مشاوره رایگان

Burger King در حال وارد کردن ضربه دیگری بر Mc Donald می باشد

5.0| از 1 نظر

Burger King قصد دارد با نمایش آگهی های تیره رنگی که زورگویی، وام های دانشجویی پرداخت نشده و مشکلات سلامت روان در افراد را منعکس می کند، از تبلیغات وعده های غذایی شاد مک دونالد انتقاد کند.

جعبه های غذا، مانند Pissed Meal، Salty Meal و DGAF Meal انتقادی بر Happy Meal های مک دونالد هستند.

Burger King در حال وارد کردن ضربه دیگری بر Mc Donald می باشد

روز چهارشنبه، این فست فود زنجیره ای، از سری جدیدی Real Meals رونمایی کرد، مقابله ای روشن با Happy Meals های نمادین مک دونالد. این نوع از خوراکی های داخل جعبه، شامل Pissed Meal، Blue Meal، Salty Meal، YAAAS Meal و DGAF Meal می شدند.

جعبه های Real Meals – که شامل وعده غذایی Whopper یا Whopper، سیب زمینی سرخ شده و یک نوشیدنی می شود – در مکان های انگشت شماری از استرالیا، سیاتل، میامی، لس آنجلس و نیویورک سیتی موجود بوده و از روز چهارشنبه آغاز به کار کرده است.

درست است که به گردش درآوردن Real Meal با محدودیت هایی روبروست، اما بخشی از کمپین گسترده تری می باشد که توسط این مجموعه زنجیره ای برای ارتقای سلامت روان راه اندازی شده است، به این صورت که Burger King یک آگهی تبلیغاتی غیر عادی در مورد ابعاد مختلف این موضوع را پخش می کند. در ثانیه های آغازین این ویدئو، یک مرد جوان می گوید: تمام افراد با شادی از خواب بیدار نمی شوند. گاهی شما احساس ناراحتی، ترس و کم ارزش بودن دارید. تمام چیزی که از شما می خواهم این است که به من اجازه دهید تا به شیوه خودم احساس کنم.

این ویدئو این گونه ادامه می یابد که یک دختر نوجوان در حال کشف کلمه skank حک شده بر روی قفسه خود می باشد، یک زن عصبانی فریاد می زند که تنها به رئیسش گفته است که to go f… himself و یک مرد جوان که به کل از دریافت وام دانشجویی ناامید شده است. دیگر افراد نمایش داده شده در فیلم، با قطع شدن رابطه عاطفی و مورد قضاوت قرار گرفتن به عنوان یک مادر جوان روبرو هستند. ویدئو با کلمات زیر به پایان می رسد: هیچ کس همواره خوشحال نیست. و این امری کاملا عادی است. سپس تصاویری از Real Meal ها روی صفحه نمایش داده می شود.

ویدئو را در اینجا تماشا کنید:

Burger King با سازمان غیر انتفاعی سلامت روان امریکا شروع به شراکت کرد تا کمپین Real Meal را راه اندازی کنند. Burger King در مصاحبه ای مطبوعاتی بیان کرد: این کار تلاشی برای تشویق مردم به بودن به شیوه خود و تشویق آن ها به احساس کردن به شیوه خود می باشد. با ماهیت فراگیری که رسانه های اجتماعی دارند، فشار زیادی برای شاد و کامل به نظر رسیدن وجود دارد. با Real Meal، هدف  Burger King جشن گرفتن خود بودن و احساس کردن به همان صورتی است که می خواهید احساس کنید.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

رزیتا فدوی

رزیتا فدوی | 10/20/2021 10:30:15 AM

چقدر عجیب و پیچیدیه هستن این ابرقدرتها