مشاوره رایگان

کار دانشجویی در منزل

| از 0 نظر

در این محتوا برای شما عزیزان به بررسی مطالبی در ارتباط با کار دانشجویی در منزل پرداخته ایم. با در نظر گرفتن این موضوع که بیشتر دانشجویان علاوه بر تحصیل، کار هم می کنند، در ادامه به بررسی چندین ایده ی کار دانشجویی در منزل را مورد بررسی قرار داده ایم. برخی کارهای پاره وقت دانشجویی هم هستند که، محصلان در کنار تحصیل می توانند در اوقات فراغت خود در منزل مشغول به آن کارها شده و کسب درآمد نمایند. با ما تا انتهای محتوا همراه باشید تا به بررسی مجموعه ی وسیعی از مشاغل موجود برای دانشجویان بپردازیم.


    برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.         


ایده های کار دانشجویی در منزل

ایده های متنوع و زیادی برای کار دانشجویی در منزل وجود دارند و دانشجویان می توانند با در نظر گرفتن شرایط خود، اقدام به انتخاب یکی از آن ها نموده و مشغول به فعالیت باشند. دانشجویان در زمان انتخاب کار دانشجویی در منزل  برای این که کار آن ها لطمه ای به درس و مشقشان وارد نکند، باید به دنبال شغل هایی باشند که ساعت کاری آن ها منعطف باشد.

  • مدیریت شبکه های اجتماعی: یکی دیگر از ایده های کار دانشجویی در منزل، ادمین شدن در شبکه های اجتماعی می باشد. انجام این کار نیازی به مهارت خاصی نداشته و بهترین روش برای کسب درآمد دانشجویی می باشد. تقاضا برای این شغل زیاد است و اکثرا به صورت دور کاری انجام می شود. به این صورت که، بیشتر پیج های فروشگاهی و پیج های شخصی، برای مدیریت بهتر پیج خود نیاز به ادمین دارند. وظیفه ی ادمین در منتشر کردن پست، پاسخ دهی به دایرکت ها و استوری گذاشتن و در نهایت مدیریت سفارش های خرید می باشد.
  • برنامه ریزی مسافرت های دانشجویی: یکی دیگر از ایده های کار دانشجویی در منزل، برنامه ریزی مسافرت های دانشجویی می باشد. برای این کار می توانید جاذبه های گردشگری مناسب را برای سفرهای دانشجویی جست و جو کرده و بعد، برای رفتن به آن مکان ها برنامه ریزی کنید. سپس با برآورد هزینه ها و دستمزد خود، در ازای هر دانشجو مبلغی را دریافت کنید.
  • تهیه ی بسته های غذا مخصوص دانشجویان: یکی دیگر از دغدغه های دانشجویان، به ویژه دانشجویان غیر بومی، تهیه ی وعده های غذایی متنوع می باشد. از آن جایی که همیشه نمی توانند از بوفه ی دانشگاه فست فود تهیه کرده و بخورند، شما می توانید وارد این کسب و کار شده و سبد های غذایی متنوعی برای آن ها درست کنید. برای این کار یک روز قبل از دانشجویان سفارش دریافت کرده و برای فردای آن روز سبد های غذایی آماده کنید.

کار دانشجویی در منزل

کار دانشجویی در منزل

کار پاره وقت دانشجویی در منزل

امروزه با بالا بودن هزینه های دانشگاه، بیشتر دانشجویان برای تامین نیازهای مالی و شهریه ی خود اقدام به فعالیت در کسب و کار های پاره وقت دانشجویی می نمایند. کار دانشجویی در منزل این امکان را برای دانشجویان فراهم آورده است که علاوه بر رسیدن به درآمد معقول، دانشجویان می توانند به کلاس ها و درس های دانشگاهی خود برسند. از جمله کارهای پاره وقت دانشجویی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تدریس: تدریس در دوران دانشجویی یکی از ایده های کار دانشجویی در منزل می باشد. دانشجویانی که به تدریس علاقه مند هستند و از بیان قوی برای ارائه ی مطالب برخوردار هستند و به اندازه ی کافی تو این زمینه دانش دارند، می توانند در این حوزه مشغول به فعالیت باشند. قطعا در صورت بالا بودن کیفیت تدریس، تقاضا برای آموزش خیلی زیاد خواهد شد و دانشجویان می توانند در خانه با استفاده از این ایده به درآمد معقولی برسند.
  • تولید محتوا در آپارات: کسب درآمد با تولید محتوا در آپارات یکی دیگر از ایده های کار دانشجویی در منزل می باشد. آپارات با الگوبرداری از یوتیوب به یکی از رسانه های ویدیویی تبدیل شده است. همین موضوع موجب شده که این پلتفرم به یکی از فرصت های مناسب برای کسب درآمد تبدیل شود. دانشجویان می توانند در زمینه های مختلفی اقدام به تولید محتوای ویدیویی نموده و در داخل آپارات قرار دهند. با هر بار بازدید از ویدیوها، آپارات هزینه ای را به حساب شما واریز خواهد کرد.
  • نسخه های صوتی کتاب تهیه کرده و به فروش برسانید: با تهیه ی نسخه های صوتی و الکترونیکی کتاب ها و فروش آن ها می توانید به درآمد مناسبی دست پیدا کنید. حتی می توانید از مطالب گفته شده در کلاس نسخه برداری کرده و آن ها را به نسخه های صوتی تبدیل کنید و به همکلاسی های خود به فروش برسانید. این نسخه ها نزدیک امتحان مورد استقبال دانشجویان قرار خواهند گرفت. چون با گوش دادن به آن ها می توانند به پاسخ سوالاتی که در ذهنشان ایجاد می شوند، به راحتی برسند.

کار دانشجویی در منزل

کار دانشجویی در منزل


     برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.           


کار دانشجویی و هنری در منزل

کار دانشجویی در منزل باید دارای برخی ویژگی هایی باشد. به این صورت که به دانشجو این امکان را بدهد تا در کنار تحصیل، مشغول به فعالیت و کسب درآمد باشد. انجام کار دانشجویی باعث می شود تا دانشجویان با ساز و کار بازار آشنا شده و مهارت های خود را تقویت نمایند. دانشجویان می توانند با انجام کار دانشجویی مهارت های ارتباطی خود را تقویت کنند. در ادامه به بررسی چند نمونه از کار دانشجویی و هنری در منزل می پردازیم که به شرح زیر هستند:

  • خرید و فروش گرافیک و آیکون های محبوب: این ایده برای دانشجویانی که مهارت و دانشی کافی برای طراحی گرافیک و آیکون محبوب را دارند، بهترین ایده ی کار دانشجویی در منزل می باشد. به خصوص دانشجویان در رشته ی گرافیک می توانند درآمد بالایی از این کار داشته باشند. به این صورت که، با طراحی آیکون ها محبوب می توانند آن ها را در بازارهایی مانند GraphicRiver با قیمت های بالا به فروش برسانند.
  • مدل عکس های آرشیو شوید! به این صورت که می توانید به عنوان مدل برای عکاس های آرشیو جلوی دوربین بروید. اگر احساس راحتی را برای این ایده ندارید، می توانید به عکاس ها در پیدا کردن مدل های مورد نظرشان کمک کنید. حتی می توانید دوربین های این عکاسان را قرض گرفته و برای خودتان عکاسی کنید. سپس از طریق فروش عکس های آرشیو به درآمد برسید.
  • روزنامه ی مخصوص دانشگاه را منتشر کنید: برای این که در هزینه صرفه جویی کنید، بهتر است که به جای چاپ روزنامه بر روی کاغذ، اخبار و مطالب روزنامه ها را به ایمیل دانشجویان ارسال کنید. با استفاده از این روش می توانید پولی هم به دست بیاورید. به این صورت که با اختصاص دادن قسمت هایی از روزنامه به تبلیغات، می توانید فضا هایی را در اختیار شرکت های داخلی قرار دهید. همین طور می توانید طرح هایی را هم در نظر گرفته و برای آن طرح ها تخفیف بگذارید، با استفاده از این روش قطعا به درآمد بالایی خواهید رسید.

کار دانشجویی در منزل

کار دانشجویی در منزل

استخدام کار دانشجویی در منزل

منظور از کار دانشجویی در منزل، کاری است که از نظر ساعات کاری منعطف بوده و دانشجو می تواند با به کار گیری مدیریت زمان و مسئولیت پذیری در منزل مشغول به کسب درآمد باشد. دانشجویان با اولویت بندی کردن کارها می توانند به راحتی کارهای خود را انجام دهند، بدون این که صدمه ای به درس خواندن و یا ساعت حضور آن ها در کلاس وارد شود. ما سعی کردیم در ادامه به بررسی فرصت های شغلی در منزل برای دانشجویانی که از مهارت ها و تخصص های ویژه ای برخوردار هستند، بپردازیم. این فرصت های شغلی به شرح زیر هستند:

  • فعالیت فریلنسری در سایت ایران تایپیست: امروزه سایت های زیادی مانند ایران تایپیست هستند که به عنوان یک واسطه بین فریلنسر و کارفرما مشغول به ارائه ی خدمات متعدد و زیادی هستند. با ثبت نام در این سایت ها، دانشجویان می توانند پروژه های دلخواه خود را انتخاب کرده و مشغول به کار دانشجویی در منزل باشند. ایران تایپیست به عنوان یکی از معتبرترین سایت ها در این حوزه می باشد. این وب سایت با در اختیار گذاشتن یک پنل کاربری، به فریلنسرهای خود این امکان را می دهد که با توجه به حوزه ی فعالیت خود، اقدام به انتخاب سفارش ها نمایند. همین طور نحوه ی پرداخت دستمزد در این سایت به صورت هفته ای می باشد.
  • فروش پکیج های آموزشی: یکی دیگر از بهترین روش های کار دانشجویی در منزل، ساخت پکیج های آموزشی به صورت فایل های ویدیویی می باشد. دانشجویانی که از مهارت بالایی در تدریس کردن و جمع آوری اطلاعات برخوردار هستند، می توانند در این حوزه فعالیت نمایند. به این صورت که، برای تک تک واحد های دانشگاهی می توانند پکیج های ویدیویی آماده کرده و آن ها را به فروش برسانند. اگر در ویدیوهای شما  کیفیت بالا، بیان قوی و آموزش کامل مباحث رعایت شده باشند، دوره های آموزشی خیلی سریع در دانشگاه معروف می شوند. همین موضوع موجب می شود تا پکیج های آموزشی شما فروش خوبی داشته باشند.
  • تولید محتوا و ویراستاری: تولید محتوا و ویراستاری یکی از بی دردسرترین ایده ها برای کار دانشجویی در منزل می باشد. نحوه ی کسب درآمد دانشجویان از طریق تولید محتوا به این صورت است که، از راه دور برای سایت ها و یا پیج های اینستاگرام اشخاص دیگر تولید محتوا انجام دهند. دانشجویانی که علاقه و استعداد بالایی در زمینه ی نویسندگی و نگارش دارند، می توانند با کمی خلاقیت اقدام به تولید محتوای متنی نمایند. از جمله وب سایت های معتبری که اقدام به ارائه ی این خدمات بین فریلنسر و کارفرما می نمایند، می توان به رایا مارکتینگ اشاره کرد.

کار دانشجویی در منزل

کار دانشجویی در منزل

 بهترین کار دانشجویی به صورت دور کار در منزل چیست؟

در این بخش از محتوای کار دانشجویی در منزل به بررسی بهترین کار دانشجویی به صورت دور کاری می پردازیم. یکی از اصلی ترین چالش های دوران دانشجویی، تلاش برای استقلال مالی و مبارزه با بی پولی می باشد. به همین خاطر بیشتر دانشجویان به دنبال بهترین کارهای دانشجویی هستند. از آن جایی که دانشجویان نمی توانند به صورت تمام وقت مشغول به کار باشند، دور کاری را برای کسب درآمد ترجیح می دهند. فرصت های شغلی زیادی برای دور کاری وجود دارد که ما در ادامه به معرفی چند نمونه از بهترین های آن ها پرداخته ایم:

  • ترجمه: ترجمه متون علمی و یا عمومی یک روش قدیمی برای کسب درآمد دانشجویی می باشد. در صورتی که به زبان انگلیسی و یا هر زبان دیگر تسلط کافی داشته باشید، بهترین فرصت شغلی برای شما، مترجمی می باشد. البته در همین راستا ذکر این موضوع از این قاعده مستثنی نمی باشد که برای ارائه ی خدمات مترجمی، تنها دانستن زبان انگلیسی کافی نمی باشد. انجام امور ترجمه دارای برخی قوانین و مقرراتی است. بعد از کسب مهارت های مورد نیاز برای انجام امور ترجمه می توانید در وب سایت هایی که اقدام به استخدام مترجم به صورت دور کاری می نمایند، ثبت نام کنید. از وب سایت های معتبر در این زمینه می توان به ایران تایپیست، مرکز ترجمه تخصصی ترجمو و آکا ترجمه اشاره کرد.
  • کسب درآمد از طریق حل تمرین و یا پروژه های دانشجویی: یکی دیگر از روش های کار دانشجویی در منزل، کسب درآمد از طریق حمل تمرین می باشد. حل تمرین درس های اختصاصی و درس های ریاضی یکی از اصلی ترین معضلات بیشتر دانشجویان می باشد. اگر به این دروس تسلط بالایی دارید می توانید از این طریق کسب درآمد داشته باشید. برخی از دانشجویان هستند که از پس انجام پروژه های دانشجویی خود بر نمی آیند. با انجام پروژه های دانشجویی و فروش آن به دانشجویانی که سفارش انجام پروژه را داده اند، می توانید پول خوبی به دست بیاورید.
  • راه اندازی وب سایت: یکی دیگر از ایده های کار دانشجویی در منزل، راه اندازی وب سایت می باشد. با راه اندازی وب سایت می توانید اقدام به ارائه ی تمامی موارد ذکر شده در مطالب بالاتر نمایید. یا می توانید یک وب سایت راجع به فروش مطالب درسی، جزوه ها، فروش کتاب های درسی دست دوم و ... ایجاد کنید.

کار دانشجویی در منزل

کار دانشجویی در منزل

 جمع بندی

بیشتر دانشجویان به دلیل دغدغه های مالی، در کنار تحصیل مشغول به فعالیت هستند تا  کسب درآمدی برای خود داشته باشند. البته داشتن استقلال مالی حس خیلی خوبی به همه می دهد و دانشجویان می توانند با انجام کار  دانشجویی در منزل، بخشی از هزینه ها و شهریه های خود را پرداخت کنند. ما تا به این جا به بررسی انواع ایده های مناسب برای کار دانشجویی در منزل پرداختیم. امیدواریم با مطالعه ی این محتوا بتوانید از این ایده ها الهام گرفته و مشغول به فعالیت و کسب درآمد باشید.

کار دانشجویی در منزل

کار دانشجویی در منزل


     برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.          


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر