مشاوره رایگان

شرکت کارآفرینی

| از 0 نظر

شرکت کارآفرینی موجب ایجاد شرایط اقتصادی و توسعه ی کسب و کارها می شود. کارآفرینان با رعایت نکاتی موجب مدیریت مالی می شوند. کارآفرینی سازمانی نیز بر اساس نوآوری است. شرکت کارآفرینی به دنبال این می باشد که بازار محصولات را در دست قدرت خود بگیرد. در شرکت کارآفرینی منابع برای اجرای ایده ‌ها راحت‌ تر تخصیص پیدا می کند.

شرکت کارآفرینی

شرکت کارآفرینی


     برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.   


شرکت کارآفرینی چیست؟

با توجه به شرایط اقتصادی کنونی کشور راه اندازی و گسترش  و توسعه ی کسب و کار ها روز به روز در آن بیشتر احساس می شود. شخص کارآفرین فردی است که  متعهد می‌ شود مخاطره‌ های یک فعالیت اقتصادی را سازمان‌ دهی، اداره و مدیریت کند. این نوآوری می ‌تواند در ارائه ی یک محصول جدید یا ارائه ی یک خدمت نو در طراحی یک فرآیند نوین و یا نوآوری در رضایت مشتری و… باشد. کارآفرین ها در واقع به تغییر به ‌عنوان یک مقوله ی جدا نگاه می کنند. به این صورت که این مقوله ها تعیین‌کننده و تغییر  دهنده ی ارزش ها هستند. تغییر ارزش موجب ایجاد تحول ماهیت ارزش ها می شود. کارآفرینان برای تحقق این ایده، از  قدرت ریسک ‌پذیری خود استفاده می کنند. به ‌این صورت که تصمیم ‌گیری های خود را به گونه ای اتخاذ می‌ کنند تا به ‌نوعی کارآفرینی تلقی ‌شود.

شرکت کارآفرینی علاوه بر این که نکاتی را در ارتباط با مدیریت مالی می داند، همیشه سعی در  افزایش اطلاعات خود در این زمینه هستند. کارآفرینی سازمانی نیز بر اساس نوآوری است. شرکت کارآفرینی به دنبال این است که بازار محصولات را در دست قدرت خود بگیرد. در  شرکت کارآفرینی منابع برای اجرای ایده ‌ها راحت‌ تر تخصیص پیدا می کند. در شرکت کارآفرینی، کیفیت از تمامی زوایا مورد بررسی قرار می گیرد، چون کیفیت در تمامی  ابعاد نهادینه شده است. نوآوری و خلاقیت از خصوصیات و ویژگی های شرکت کارآفرینی می باشد که موجب تولید خدمات و محصولات متنوع می‌ شود.

 شرکت کارآفرینی محدوده انتخاب را گسترده‌ تر کرده و زندگی را برای همه ی مردم راحت تر و آسان ‌تر می‌ کند. با افزایش سطح رفاه و آسایش مردم جامعه زمان بیشتری برای فراغت افراد ایجاد می‌ شود. این امر موجب افزایش فعالیت‌ های فرهنگی آن ها می‌ شود. این موضوع به مرور زمان و  در درازمدت موجب افزایش سطح فرهنگی جامعه خواهد شد.

شرکت کارآفرینی

بررسی شرکت کارآفرینی

اهمیت شرکت کارآفرینی برای جوانان

شرکت کارآفرینی به عنوان نماد تلاش و موفقیت در  همه ی  امور و کسب ‌کارهای تجاری به شمار می آید. چون کارآفرینان پیشگامان موفقیت های تجاری در جامعه ی ما  می باشند. علت توسعه و گسترش کشور هایی مانند آمریکا ، ژاپن و آلمان  طبق شواهد به دست آمده شرکت های کارآفرینی می باشند. کارآفرینی امروزه به عنوان یک حرفه ی نو ظهور  رشد بسیار زیادی کرده است. همین موضوع باعث شده است تا مانند حرفه های دیگر توسعه و گسترش پیدا کند.  از دیگر اهمین شرکت کارآفرینی برای جوانان می توان به این موضوع اشاره کرد که شرکت های کارآفرینی موجب رشد و پرورش ایده های زیادی از طریق برنامه های آموزشی و دانشگاهی خاص مبتنی بر مطالعات رفتاری و تجربی  می شود.

شرکت کارآفرینی در حال حاضر  شكل تازه ای به خود گرفته اند، به این صورت که این شرکت ها امروزه به سوي خودكار فرمایی و خود اشتغالي در حركت هستند. كارآفريني و كارآفرينان نقش كليدی و مهمی را در روند توسعه و پيشرفت اقتصادی جامعه های  مختلف ایفا می كنند. بايد این موضوع را در نظر بگیرید كه كارآفرينان فقط به ايجاد فرصت های  شغلی جديد و نو نمی پردازند، بلكه با ساختار، تفكر، تحرك و فرهنگ مورد نیاز اقدام به تخريب خلاق مي زنند.

با توجه به وضعیت کنونی، سيستم اقتصادی با سرعت زيادی مواجه شده است. شركت هایی كه نتوانند پا به پای  این سیستم اقتصادی حركت كنند سرنوشتی جالبی نخواهند  داشت. به این صورت که حتی ممکن است در مدت زمان کوتاه دچار نابودی شوند. افرادی که خلاق، نوآور و مبتكر هستند به عنوان كارآفرينان نمونه موجب ایجاد  تحولات بزرگی در حوزه های صنعتی، توليدي و خدماتي شده اند.

 کارآفرینی یک عامل کلیدی برای ایجاد اشتغال زایی و کسب درآمد افراد مختلف است. از این رو شرکت های کارآفرینی ارتباطی میان نوآوری و توسعه اقتصادی ایجاد می کند. این امر موجب غلبه بر شرایط نامطلوب فضا و رهاسازی سازمان ها و ارگان ها از بن بست مشکلات می شود. همین طور این موضوع  دستیابی به راه حل های جدید و ارتقا کیفیت تولید در رقابت های فشرده جهانی را افزایش می دهد. از  این طریق سازمان ها می توانند بخش های عمده ای از بازارهای جهانی را به دست بیاورند. از طرف دیگر هم سازمان هایی هم که توان رقابت را ندارند به راحتی از صحنه حذف می گردند.

شرکت کارآفرینی

شرکت های کارآفرینی


     برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.   


شرکت کارآفرینی ایرانیان

در این بخش از محتوای شرکت کارآفرینی به معرفی شرکت کارآفرینی ایرانیان می پردازیم.  شرکت کارآفرینی ایرانیان در راستای حمایت و پشتیبانی از کارآفرینان در حوزه ی کشاورزی به وجود آمده است. این شرکت همواره در تلاش است تا با تکیه بر توان علمی و تخصص اعضای آن گامی موثر در جهت ارتقا سطح کیفی خدمات، ویژه تمامی کارآفرینان این عرصه بردارد. در این مجموعه، تمامی کارکنان و پرسنل شرکت کارآفرینی ایرانیان سعی در ایجاد مفهوم جدیدی از کارآفرینی هستند. همین طور این مجموعه برای حمایت و پشتیبانی افرادی به وجود آمده است تا بتوانند مشاغل مورد نیاز در کشور ایران را توسعه و ترویج دهند. به این صورت که فرصت کارآفرین شدن و راه اندازی کسب و کار مستقل را این مجموعه به شما می دهد. از جمله خدمات شرکت کارآفرینی ایرانیان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیمه کل طرح
  • مشاوره اولیه رایگان
  • انعقاد قرارداد حقوقی و تضمین کیفیت
  • برگزاری کلاس های آموزشی با اعطای مدرک فنی و حرفه ای
  • تامین غذای سالم مورد نیاز
  • نصب و راه اندازی ماشین آلات و تجهیزات مدرن
  • مشاوران مجرب و کادر حرفه ای با تجربه
  • مشاوره ی حضوری و پشتیبانی تلفنی از ابتدا تا انتها
  • طراحی و اجرای مزرعه در کوتاه ترین زمان ممکن و با به روزترین روش های پرورش و تکثیر حداکثری محصولات

این مجموعه طرح های کارآفرینی خود را به گونه ای طراحی و اجرا می کنند تا کارآفرینان تنها به فکر تولید محصولات با کیفیت باشند. مشاوران این شرکت در بخش های اجرایی کارآفرینی با ارائه ی راه و روش های مطمئنی که قبلا مورد تست و آزمایش قرار گرفته اند، اقدام به بررسی و رفع مشکلات احتمالی آینده می کنند. بررسی و رفع مشکلات در همان ابتدای کار و در هر مرحله صورت می پذیرد. از این طرف تخصص در پیاده سازی اجرای طرح های کارآفرینی در کنار سال ها تجربه با یکدیگر موجب رسیدن کارآفرینان به هدفی که دارند می شود. شرکت کارآفرینی ایرانیان تنها  شرکتی است که دارای گواهی رتبه بندی مشاوران و کارشناسان رسمی  از شیلات، آبزیان و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در حوزه ی شیلات و آبزیان متعارف  و نا متعارف می باشد.

شرکت کارآفرینی

شرکت کارآفرینی

 

شرکت کارآفرینی ایلیا

در این بخش از محتوای شرکت کارآفرینی به معرفی شرکت کارآفرینی ایلیا می پردازیم. شرکت کارآفرینی ایلیا، مجری تخصصی دیجیتال مارکتینگ ایلیا سیستم می باشد. این شرکت وابسته به شرکت نسل داده پردازی ایلیا است. شرکت کارآفرینی ایلیا چندین دهه است که فعالیت خود را در حوزه ی تولید نرم افزارهای تحت وب و تحت ویندوز شروع کرده است.

شرکت کارآفرینی ایلیا با کمک نخبه هایی که در حوزه نرم افزار هستند. این شرکت با استفاده از تجربه تحلیل گران متخصص، اقدام به طراحی و تولید و عرضه محصولات ایمن، با سرعت بالا، کاربر پسند و بر پایه ی اصول حرفه ای در بستر وب و موبایل اندروید و آی او اس کرده است. حضور موفق بیش از چند سال و ارائه ی خدمات به افراد زیادی از کاربران در داخل و خارج از کشور باعث  شده است تا سازمان های زیادی از ارگان های مختلف، برای پیشبرد اهداف خود از نرم افزارهای این شرکت انتخاب کنند.

شرکت کارآفرینی ایلیا اولین و تنها ترین پلتفرم تخصصی مدیریت و برگزاری وبینار می باشد. این شرکت موجب برگزاری صفر تا صد هر آن چه که برای مدیریت یک وبینار نیاز است را فراهم کرده است. به این صورت که برای برگزرای وبینارها، این شرکت تمامی زیرساخت ها، ثبت نام آنلاین، مدیریت کاربران، بسته های تبلیغاتی، اطلاع رسانی، فروش فیلم وبینارهای برگزار شده و ... را ارائه می دهد. ماموریت و اهداف این شرکت در فراهم کردن فرصت های برابر برای تبادل دانش و تجربه روز بر بستر اینترنت است. از دیگر اهداف شرکت کارآفرینی ایلیا می توان به ارتقا سطح مهارت های عمومی و تخصصی افراد جامعه در هر سطح علمی، اقتصادی می باشد.

شرکت کارآفرینی

بررسی شرکت های کارآفرینی

لیست شرکت های کارآفرینی

 در این بخش از محتوای شرکت کارآفرینی به بررسی لیست شرکت های کارآفرینی می پردازیم. شرکت های متعدد و زیادی هستند که با هدف کارآفرینی راه اندازی و تاسیس شده اند. ولی ما قصد معرفی بهترین آن ها را در لیست شرکت های کارآفرینی داریم. از جمله بهترین این شرکت ها به شرح زیر هستند:

  • گروه بهداشتی فیروز: اولین شرکت کارآفرینی که در لیست شرکت های کارآفرینی قرار دارد، شرکت گروه بهداشتی فیروز می باشد. این شرکت در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکت های کارآفرینی در ایران می باشد که در زمینه ی طراحی تولید و توزیع محصولات بهداشتی کودکان فعالیت دارد.
  • گروه بین المللی سپاهان دانه: از دیگر شرکت های کارآفرینی می توان به گروه بین المللی سپاهان دانه اشاره کرد. در سال 1385 شرکت سپاهان دانه در صنعت دام و طیور فعالیت خود را شروع کرده است. از اهداف این شرکت می توان بر ارائه ی خدمات تولید و محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه و سالم اشاره کرد.
  • شرکت کشاورزی جلگه دز: شرکت کشاورزی جلگه دز یک شرکت خانوادگی و فامیلی می باشد. این شرکت در استان خوزستان، شهرستان دزفول که اقلیمی گرم و خشک دارد، تاسیس و به ثبت رسیده است. سهامداران شرکت شامل 6 بردار هستند که تحصیلات تمامی آن ها در رشته ی کشاورزی از کارشناسی تا مقطع دکتری است. شرکت کشاورزی جلگه دز عضو انجمن صنفی تولید کنندگان قارچ خوراکی در کشور ما می باشد. کارشناسان با تجربه ی این شرکت در مرکزهای علمی آموزش های لازم را در مورد مراحل مختلف کاشت، داشت و برداشت قارچ خوراکی دیده اند.
  • پدیده تبار: شرکت پدیده تبار با هدف ارائه خدمات مشاوره، آموزش، تحقیق و پژوهش به واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی کشور تاسیس گردید. در این راستا بعد از شروع تحقیقات بازار اهداف و نیازسنجی آموزشی در راستای افزایش اثربخشی کارایی و بهره وری در صنعت آموزش، رویکرد نو ابداع نمود.
  • شرکت امن پردازان سورنا: این شرکت کارآفرینی در سال 1391 تاسیس گردید. تجربیات و تخصص شرکت امن پردازان سورنا با بهره مندی از چندین سال فعالیت حرفه ­ای در سازمان­ های دولتی  و خصوصی به دست آمده است. امروزه تیم حرفه ‌ای و با تجربه ی شرکت امن پردازان سورنا، از راهنمایی های مسئولین با سابقه و خلاق برای افزایش علم و دانش و  نوآوری‌ های کارکنان خود استفاده می کند.  شرکت امن پردازان سورنا این افتخار را دارد تا در بازار داخلی فعالیت داشته باشد. همین طور این شرکت در حوزه ی ارائه سرویس و خدمات، مهندسی تامین تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری در بازارهای خارجی  فعال می باشد. این شرکت هم اکنون برای صادرات محصول و ارائه ی خدمات دفاتر فعال در ترکیه و عمان دارد.  
  • شرکت ارتعاشات صنعتی: این شرکت کارآفرینی ایران دارای سابقه ۵۰ ساله می باشد. حضور این شرکت در صنعت، بیش از ۳۰ سال است که در زمینه طراحی و تولید انواع لرزه‌ گیرها، اتصالات آکاردئونی، اتصالات پارچه ‌ای و شیلنگ های فلزی و غیر فلزی فعالیت می ‌کند. این شرکت با بهره‌ گیری از نیروهای با تجربه از به روزترین ماشین‌ آلات برخوردار است. همین طور شرکت ارتعاشات صنعتی توانسته است دامنه ی گسترده ‌ای از انواع اتصالات را با بهترین کیفیت و مناسب ‌ترین قیمت طراحی، تولید و عرضه نماید.

شرکت کارآفرینی

بررسی اجمالی شرکت های کارآفرینی

جمع بندی

تا به این جای مطالب به بررسی شرکت کارآفرینی پرداختیم. به این صورت که، تعریفی از این که کارآفرینی چیست را ارائه دادیم. سپس اهمیت شرکت کارآفرینی به جوانان را بررسی کردیم. شرکت کارآفرینی ایرانیان و شرکت کارآفرینی ایلیا را معرفی کردیم و در ارتباط با اهداف این شرکت ها صحبت کردیم. در انتها هم لیستی از بهترین شرکت های کارآفرینی آماده و معرفی کردیم. امیدواریم با مطالعه ی این مطالب تا به این جا به پاسخ تمامی سوالاتی که در ذهنتان ایجاد شده بودند، رسیده باشید.


    برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.  


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر