مشاوره رایگان

کسب درآمد از دیجی کالا

| از 0 نظر

کسب درآمد از دیجی کالا در شرایط کنونی اقتصادی کشور ما که تمامی مردم در کنار شغل اصلی خود به دنبال شغل دوم هستند، بهترین فرصت برای کسب درآمد می باشد.  دیجی کالا در حال حاضر به دلیل میلیون ها بازدیدی که روزانه دارد، به عنوان بزرگترین شرکت فعال در حوزه ی دیجیتال به شمار می آید. در چندین سال اخیر با شیوع بیماری همه گیر کرونا، بیشتر کسب و کارها تا مرز نابودی رفتند ولی شرکت هایی که در حوزه ی  دیجیتال فعال بودند رشد چشمگیری پیدا کردند. دیجی کالا هم از زمان شروع ویروس کرونا به دلیل این که بیشتر مردم برای کم کردن خریدهای حضوری، به سمت خریدهای اینترنتی روی آوردند رشد چشمگیر و روز افزونی پیدا کرد.  از این رو کسب درآمد از دیجی کالا مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفت. 

کسب درآمد از دیجی کالا

کسب درآمد از دیجی کالا از طریق همکاری در فروش


           برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.            


آموزش کسب درآمد از دیجی کالا

کسب درآمد از دیجی کالا در  چندین سال اخیر به دلیل سرویس های متعددی که این پلتفرم برای کاربران ارائه کرده، در میان عموم مردم از محبوبیت ویژه ای برخوردار شده است. روش ها و سرویس های متعددی برای کسب درآمد از این پلتفرم وجود دارند. یکی از روش های کسب درآمد از دیجی کالا، کسب درآمد از طریق همکاری در فروش می باشد. اساس و پایه ی کسب درآمد از این روش داشتن یک وب سایت حرفه ای است. به این صورت که در وب سایت خود می توانید لینک کالاهای موجود در دیجی کالا را قرار دهند. در صورت خرید کاربران از طریق آن لینک، صاحبان برندها هزینه ای را به خاطر مشارکت در فروش به شما پرداخت می کنند.

درصد کمیسیون به میزان فروش محصولات از طریق لینکی که در سایت قرار داده شده است، بستگی دارد. این روش کسب درآمد از دیجی کالا موجب شده تا کاربران تنها با داشتن یک سایت به درآمد های بسیار بالایی دست پیدا کنند. راه اندازی این روش کسب درآمد از دیجی کالا کار چندان سختی نمی باشد. به این صورت که با استفاده از چند روش می توان از این سیستم برای کسب درآمد استفاده کرد. از جمله ی این روش ها به شرح زیر هستند:

  • راه اندازی یک وب سایت حرفه ای و تولید محتوا در ارتباط با محصولات دیجی کالا
  • تبلیغات در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام
  • تبلیغات در شبکه های تبلیغاتی و ارسال کاربران به دیجی کالا

برای این کار باید اقدام به ثبت نام همکاری در فروش دیجی کالا نمایید و بعد از فعال شدن حساب کاربری خود می توانید همکاری خود را در این حوزه شروع کنید.

روش دوم برای کسب درآمد از دیجی کالا، فروشندگی محصولات در دیجی کالا می باشد. در صورتی که شما محصولی برای فروش داشته باشید می توانید با استفاده از این پلتفرم به راحتی محصولات خود را در دیدرس مخاطبان قرار داده و در ازای فروش به درآمد برسید.

کسب درآمد از دیجی کالا

مزیت های کسب درآمد از دیجی کالا

راهنمایی برای انتخاب محصولات مناسب و موفقیت در فروش در دیجی کالا

برای کسب درآمد از دیجی کالا و هدایت مشتریان بیشتر به سمت خرید کالاها بایستی در انتخاب محصولات مناسب دقت لازم را داشته باشید. علاوه بر انتخاب محصولات مناسب برای موفقیت در فروش و کسب درآمد از دیجی کالا باید شرایطی مناسب برای کالاها ایجاد شود تا خریداران به راحتی محصولات را مشاهده نمایند. بهترین کار برای انتخاب محصولات مناسب و موفقیت در فروش این است که اطلاعات کامل و درست و دقیقی از محصولات در وب سایت نوشته شود. همین طور عکس های واضح و مشخص از محصولات موجب می شود تا مشتریان جزئیات کالاها را به خوبی مشاهده نمایند.

در زمان تهیه ی کالا و محصول مناسب باید کمبود عرضه ی محصول را هم در نظر گرفت. زمانی که تامین کنندگان اقدام به ارائه ی تعداد کافی از محصول مورد نظر را به شما ننمایند، شما نیز عرضه ی کافی به مشتری را نخواهید داشت. این موضوع یک تهدید بزرگ به شمار می آید و موجب به هم خوردن تعادل عرضه و تقاضا در بازار می شود. با نیازسنجی این موضوع که مشتریان بیشتر در موتورهای جست و جو به دنبال چه کالایی هستند می توانید محصولات مورد نیاز را شناسایی کنید.

 برای شناخت محصولات و کالاهای پر فروش می توانید فروش رقبای خود را مورد بررسی قرار دهید. با استفاده از این روش می توانید محصولات قدیمی را از سایت خود خارج کرده و محصولات جدید را جایگزین کنید. برای این کار می توانید از طریق پرسش نامه های آنلاین هم اقدام کنید. بعد از ارزیابی فرصت ها بایستی تهدید های موجود در بازار فروش را هم بررسی نمایید. با این کار می توانید تهدیدها را به فرصت های ارزشمند تبدیل کنید.

 برخی عوامل تهدید کننده برای انتخاب کالا برای فروش اینترنتی وجود دارند. از جمله ی آن ها می توان به مد زودگذر برخی محصولات اشاره کرد. برخی از محصولات هستند که بعد از مدت زمان کوتاهی از مد می افتند. بنابراین انتخاب محصول مناسب برای کسب درآمد از دیجی کالا باید مشمول مد های زودگذر نباشد. در بازارهای رقابتی هم بخش عمده ی محصولات را شرکت های بزرگ تامین می کنند. از این رو باید برای انتخاب محصول مناسب جهت فروش این موضوع را هم در نظر گرفت.

 کسب درآمد از دیجی کالا

بررسی اجمالی کسب درآمد از دیجی کالا


          برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.            


بهترین روش های بازاریابی در دیجی کالا برای افزایش درآمد

برای کسب درآمد از دیجی کالا روش های متعددی وجود دارند که یکی از آن روش ها، بازاریابی می باشد. سیستم بازاریابی در دیجی کالا برای افزایش درآمد به شیوه ی همکاری در فروش گفته می شود. بزرگ ترین کسب و کارهای اینترنتی در جهان از این روش بازاریابی استفاده می کنند. به این صورت که در این نوع روش بازاریابی، شخص سومی به جز فروشنده و خریدار به عنوان همکاری در فروش وارد عمل می شود. این فرد می توانند یکی از صاحبان وب سایت های متعبر و پربازدید باشد یا دارای یک صفحه ی پرمخاطب در شبکه های اجتماعی که با تبلیغ یا معرفی کالاهای دیجی کالا، مخاطبان و کاربران خود را جهت خرید کالا به فروشگاه دیجی کالا بفرستد.

روش های بازاریابی برای معرفی کالاها در دیجی کالا

با افزایش حجم محصولات متنوع در پلتفرم دیجی کالا، بازاریابی و معرفی کالاهای موجود در آن بهترین فرصت برای کسب درآمد افراد زیادی شده است. به این صورت که افراد زیادی می توانند با استفاده از پلتفرم های دیگر اقدام به فروش محصولات و کالاهای موجود در دیجی کالا نمایند. چند نمونه از روش های بازاریابی برای معرفی کالاها به شرح زیر هستند:

  • ارائه ی پیشنهاد های ویژه یکی از روش های بازاریابی می باشد. در این روش کسب درآمد به ازای هر کلیکی که منجر به خرید می شود، کمیسیون پرداخت می شود.
  • تبلیغات همسان یکی دیگر از روش های بازاریابی و معرفی محصولات می باشد. در این روش کالاهایی که به نمایش در می آیند که بایستی با سایتی که اقدام به معرفی آن را می کند همسان باشد.
  • ساخت لینک اختصاصی یکی دیگر از روش های کسب درآمد از دیجی کالا از طریق بازاریابی می باشد. این روش بازاریابی برای افرادی مناسب است که در شبکه های اجتماعی عضو هستند. با ساخت لینک اختصاصی می توان به صورت کال تو اکشن لینک را برای معرفی محصولات ارسال کرد.
  • ساخت فروشگاه اینترنتی یکی دیگر از روش های بازاریابی برای کسب درآمد از دیجی کالا می باشد. در این روش افرادی که قصد دارند بدون درگیر شدن با فرایند فروش و تحویل کالا اقدام به کسب درآمد نمایند، می توانند با ساخت یک فروشگاه اینترنتی فعالیت خود را ادامه دهند.

کسب درآمد از دیجی کالا

بررسی کسب درآمد از دیجی کالا

چگونه با دیجی کالا به کسب و کار آنلاین بپردازیم؟

کسب درآمد از دیجی کالا دارای روش های مختلفی است. احتمالا این سوال که چگونه با دیجی کالا به کسب و کار آنلاین بپردازیم ذهن شما را هم درگیر کرده است برای همین موضوع در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم. یکی از روش های کسب درآمد از دیجی کالا، بازاریابی وابسته می باشد. امروزه این روش بازاریابی به شکل گسترده ای در کل سطح جهان مورد استفاده قرار گرفته است. برای انجام این کار کافی است یک وب سایت یا صفحه ی اینستاگرامی پر مخاطب داشته باشید. در این صورت لینک محصول مورد نظر را در داخل آن قرار داده و با هر بار خریدی که از طریق آن لینک صورت می گیرد، درصدی از فروش به شما پرداخت می شود. 

امروزه با گسترش اینترنت، محبوبیت استفاده از این سیستم روز به روز افزایش پیدا کرده است. چرا که تمامی مردم می توانند با استفاده از این روش کسب درآمد اینترنتی داشته باشند. در سیستم کسب درآمد از دیجی کالا با استفاده از بازاریابی واسطه ای، صاحبان وب سایت ها و یا وبلاگ نویسان بهترین فرصت را برای درآمدزایی دارند. به این صورت که برای آن ها لینک هایی از محصولات ارسال می شود که به ازای هر خرید از آن لینک ها مبلغی به آن ها تعلق می گیرد. هر چند که برخی از افراد کسب درآمد از سیستم افیلیت مارکتینگ یا همکاری در فروش را برای اشخاصی که در فضاهای مجازی فعالیت دارند راحت تر می دانند ولی کسب درآمد از این روش برای تمامی افراد مناسب است. به این ترتیب هر فردی با هر شرایطی می تواند با استفاده از این روش، کسب درآمد از دیجی کالا داشته باشد.

 هر فردی که دارای وب سایت یا لیست ایمیل بیشتری باشد، شبکه ای گسترده تر خواهد داشت. این افراد از طریق این شبکه ها محصولات ارائه شده را در بستر تجارت الکترونیکی به شبکه ی خود ارتباط می دهد. البته سیستم همکاری در فروش را می تواند با استفاده از تبلیغات بنری و یا لینک هایی در چندین وب سایت متعلق به خود ازطریق ایمیل به مشتریان خود ارسال کند.

کسب درآمد از دیجی کالا

روش های کسب درآمد از دیجی کالا

کسب درآمد از دیجی کالا قوانین خاصی دارد؟

کسب درآمد از دیجی کالا  برخی قوانین و مقرراتی برای فروش محصولات و انجام فعالیت دارد. رعایت این قوانین و مقررات منجر به افزایش رضایت مشتریان و جلب اعتماد آن ها می شود. همین طور رعایت آن ها توسط فروشندگان موجب ایجاد تجربه ای عالی از بابت خرید اینترنتی برای مشتریان خواهد شد. از طرف دیگر رعایت این قوانین و لحاظ کردن آن موجب جلوگیری از سوء استفاده از طرف معدود فروشندگان می شود. عملکرد فروشندگان با توجه به رعایت قوانین موجود در دیجی کالا سنجیده می شود. به این ترتیب فروشندگانی که از عملکرد و استاندارد با کیفیت برخوردار نباشند، جریمه خواهند شد. قوانین و مقررات فروش در سایت دیجی کالا به شرح زیر هستند:

  • قیمت مصرف کننده: قیمتی که برای هر محصول در نظر گرفته می شود همان قیمت مصوب بر روی کالا است. از این رو قیمت گذاری و فروش محصولات با قیمت های بالاتر خلاف قانون بوده و طبق قانون نظام صنفی با فروشندگان برخورد خواهد شد.
  • فروش کالای غیر اصل: یکی دیگر از قوانینی که وب سایت دیجی کالا برای فروش محصولات در نظر گرفته است، فروش کالاهای غیر اصل بدون نشان کالای غیر اصل است. فروشندگانی که اقدام به فروش کالاهای غیر اصلی که نشان غیر اصل ندارند نمایند، جریمه می شوند.
  • فروش کالاهای غیر بهداشتی و قاچاق مضر: یکی دیگر از قوانینی که برای فروش محصولات در نظر گرفته شده است، فروش کالاهای قاچاق، ممنوعه و غیر بهداشتی و مضر است. در صورت فروش کالاهای قاچاق، امکان فروش کالا از فروشنده سلب شده و فروشنده جریمه خواهد شد.
  • لغو سفارش مشتری: فروشندگانی که به هر دلیلی اقدام به لغو کنسل کردن سفارش مشتری نمایند، پنل فروشندگی آن ها غیر فعال خواهد شد. علاوه بر غیر فعال شدن پنل آن ها فروشندگان شامل پرداخت جریمه نیز خواهند شد.

کسب درآمد از دیجی کالا

نحوه ی کسب درآمد از دیجی کالا

جمع بندی:

تا به این جای مطالب به بررسی کسب درآمد از دیجی کالا پرداختیم. به این صورت که نحوه ی کسب درآمد از دیجی کالا را بررسی کردیم. برای فعالیت و کسب درآمد از این پلتفرم نیازی به داشتن شخصیت حقوقی نمی باشد. هر فرد حقیقی می تواند با استفاده از روش های کسب درآمد از دیجی کالا به درآمد قابل توجهی در ماه دست پیدا کند. امیدواریم این مقاله برای افرادی که به دنبال روش ها و نحوه ی کسب درآمد از طریق دیجی کالا هستند مفید واقع شود. هر کدام از روش های درآمدزایی از این پلتفرم پتانسیل درآمد میلیاردی را دارد.


                    برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.           


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر