مشاوره رایگان

پیشنهاد شغل با سرمایه کم

| از 0 نظر

پیشنهاد شغل با سرمایه کم می خواهید؟! جای بسیار خوبی آمده اید. این جا پر شده است از پیشنهادات داغی که می توانند یک شبه زندگیتان را از این رو به آن رو کنند. پیشنهاداتی شگفت انگیز که نه سخت و پیچیده اند و نه خرجی روی دستتان می گذارند. اگر فکر می کنید تنها شما هستید که به این در و آن در می زنید تا یک شغل نان و آب دار با سرمایه کم دست و پا کرده و اوضاع زندگیتان را دگرگون سازید، سخت در اشتباهید. اکثر قریب به اتفاق جویندگان کار سرمایه دهان پُر کُنی ندارند. اما نمی خواهند باقی عمرشان را هم در فقر و بی پولی سپری کنند. پس دست به هر کاری می زنند تا ورق را به نفع خودشان برگردانده و طعم خوش یک زندگی لاکچری را تجربه کنند!

اگر پول ندارید، لازم نیست سر به کوه و بیابان بگذارید و فکر کار و بار را از سرتان بیرون کنید. با جیب خالی هم می شود پا به میدان گذاشت و گونی گونی پول درآورد! ناگفته پیداست که امروز می خواهیم در مورد شغل های پر درآمدی که برای شروعشان نیاز به سرمایه های آنچنانی ندارید، صحبت کنیم. اگر مشتاق این بحث هستید، از این صفحه خارج نشوید که حسابی ضرر خواهید کرد!


     برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.   


پیشنهاد شغل تولیدی با سرمایه کم

اگرچه تلخ، اما حقیقت این است که تورم افسار گسیخته و نرخ بیکاری روز به روز در حال افزایش است. راستش را بخواهید، گذر از هفت خوان رستم بسیار ساده تر از شرکت در آزمون های استخدامی و کسب یک شغل دولتی است. پس قید مشاغل دولتی را بزنید و آن ها را ببوسید و کنار بگذارید. درآمد یک شغل تولیدی اگر بیشتر از مشاغل دولتی نباشد، کمتر نیست. پس به فکر راه اندازی یک شغل تولیدی باشید که نان در همین مشاغل ساده و بی دردسر است! ایده می خواهید؟!

به روی چشم!

یک مرکز تهیه و توزیع غذا راه اندازی کنید و تا می توانید پول در بیاورید!

این روزها هیچ کس وقت غذا درست کردن ندارد. اگر وقت هم داشته باشد، حوصله پخت و پز ندارد. پس اگر بگوییم هیچ شغل تولیدی ای به اندازه راه اندازی مرکز تهیه و توزیع غذا درآمد ندارد، گزاف نگفته ایم. در صورتی که دستپختتان خوب است و همه با به به و چهچه از غذاهایتان تعریف می کنند، می توانید به راه اندازی چنین مرکزی فکر کنید!

جعبه کادو بسازید و پولدار شوید!

فکر می کنید این همه جعبه کادوی دلبری که هدیه می گیرید، از کجا می آیند؟!

شاید برایتان جالب باشد بدانید؛ آدم های خوش ذوق و قریحه ای وجود دارند که ساعت ها از وقت گرانبهایشان را می گذارند و با عشق این جعبه ها را می سازند. اگر چنین توانایی ای در وجود خود می بینید، باید خدمتتان عرض کنم که درآمد حاصل از این کار اعجاب انگیز است. پس از کنار این استعداد خارق العاده تان بی تفاوت عبور نکنید که دیر یا زود متضرر خواهید شد!

گل و گیاه پرورش بدهید و پول روی پول بگذارید!

اگر در به در به دنبال پیشنهاد شغل با سرمایه کم می گردید، حقیقتا پیشنهادی بهتر و بی دردسرتر از پرورش گل و گیاه برایتان سراغ ندارم. اگر وقت، علاقه، حوصله و موقعیتش را دارید، همین امروز استارتش را بزنید!

دوست دارید پیشنهادات بیشتری جلوی پایتان بگذارم؟!

  • ماهی های زینتی و آکواریومی پرورش بدهید.
  • تولیدی لباس راه بیندازید.
  • شمع تزئینی بسازید.
  • کالاهای چرمی درست کنید.
  • عرقیات گیاهی تولید کنید.
  • عروسک پولیشی بسازید.
  • ...

پیشنهاد شغل با سرمایه کم

پیشنهاد شغل با سرمایه کم؛ پرورش ماهی های زینتی و آکواریومی

پیشنهاد شغل با سرمایه کم برای خانم ها

گذشت آن زمانی که خانم ها تنها به فکر پخت و پز و شست و شو و بزرگ کردن بچه ها بودند. این روزها همه فارغ از سن و شرایطشان برای استقلال مالی تلاش می کنند. حتما می گویید کو کار؟!

خوشبختانه پیشنهاد شغل با سرمایه کم برای خانم ها تا دلتان بخواهد، فَت و فراوان است. خانم هستید و جویای کار؟!

پیشنهادات زیر را به هیچ قیمتی از دست ندهید!

  • خانم ها ذاتا مشاوران کاربلدی هستند. اگر دوست دارید پا به پای مردان کار کنید و پول در بیاورید، مشاغل مربوط به مشاوره اعم از مشاوره ازدواج، مشاوره حقوقی، مشاوره طب سنتی و... بهترین گزینه هایی هستند که پیش رو دارید!
  • اگر از خیاطی و مُد سر در می آورید و به دنبال پیشنهاد شغل با سرمایه کم می گردید، چه پیشنهادی بهتر و پر درآمدتر از راه اندازی خیاطی و تولیدی لباس های دلربا؟!
  • اگر بتوانید جواهرات خاص و دست ساز بسازید، به هدف زده اید. درآمد حاصل از این شغل بسیار بیشتر از چیزی است که تصورش را می کنید. پس اگر ذوق و سلیقه دارید، بسم الله!
  • اگر جزء خانم هایی هستید که دستی در کدنویسی دارید، تبریک بنده را بابت استعداد نابتان پذیرا باشید. درآمد یک برنامه نویس کاربلد دست کمی از درآمد یک جراح حرفه ای ندارد. پس خودتان را دست کم نگیرید و هر چه سریع‌تر کارتان را شروع کنید!
  • نظرتان در مورد راه اندازی یک مهدکودک خانگی چیست؟! به نظر من اگر شرایطش را داشته باشید، عالی است! پیشنهاد شغل با سرمایه کم بهتر از این سراغ دارید؟! تازه شغل لذت بخشی نیز هست. با دیدن بچه ها نه خستگی به تنتان می ماند و نه از کاروبارتان زده می شوید!
  • آرایشگری پیشه کنید!
  • عکاس شوید!
  • کارهای گرافیکی انجام دهید!
  • سئو کار کنید!
  • ...

پیشنهاد شغل با سرمایه کم

پیشنهاد شغل با سرمایه کم برای خانم ها؛ خیاطی


      برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.    


پیشنهاد شغل با سرمایه کم برای آقایان

تعداد آقایانی که با شنیدن پیشنهاد شغل با سرمایه کم از خوشحالی بال در می آورند، کم نیست که هیچ؛ خیلی هم زیاد است! اگر شما هم منتظر شنیدن چنین پیشنهاداتی هستید تا زندگیتان را متحول سازید، ادامه مطلب را از دست ندهید!

فریلنسری یکی از بهترین پیشنهادات برای آقایان جویای کاری است که اوضاع و احوال جیب مبارکشان نا به سامان است! اگر سرمایه چندانی ندارید، اما به دنبال یک کار نان و آب دار می گردید، کسب درآمد از فریلنسری بهترین گزینه ای است که پیش رو دارید. زمینه اش را هم خودتان انتخاب کنید!

اگر جزء آقایانی هستید که مدت هاست به دنبال یک ایجاد شغل با سرمایه کم می گردید، به راه اندازی فروشگاه مجازی در داخل و خارج از ایران فکر کنید. شاید برایتان عجیب و غیر قابل باور به نظر برسد، اما حقیقت این است که راه اندازی فروشگاه مجازی یکی از پولسازترین مشاغل برای مردان محسوب می شود. علی الخصوص در سال های اخیر که خرید مجازی از خرید حضوری پیشی گرفته است!

تعداد شغل های مردانه با سرمایه کم بسیار بیشتر از تصورات شماست. اما حقیقتا هیچ شغلی به اندازه خدمات حقوقی پولساز نیست. اگر یک روز دعواها و بحث ها و اختلاف ها پایان یافته و راهروی دادگاه ها خالی از شاکی و متشاکی گردد، بازار کار شما کساد می شود. یعنی هیچوقت!

اگر به دنبال پولسازترین پیشنهاد شغل با سرمایه کم می‌گردید، تعمیر لوازم الکترونیکی را به عنوان یک پیشنهاد شگفت انگیز از ما پذیرا باشید. اگر دستی در تعمیر موبایل، لوازم خانگی و... دارید، پیشنهادی از این بهتر برایتان سراغ ندارم!

پیشنهادات بیشتری نیاز دارید؟!

  • پخش عمده محصولات
  • فروش انواع نان
  • خرید و فروش ارز دیجیتال
  • معامله در فارکس
  • راه اندازی کترینگ
  • ساخت صنایع دستی
  • پرورش ماهی
  • طراحی دکوراسیون داخلی
  • ...

پیشنهاد شغل با سرمایه کم

پیشنهاد شغل با سرمایه کم برای آقایان؛ خرید و فروش ارز دیجیتال

پیشنهاد شغل با سرمایه کم در حوزه گردشگری

شاید باورش برای من و شما کمی دشوار باشد، اما حقیقت این است که از سفر و گردشگری هم می توان پول درآورد. آن هم چه پولی! اگر بدانید گردشگری چه صنعت پولسازی است، همین الان یک پارو می خرید و خودتان را برای پول پارو کردن آماده می کنید. ایده می خواهید؟!

راهنمای گردشگران شوید و حق الزحمه بگیرید!

پیشنهاد شغل با سرمایه کم می خواهید؟! راهنمای گردشگری چطور است؟! نه دردسری دارد و نه سرمایه ای می خواهد. اگر به یک زبان خارجی مسلط هستید، یعنی می توانید تور لیدر خوبی باشید. از کجا شروع کنید؟!

از محل تجمع گردشگران و مسافران؛ از هتل ها گرفته تا فرودگاه ها و ترمینال ها و...! حتی می توانید از هتل داران یا آژانس های گردشگری درخواست کنید که شما را به گردشگران معرفی نموده و بدین ترتیب بازار کارتان را حسابی داغ کنند.

رستوران و کافه راه اندازی کنید و میلیونر شوید!

یکی از صنایع مهمی که از نقش چشمگیر آن در زنجیره ارزش صنعت گردشگری نمی توان چشم پوشی کرد، صنعت رستوران و کافه است. بسیاری از گردشگران عاشق خوردن غذاهایی هستند که با ذائقه شان جور باشد. اما تعداد آن هایی که دوست دارند غذاهای جدید و محلی را امتحان کنند، کم نیست. اگر به دنبال پیشنهاد شغل با سرمایه کم می گردید، یک رستوران و کافه تاسیس کنید و غذای ملل مختلف و انواع غذاهای محلی را در منویتان بگنجانید!

اقامتگاه تاسیس نموده و پول روی پول بگذارید!

به نظر شما چه چیزی از فراهم نمودن مکانی مناسب برای اقامت گردشگران ضروری تر است؟!

هیچ چیز. گردشگران حتی اگر از دیدنی ترین مکان ها دیدن کرده و خوشمزه ترین غذاها را نوش جان کنند، باز هم نیازمند اقامتگاهی برای تجربه یک استراحت به یاد ماندنی هستند. اگر بتوانید چنین مکانی رو به راه کنید، نانتان حسابی توی روغن است!

ایده های ناب دیگری هم برایتان در چنته دارم:

  • خدمات حمل و نقل
  • خدمات کرایه اقلامی همچون خودرو، جت اسکی، قایق و...
  • تهیه و عرضه سوغات
  • وبلاگ نویسی درباره سفر و گردشگری
  • محافظت از گردشگران
  • ...

پیشنهاد شغل با سرمایه کم

پیشنهاد شغل با سرمایه کم در حوزه گردشگری؛ راهنمایی گردشگران

پیشنهاد شغل خانگی با کمترین سرمایه

بسیاری از افراد به دنبال کاری می گردند که هم خانگی باشد و هم سرمایه چندانی برای شروع نطلبد. شاید با خودتان فکر کنید که این افراد نفسشان از جای گرم بلند می شود و در جریان اوضاع نا به سامان زندگی های امروزی نیستند. اما حقیقت چیز دیگری است و راه اندازی یک کار خانگی با سرمایه ناچیز و درآمد میلیونی دیگر یک رویا نیست. می خواهید با کلی ایده تاپ به شما ثابت کنم که پول درآوردن در منزل آنقدرها هم که فکر می کنید، سخت و طاقت فرسا نیست؟!

اگر فکر می کنید خدا شما را برای زندگی کارمندی خلق نکرده، به پیشنهادهای طلایی بنده فکر کنید!

تولید محصولات دست ساز از عروسک گرفته تا مجسمه و وسایل تزئینی و حتی اپلیکیشن های کاربردی از جمله پیشنهادهایی است که می تواند زندگیتان را از این رو به آن رو کند. اگر مهارت لازم و ذوق و سلیقه کافی دارید، هرچه سریع تر ابزارهای مورد نیاز برای شروع کار را خریداری نموده و بسم الله بگویید!

راستی می توانید دست سازه هایتان را به صورت حضوری عرضه کنید و یا با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی آن ها را به دست علاقه مندان در سراسر ایران برسانید. دوست عزیزتر از جانم؛ رویایت را به مرزهای اُستانت محدود نکن!

بازاریابی واسطه ای در فروش کالا و خدمات یک پیشنهاد شغل با سرمایه کم برای افرادی است که خوش سر و زبانند و فوت و فَن بازاریابی را از بَرَند. اگر مرد عملید، دراپ شاپینگ را دریابید! بگویید ببینم؛ می دانید دراپ شاپینگ چیست؟!

دراپ شاپینگ یکی از محبوب ترین و پولسازترین روش های خرده فروشی است. در این روش شما سفارش مشتری را دریافت نموده و به عمده فروش تحویل می دهید. عمده فروش هم کالا را مستقیما از انبار برای مشتری ارسال می نماید. خُب با این اوصاف مشتری به کالای مورد نظرش می رسد و عمده فروش هم به پولش. پس تکلیف شما این وسط چیست؟!

خیالتان راحت؛ حق شما محفوظ است. بازاریابی می کنید، می فروشید و پورسانت می گیرید. 

ایده های جذاب تری برای شروع لازم دارید؟!

  • راه اندازی فروشگاه های حراجی
  • تولید محتوا
  • ایجاد برنامه های اجتماعی و سرگرمی
  • برگزاری کارگاه های آموزشی در منزل
  • سئو سایت
  • طراحی سایت
  • انجام امور گرافیکی
  • تهیه غذای خانگی و فینگرفود
  • تهیه کیک و شیرینی
  • ...

پیشنهاد شغل با سرمایه کم

پیشنهاد شغل خانگی با کمترین سرمایه؛ طراحی سایت

جمع بندی

پیشنهاد شغل با سرمایه کم می خواهید؟! شاید عجیب و غیر قابل باور به نظر برسد، اما آنقدر پیشنهاد شغل با سرمایه کم در دست و بالم دارم که اگر هر کدامتان یک ایده بردارید و بروید سراغش، یک چیزی هم باقی می ماند! فرقی نمی کند زن هستید یا مرد، پیر هستید یا جوان، سیکل دارید یا تحصیلات آکادمیک؛ به هر حال راه اندازی یک شغل نان و آب دار با سرمایه ناچیز یک رویای دست نیافتنی نیست که از دور و با حسرت به آن بنگرید. اتفاق بر عکس توی مشتتان است و دستیابی به آن کمی همت می طلبد که خوشبختانه شما زیادش را دارید! ایده بدهم خدمتتان؟!

  • جعبه کادو بسازید.
  • گل و گیاه پرورش بدهید.
  • ماهی زینتی پرورش بدهید.
  • تولیدی لباس تاسیس کنید.
  • ...

خوشبختانه زنان امروزی دوشادوش مردان و چه بسا بیشتر از آنان کار می‌کنند و برای رسیدن به استقلال مالی از جان مایه می گذارند. بنده که از این بابت بسیار خرسندم. شما چطور؟!

اگر خانم هستید و به دنبال پیشنهاد شغل با سرمایه کم می‌گردید، پیشنهادهای اعجاب انگیز زیر را از بنده پذیرا باشید:

  • راه اندازی خیاطی و تولیدی لباس
  • ساخت جواهرات دست ساز
  • برنامه نویسی
  • راه اندازی مهدکودک خانگی
  • آرایشگری
  • عکاسی
  • ...

 نوبتی هم باشد، نوبت آقایان است. آقایان جویای مشاغل پولساز ایده‌های زیر را از دست ندهند:

  • پخش عمده محصولات
  • فروش انواع نان
  • معامله در فارکس
  • راه اندازی کترینگ
  • ساخت صنایع دستی
  • ...

  دوست دارید در حوزه گردشگری فعالیت کنید و ایده ندارید؟!

بفرمایید؛ این شما و این هم کلی ایده تاپ:

  • خدمات حمل و نقل
  • تهیه و عرضه سوغات
  • وبلاگ‌نویسی درباره سفر و گردشگری
  • محافظت از گردشگران
  • ...

بگذارید تکلیف علاقه مندان به مشاغل خانگی با کمترین سرمایه را هم تعیین کنم و بعد بروم پی کاروبارم:

  • راه اندازی فروشگاه های حراجی
  • تولید محتوا
  • سئو سایت
  • طراحی سایت
  • ...

     برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.   


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر