مشاوره رایگان

4 توصیه ساده که نتایج بزرگی را برای کسب و کار شما در قسمت جستجوی گوگل به همراه خواهد داشت

5.0| از 1 نظر

با این تاکتیک ها که اجرای آن ها بسیار آسان است ، نمایش برند خود را به حداکثر افزایش دهید. تردیدی وجود نداردکه گوگل یکی از مهمترین ابزارها برای بازاریابی خدمات شما می باشد. با میانگین بالاتر از 5/3 بیلیون جستجوگر ( طبق آمار Internet Live Stats ) که روازنه از این طریق هدایت می شوند، می توان دریافت که مردمک های زیادی به نتایج جستجوی گوگل، چشم دوخته اند.

چه شما به دنبال فروش یک محصول در سایت آمازون باشید و چه بخواهید برند شخصی خود را توسعه دهید ، گوگل می تواند به عنوان منبعی قدرتمند عمل کند. اما تنها در صورتیکه از آن به صورت صحیح استفاده کنید. در اینجا تعدادی توصیه ساده ارائه می شود که می توانید از آن ها برای حداکثرسازی نمایش برند خود استفاده کرده و به این ترتیب به اهداف بازاریابی و پیشرفت مد نظر خود خود دست یابید.

کارآفرینی

1- از افزونه های آگهی های گوگل استفاده کنید

کلمات کلیدی برای موفقیت شما در بخش آگهی های گوگل بسیار ضروری هستند، اما این تنها روشی نیست که شما می توانید برای ارتقای دستیابی و تاثیرگذاری اقدامات تبلیغاتی PPC خود به کارببرید.

در مکالمه ای که با استفاده از ایمیل، با Callum Davies، همکار نویسنده ام در کتاب The Must Have Guide to Google Adwords  داشتم، وی بیان کرد که افزونه، شیوه ای عالی برای افزودن متون توصیفی ضروری، بدون تنگ کردن فضای آگهی واقعی می باشد. برای مثال، افزونه موقعیت جغرافیایی می تواند به شما در به دست آوردن مکان دیگری در گوگل مپ کمک کننده باشد یا شما می توانید از افزونه قیمت برای نشان دادن موردی خدمات خاص یا افزایش فروش استفاده کنید.

با چنین محدوده گسترده ای از افزونه در دسترس، برای بازاریابان بسیار آسان خواهد بود تا گزینه هایی را بیایند که در دستیابی به اهداف تبلیغاتی به آن ها کمک خواهند کرد. به طور میانگین، گوگل گزارش می دهد که آگهی هایی که از افزونه استفاده کرده اند، نرخ کلیک خود را به میزان 10 تا 15 درصد ارتقا داده اند. افزونه های مرتبط نیز می تواند امتیاز کیفی شما را در دستیابی به نتایج بهتر، ارتقا دهد.

2- از قدرت Google Maps استفاده کنید

ابزارهای معدودی برای کسب وکارهای کوچک وجود دارند که می تواند برای آن ها از Google Maps کمک کننده تر باشد.

با ایجاد اکانت مربوط به کسب و کار خود و وارد کردن افزونه های تبلیغی به اقدامات تبلیغاتی خود در Google Ads، می توانید اطمینان یابید که کاربران محلی وب، به احتمال زیاد، متوجه کسب و کار شما خواهند شد. طبق ادعای متخصص SEO، آقای Bradley Shaw  46 درصد از جستجوگران گوگل به دنبال کسب و کارهای محلی هستند و 72 درصد از این گروه، مغازه مرتبطی را خواهند یافت که 5 مایل با محل زندگی آن ها فاصله دارد.

در طول مکالمه تلفنی که با Jet Daini، مسئول  CEO شرکت Drip Digital داشتم، وی بیان کرد که قرار گرفتن در رتبه بندی Google Maps مستلزم رعایت مواردی بیش از لیست کردن ساده کسب و کار خود می باشد. سه نکته کلیدی در رابطه با این رتبه بندی وجود دارد: فاصله، مرتبط بودن و برتری.

نخست، گوگل فاصله مکانی شما با فرد جستجوگر را در نظر می گیرد و همچنین اینکه تا چه میزان موارد لیست شده توسط شما با آن چه که او در جستجوی آن است، تطابق دارد. برتری شما در این مرحله و بر پایه مواردی مانند رتبه بندی های SEO و بازبینی هایی که در کسب و کار خود انجام می دهید،  اهمیت می یابد. برای نشان داده شدن در لیست نتایج Google maps، شما باید اطلاعاتی دقیق و جزئی را از کسب و کار خود ارائه کرده و از کلمات کلیدی استراتژیک مرتبط با مکان استفاده کنید تا برای جستجوگران محلی بهترین گزینه باشید.

3- تولید محتوای خود را دو برابر کنید

SEO برای حرکت رو به جلو در رتبه بندی گوگل حیاتی می باشد.

اگرچه شما باید با تحلیل کاملی از کلمات کلیدی کار خود را آغاز کرده و کلمات کلیدی برتر را در عناوین صفحات خود، به کار گیرید، متاتگ ها و مواردی از این قبیل ، همواره با ارائه محتوای مرتبط، تفاوت های لازم برای استراتژی SEO بلندمدت شما را ایجاد خواهند کرد.

بر قیف فروش خود و محتوایی که برای مشتریان شما بیشترین سودمندی را خواهد داشت تمرکز کنید. این محتوا الزاما برای فروش طراحی نشده است بلکه در واقع شما در حال اطلاع رسانی یا مشغول کردن دیدگاه مشتریان خود به گونه ای هستید که آن ها یاد بگیرند به شما به عنوان منبع قابل اعتمادی از اطلاعات نگاه کنند. این امر احتمال اینکه تاثیر مورد علاقه شما از برندتان در ذهن مشتریان ایجاد شود را افزایش میدهد، در صورتیکه محتوای وب سایت خود را صورت مستمر به روز رسانی کنید ، قدرت خود را در کنار گوگل ایجاد خواهید کرد.

مطالعه موردی Digital Vidya شرکت تولیدکننده سخت افزارهای کامپیوتری لنوو، تنها یک نمونه از قابلیت های فراوان بازاریابی محتوا می باشد. برای ایجاد اعتماد و آگاهی، تیم بازاریابی محتوای آن ها، بک قطب مرکزی را راه اندازه کرده است که بر اخبار و اطلاعات صنعت تمرکز دارد. با داشتن 250 مقاله با کیفیت بالا ، این تیم توانسته 7/1 میلیون بازدید و 300 میلیون دلار به فروش خود بیفزاید. تمام این ها با ارائه محتوای مرتبط و سودمند امکان پذیر شده است.

4- ایجاد بک لینک های با کیفیت و اخلاقی را شروع کنید

اقداماتی که شما بر روی وب سایت خود انجام می دهید ، تنها روش ارتقای رتبه بندی SEO سایت شما نمی باشد. با ایجاد بک لینک های با کیفیت، شما می توانید قدرت برند خود را بیشتر افزایش دهید. نگارش محتوایی با کیفیت بر روی وب سایت، می تواند یک نقطه عالی برای شروع باشد، چرا که به احتمال زیاد دیگر افراد برای اهداف اطلاعاتی، به مقالات شما مرتبط خواهند شد.

نکته: اگر با تولید کننده محتوایی روبرو شدید که لینک ها را در داستان هایی که تضمین می کنند در وب سایت های پیشگام ظاهر خواهند شد، به فروش می رساند، کاملا از او خودداری کنید. اغلب ناشران خوشنام و از جمله کارآفرینان ، جدا از درج لینک های خریداری شده در مقالات مهم اجتناب کرده و آن ها را به سرعت حذف می کنند. در نتیجه تلاش ها و پول شما به هدر خواهد رفت.

ایجاد پروفایل هایی در فهرست راهنمای کسب و کارهایی با رتبه بالا، مانند Map Quest و Yellow Pages نیز می تواند بک لینک های با کیفیتی را ایجاد کرده و به مشتریان بالقوه، شیوه جدیدی را برای یافتن برند شما ارائه دهد.

با این وجود در نهایت، اغلب بک لینک های ایجاد شده از اقداماتی به شیوه روابط عمومی ظاهر می شوند. در یک پست وبلاگ ، متخصص بازاریابی Neil Patel نمونه ای را ارائه می دهد: شما با محتوای وب سایتی مرتبط می شوید و به نقطه ای می رسید که به آن ها اجازه می دهید که بدانند شما از مقاله آن ها به قدری لذت برده اید که آن را در وب سایت خود نیز به اشتراک می گذارید. تعاملاتی از این قبیل، نقاط ملموس ارزشمندی هستند. شما تنها آگاهی از برند خود را ایجاد نمی کنید. بلکه شما نوعی ارتباط را ایجاد کرده اید و از آنجا که شما یک بک لینک به آنها می دهید، بعید نخواهد بود که آن ها نیز در آینده به شما یک بک لیک بدهند.  

دیگر اقدامات ساده مانند کامنت گذاشتن در زیر پست های دیگران و یا پذیرفتن مقاله مهمان از سوی وب سایت های فعال در صنعت به شما کمک خواهد کرد تا به تدریج رتبه بندی خود در گوگل را ارتقا دهید.

از دیدگاه بسیاری از مشتریان بالقوه شما، گوگل، محتمل ترین روش مورد استفاده برای کشف برند شما می باشد. درحالیکه تحقیقات هوشمندانه در رابطه با کلمات کلیدی برای اقدامات تبلیغی در آگهی های گوگل بدون شک برای شما رشدی اساسی را در بر خواهد داشت، اما هرگز نباید از این اجزای کوچک برای موفقیت صرف نظر کنید. همچنانکه از این توصیه ها برای ارتقای وب سایت خود و داشتن حضوری قدرتمنتر در گوگل استفاده می کنید ، آگاهی از برند خود و میزان فروشتان را نیز افزایش خواهید داد.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

محمدعلی عزیزی

محمدعلی عزیزی | 11/4/2021 10:49:51 AM

اتفاقا استاد تو دوره های جزیره به این موضوعات خیلی اشاره کردن