مشاوره رایگان

همکاری در فروش پوشاک

| از 0 نظر

حقیقت این است که زور خیلی از ما به راه اندازی یک مغازه پوشاک فروشی نمی رسد. نه این که خم و چمش را بلد نباشیم ها، اتفاقا خوب بلدیم. اما از شانس بد سرمایه و شرایطش را نداریم. در چنین اوضاعی بهترین کار همکاری در فروش پوشاک است. حتما با تعجب می گویید همکاری در فروش پوشاک دیگر چیست؟! نکند منظورت این است که برویم فروشنده بشویم و در فروش لباس ها به صاحب مغازه کمک کنیم؟!

نه دوست عزیز. همکاری در فروش پوشاک راحت تر از این هاست که بخواهی هر روز صبح کلی راه را طی کنی تا به مغازه برسی و استارت فروشندگی را بزنی. با کلی زبان ریختن و تعریف های الکی همان دو مشتری ای که از صبح تا ظهر داشتی را وادار به خرید کنی و در نهایت ماهی چندرغاز حقوق بگیری!

همکاری در فروش پوشاک پیشنهادی تمام عیار برای آن هایی است که دوست دارند شغلشان در جیبشان باشد! اگر شما هم جزء این افراد هستید، تا پایان این مطلب با من همراه باشید. امروز می خواهیم جیک و بوک شغل آنلاین همکاری در فروش پوشاک را با هم در بیاوریم! آماده اید؟!

همکاری در فروش پوشاک

همکاری در فروش پوشاک


          برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.                  


سیستم همکاری در فروش پوشاک چگونه است؟

همان طور که در جریان هستید، امروزه صنعت مد و لباس با سرعت غیرقابل باوری در حال پیشرفت است. همین موضوع فروشگاه های کوچک و بزرگ بسیاری را بر آن داشته است که برای معرفی برند خود چاره ای عاقلانه اندیشیده و بدین ترتیب از قافله عقب نمانند. بهترین استراتژی برای زدن تیر خلاص به قلب رقیبان در صنعت مد و لباس همکاری در فروش پوشاک است.

تجربه نشان می دهد که فیدبک روش های آنلاین همیشه خوب و راضی کننده بوده است. پس در این که همکاری در فروش پوشاک می تواند در رشد یک کسب و کار معجزه کند، هیچ شکی نیست. بگذارید ساده و صریح بگویم؛ همکاری در فروش یک روش دو سر بُرد است. یعنی هم بازاریاب سود می کند و هم کسب و کار! خُب حتما با خواندن جمله آخر متوجه شدید که همکاری در فروش پوشاک به معنای بازاریابی برای کسب و کارهایی است که در زمینه فروش لباس مردانه، لباس زنانه، لباس بچگانه و... فعالیت می کنند. یک لحظه دست نگه دارید. این بازاریابی با آن بازاریابی که شما فکر می کنید، فرق می کند!  

همکاری در فروش یک روشِ کسبِ درآمدِ آنلاینِ ساده و بی دردسر است که لاکچری ترها از آن با نام افیلیت مارکتینگ یاد می کنند! این روش را می توان شیوه ای نوین در بازاریابی در نظر گرفت که به باگ ها و ایرادات بازاریابی سنتی پایان می دهد. در این نوع بازاریابی که دست بر قضا طرفداران بی شماری هم دارد، قرار نیست شما مشتریان را به صورت رو در رو به خرید دعوت کنید. این کار خیلی ساده تر از این حرف هاست!

شیوه کسب درآمد در سیستم همکاری در فروش پوشاک چگونه است؟!  

مشتاقید بدانید که شیوه کسب درآمد در سیستم همکاری در فروش پوشاک چگونه است؟! خدمتتان عرض خواهم کرد!

بیزینس ها برای فروش بهتر محصولات خود از افراد مختلف می خواهند که به تبلیغ محصولات آن ها در دنیای بی انتهای اینترنت بپردازند. مسلما در طی این تبلیغات فروش های موفقی اتفاق می افتد. خُب تا این جای کار شما به افیلیت مارکتینگ علاقه مند شدید و استارت همکاری در فروش پوشاک را با یک بیزینس فعال در زمینه فروش پوشاک مردانه، زنانه و... زدید. برای محصولات این کسب و کار در شبکه های مجازی خود نظیر اینستاگرام و تلگرام و سایت شخصی تبلیغ کردید و حالا عده ای با دیدن تبلیغ شما تصمیم به خرید پوشاک از این بیزینس گرفته اند. خُب حالا که دل به دلدار رسید، تکلیف شما که واسطه این امر بوده اید، چه می شود؟!

شما به عنوان واسطه میان مشتری و کسب و کار به ازای هر خرید موفقی که رخ می دهد، درصدی از سود حاصل را به عنوان کمیسیون دریافت خواهید کرد! بدین ترتیب بدون آن که نیاز به صرف سرمایه های آنچنانی و تأمین کالا و انبارداری و دست و پنجه نرم کردن با این مشکلات داشته باشید، می توانید یک فروشگاه آنلاین پوشاک راه اندازی کنید!

همکاری در فروش پوشاک

همکاری در فروش پوشاک

چگونه میتوان از همکاری در فروش پوشاک به درآمد خوبی رسید؟

اگر رویای کسب درآمدهای میلیونی از همکاری در فروش پوشاک را در سر می‌پرورانید، باید خدمتتان عرض کنم که تحقق این رویا غیرممکن نیست! هر کاری آداب و رسوم خاص خودش را دارد و افیلیت مارکتینگ نیز همین طور. پس اگر راه را درست بروید، خیلی زود به مقصد خواهید رسید.

یکی از پرتکرارترین سوالاتی که از جانب علاقه‌مندان به همکاری در فروش پوشاک مطرح می‌شود، این است که چگونه می‌توان از این طریق به درآمد خوبی رسید؟

یکی از عوامل موثر بر کسب درآمد از همکاری در فروش پوشاک انتخاب بهترین سایت‌های همکاری در فروش است. بسیاری از سایت‌های فعال در این زمینه از اعتبار چندانی برخوردار نیستند. درصد پورسانتشان ناچیز است و کار کردن با آن‌ها به قول معروف نمی‌صرفد. پشتیبانی خاصی ندارند و گاها وعده وعیدهای پوچ و تو خالی می‌دهند. پس شناخت بهترین‌های همکاری در فروش پوشاک ضرورتی است که چشم‌پوشی از آن می‌تواند به ضررتان تمام شود! کلی وقت و انرژی بگذارید و آخر سر یک پاپاسی عایدتان شود. چه فایده؟!

به نظر من هر کسی برای آن که بتواند در این مسیر موفق عمل کند، باید یک وب‌سایت همه چیز تمام با کلی محتوای اعجاب انگیز داشته باشد. شما می‌خواهید در زمینه فروش پوشاک فعالیت کنید. پس نخست یک سایت جامع راه اندازی کرده، محصولات پرطرفدار را شناسایی و محتواهایی جذاب در مورد آن تولید کنید. فراموش نکنید که محتواهایتان باید به گونه‌ای باشند که بتوانند دل از کف گوگل ربوده و رتبه‌ های نخست این موتور جستجوی پرطرفدار را از آن خودشان کنند. آن وقت است که تعداد بازدیدکنندگان از سایت شما به طور معجزه آسایی افزایش یافته و احتمال خرید محصولات بیشتر و بیشتر می‌شود!

پس برای موفقیت در همکاری فروش پوشاک نخست یک همکار درخور شأن پیدا کنید و سپس در تبلیغ برایش سنگ تمام بگذارید و منتظر درآمدهای میلیونی بمانید!

همکاری در فروش پوشاک

همکاری در فروش پوشاک


       برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.                   


همکاری در فروش پوشاک با اینترنت

همکاری در فروش پوشاک یکی از پولسازترین روش های کسب درآمد از اینترنت است. اگر شرایط کار در بیرون از منزل برایتان فراهم نیست، یک بسته اینترنتی نه چندان پر و پیمان بخرید و با همکاری در فروش پوشاک پول پارو کنید. بدون نیاز به سرمایه، بدون نیاز به زحمت های آنچنانی. پا روی پا بیندازید و در خانه پول در بیاورید!

شاید جزء آن دسته از افرادی هستید که قبلا روش های بازاریابی را امتحان کرده اید و هیچ علاقه ای به این کار ندارید. اما من به شما این اطمینان را می دهم که این بازاریابی از زمین تا آسمان با آن بازاریابی ای که شما امتحانش کرده اید، فرق دارد. نیازی نیست در بازار دوره بیفتید و هرکس را که دیدید با عجز و ناله از او بخواهید محصولاتتان را خریداری کند! اصلا نیازی نیست از خانه بیرون بروید، چه برسد به دوره افتادن در کوچه و خیابان!

تنها سرمایه ای که برای همکاری در فروش پوشاک نیاز دارید، پول خرید یک بسته اینترنتی است! نه لازم است سرمایه دهان پُرکنی برای خرید لباس داشته باشید و نه نیاز است وقتتان را صرف بسته ‌بندی محصولات کنید. نه لازم است گاه و بی گاه راهی اداره پست شوید و نه نیاز است دردسرهای بزرگ و کوچک این شغل را به جان بخرید. شما فقط زحمت تبلیغ محصولات را بکشید، کافیست!

عکس لباس‌های زنانه، مردانه و بچگانه را در اینستاگرام استوری کنید یا حتی پست بگذارید. در تلگرام کانال بزنید یا حتی یک سایت شخصی راه اندازی کنید. خلاصه این که هر چه از دستتان بر می آید، برای تبلیغ محصولات در فضای مجازی دریغ نکنید. هم محصولات را بفروشید و بر درآمد کسب و کار همکارتان بیفزایید، هم خودتان را به نان و نوا برسانید. خلاصه این که هر گلی زده اید، به سر خودتان زده اید!   

همکاری در فروش پوشاک

همکاری در فروش پوشاک با اینترنت

همکاری در فروش پوشاک ارزان

اگر بتوانید کسب و کاری را برای همکاری در فروش پوشاک پیدا کنید که محصولاتش ارزان هستند، نانتان توی روغن است! هیچ کس از خرید لباس‌های ارزان بدش نمی‌آید. من اگر چنین فروشگاهی پیدا کنم، حتما آن را به آشنایانم معرفی می‌کنم. شک ندارم که شما هم همین کار را می‌کنید. پس در این که چنین کسب و کارهایی بسیار پرفروش هستند، هیچ شکی نیست!

بهترین کار این است که پیش از شروع سیستم همکاری در فروش پوشاک کسب و کارهای فعال در این زمینه را شناسایی کنید. از میانشان آن را که معتبرتر است، قیمت‌های منصفانه‌تری دارد و پورسانت بیشتری می‌دهد، برگزیده و استارت همکاری را بزنید!

شاید با خودتان بگویید این چه کاری است؟ اگر لباس‌ها ارزان باشند، کمیسیونی که به من تعلق می‌گیرد، خیلی ناچیز است. این طوری خریدار به لباس ارزانش می‌رسد و فروشنده هم به سودش. این وسط من می‌مانم و چندرغاز کمیسیون که به هیچ دردی نمی‌خورد. عوضش اگر با یک کسب و کار گران فروش همکاری کنم، سود خوبی عایدم می‌شود!

دوست خوبم؛ خودت را جای همان خریداری بگذار که تبلیغ تو را دیده و می‌خواهد خرید کند. خودت باشی با دیدن قیمت‎های سر به فلک کشیده پا به فرار نمی‌گذاری؟! پا به فرار می‌گذاری که هیچ، پشت سرت را هم نگاه نمی‌کنی. هر کس را هم که ببینی می‌گویی فلان سایت فروش پوشاک را دیده‌ای؟! قیمت‌هایش وحشتناک است. از من به تو نصیحت؛ هیچ وقت فکر خرید از این سایت به سرت نزند!

اصلا بیا دو دوتا چهارتا بکنیم، ببینیم کدام بهتر است! به نظر تو روزی ده تا لباس 300 هزار تومانی بفروشی و بابت هر کدام 10% پورسانت بگیری بهتر است یا یک لباس 1 میلیونی بفروشی و 10% کمیسیون بگیری؟!

به قول جناب سعدی: من آنچه شرط بلاغست با تو می‌گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال!

همکاری در فروش پوشاک

همکاری در فروش پوشاک ارزان

همکاری در فروش پوشاک خانواده

همکاری در فروش پوشاک خانواده بهترین گزینه‌ای است که برای شروع یک کسب و کار آنلاین پیش رو دارید. کسب و کاری فوق‌العاده بدون نیاز به سرمایه، مکان، صرف وقت و انرژی آنچنانی و...! کافیست تبلیغ کنید و کمیسیون بگیرید!

بدون شک در جریان علاقه وافر خانم‌ها به خرید لباس‌های مختلف از مانتو و تیشرت گرفته تا شومیز و دامن و... هستید! اگر در زمینه فروش پوشاک زنانه با یک کسب و کار شناخته شده همکاری کنید، قطعا سود شگرفی را برای خودتان و آن کسب و کار به ارمغان خواهید آورد!

همان‌طور که می‌دانید، خانم‌ها بیش از آقایان عاشق انجام خریدهای اینترنتی هستند. آن‌ها از تنوعی که در خریدهای اینترنتی نصیبشان می‌شود، لذت می‌برند. از آنجا که عاشق ست کردن هستند، احتمال این که با خرید یک مانتو، روسری و شلوار ست آن را هم خریداری کنند، بسیار زیاد است. پس یک خریدار خانم می‌تواند یک تنه پورسانت یک روزتان را تأمین کند!

خانم‌ها عاشق این هستند که همسرشان نیز خوش‌پوش و جذاب باشد. آن‌ها با شور و اشتیاق میان لباس‌های خود و همسرشان هماهنگی ایجاد می‌کنند. پس اگر یک خانم مشتریتان شود، احتمال فروش لباس‌های مردانه‌تان نیز بالا می‌رود. اصلا خوش به حالتان اگر با تبلیغاتتان دل یک خانم را ببرید!

اگر فکر می‌کنید فقط خانم‌ها طرفدار خرید اینترنتی پوشاک هستند و آقایان از گشتن کوچه پس کوچه‌های شهر برای خرید یک لباس مناسب لذت می‌برند، سخت در اشتباهید! هیچ کس از صرف وقت انرژی در شلوغی بازارهای شهر و دست خالی برگشتن خوشش نمی‌آید. همه ترجیح می‌دهند همان‌طور که روی کاناپه لم داده اند و قهوه تلخ می‌نوشند، خریدهایشان را انجام دهند!

لباس بچگانه را هم از قلم نیندازید. هیچ پدر و مادر خوش سلیقه ای از کنار لباس‌های بچگانه بی تفاوت عبور نمی کند! همکاری در فروش پوشاک خانواده پیشنهاد طلایی من به شماست. پذیرایش باشید!

همکاری در فروش پوشاک

همکاری در فروش پوشاک خانواده

جمع بندی

همکاری در فروش پوشاک از آن دسته مشاغلی است که به تازگی باب شده و دست بر قضا طرفداران بسیاری هم دارد. اگر فکر می کنید برای این کار کلی سرمایه و یک مغازه توپ نیاز دارید، سخت در اشتباهید. آنچه برای پولدار شدن از این راه نیاز دارید، یک گوشی هوشمند و یک بسته اینترنتی است که مطمئنم دارید!

نخست تمام فروشگاه های علاقه مند به همکاری در فروش پوشاک را پیدا کنید. از قیمت محصولاتشان آگاه شده و از شرایط همکاریشان مطلع گردید. شاید با خودتان بگویید مگر من می خواهم لباس ها را بخرم که اطلاع از قیمتشان برایم مهم باشد؟!

نه دوست عزیز. تو قرار نیست چیزی بخری! کار تو فقط و فقط تبلیغ برای لباس های فروشگاه همکار است. تبلیغ می کنی و به ازای فروش هر لباس کمیسیون می گیری. نگران گم شدن زحمتت میان هزاران بازاریاب دیگر هم نباش. سایت چنین فروشگاه هایی به راحتی میان فروش تو و دیگر بازاریابان تمایز قائل شده و حق هیچ کس پایمال نمی شود. اصلا این سایت ها برای چنین کاری برنامه نویسی شده اند!

حالا می رویم سراغ این که چرا بهتر است پیش از شروع همکاری آمار قیمت اجناس فروشگاه را در بیاورید؟!

چون اگر لباس ها گران باشند، حتی اگر شما از جان و دل برای تبلیغ کردن مایه بگذارید؛ فروش آنگونه که باید و شاید نخواهد بود. در جریان اوضاع اقتصادی و وضع نا به سامان جیب مردم که هستید. آن ها فروشگاه های اینترنتی را زیر و رو می کنند تا منصف ترین فروشگاه را پیدا کرده و از همان خرید کنند. اگر شما با این دسته از فروشگاه‌ها همکاری کنید، احتمال فروش اجناس و در نتیجه دریافت کمیسیون برایتان بیشتر است!

همکاری در فروش پوشاک خانواده هم پیشنهادی طلایی است که امیدوارم شما را به سر منزل مقصود برساند!   


         برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.                 


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر