بالایی برسند.
  • طراحی لباس: طراحی لباس یک هنر در صنعت مد و پوشاک می باشد که از درآمد بالایی برخوردار است. افرادی که مهارت و استعداد بالایی در طراحی لباس دارند می توانند با طراحی لباس های جذاب و فروش طرح های خود به انواع برندها و مزون های لباس به درآمد بالایی در ماه برسند.

شغل درآمدزا

شغل درآمدزا

 شغل درآمدزا در منزل برای بانوان

  • خیاطی در منزل: خیاطی یک شغل درآمدزا در منزل برای بانوان می باشد. اگر فردی در دوخت و برش لباس از مهارت بالایی برخوردار باشد، به راحتی می تواند با سرمایه ی خیلی کم کسب و کار خیاطی را راه اندازی نماید. تنها راه موفقیت در این کسب و کار، داشتن سلیقه و دوخت بسیار تمیز می باشد.
  • عروسک سازی در منزل: برای موفقیت در این شغل درآمدزا نیاز به خرج دادن کمی سلیقه، ابتکار و خلاقیت می باشد. باید کسی که اقدام به این کار می کند با سلیقه ی بچه ها آشنا باشد. به این صورت که عروسک را طوری طراحی و تولید کند که کودکان با دیدن آن ذوق زده شده و عاشقش شوند. با ترکیب ایده ها و خلاقیت با استفاده از انواع متریال ها مانند چوب، نمد، بافتنی، پارچه ای می توان عروسک های متفاوتی طراحی کرده و آن ها را در سایت های خارجی به فروش گذاشت.
  • شمع سازی: یکی از شغل های درآمدزا برای بانوان شمع سازی می باشد. این کار نیاز به سرمایه ی بالا و مهارت زیادی نداشته و در خانه با چند قلم وسایل می توان به درآمد بالایی رسید. امروزه استفاده از انواع شمع های قالبی و معطر در دکوراسیون داخلی منزل بسیار ترند شده است. به همین خاطر تقاضا برای انواع شمع های دستساز و مدرن بسیار زیاد است، قطعا بانوان در خانه با راه اندازی این شغل درآمدزا می توانند پول زیادی را به دست بیاورند.
  • تولید ست آشپزخانه: یکی از ایده های جالب برای بانوان جهت کسب درآمد از خانه، دوخت و تولید انواع ست آشپزخانه و فروش آن از طریق اینترنت می باشد. ست آشپزخانه شامل دستکش فر، پیشبند آشپزخانه، دستگیره ی آشپزخانه، سبد نان پارچه ای، حوله آشپزخانه، انواع دم کنی و ... می باشد. بانوان با دوخت این محصولات و فروش آن از اینترنت می توانند به درآمد بالایی برسند.
  • بسته بندی حبوبات: یکی دیگر از شغل های پردرآمد برای بانوان، بسته بندی حبوبات می باشد. برای این کار نیاز به دریافت مجوزهای بهداشتی می باشد. بعد از دریافت آن می توانید یک شغل درآمدزا برای خود ایجاد کنید. به این صورت که با خرید عمده ی حبوبات و بسته بندی آن ها می توانید درآمد بالایی برای خود دریافت کنید.

شغل درآمدزا

شغل درآمدزا

جمع بندی

در این مطلب به شغل درآمدزای مناسب برای بانوان، یا مشاغل پولساز با سرمایه ی کم و ... پرداختیم. اگر قصد راه اندازی یک کسب و کاری را دارید و نمی دانید که کدام شغل از درآمد بالایی برخوردار است، این محتوا به شما در انتخاب شغل درآمدزای مورد نظر شما کمک خواهد کرد. چون بهترین نمونه ها و ایده های کسب و کار را برای شما به عنوان یک شغل درآمدزا معرفی کرده ایم و به بررسی آن ها پرداخته ایم. امیدواریم که مسمر به ثمر واقع شده و بهترین شغل را متناسب با علایق خود انتخاب نمایید.

 شغل درآمدزا

شغل درآمدزا


  برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.    


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر