مشاوره رایگان

در شرایطی که فیس بوک برای گزارش نتایج مالی آماده می شود بازار سهام از ثبت رکوردهای بالا بازمانده است

5.0| از 1 نظر

شرکت های Chipotle و O'Reilly Auto Parts نیز امروز پس از بسته شدن بازار، گزارش خود را اعلام خواهند کرد.

در شرایطی که فیس بوک برای گزارش نتایج مالی آماده می شود بازار سهام از ثبت رکوردهای بالا بازمانده است

شاخص شرکت های S&P 500 و Dow هر دو به 22/0 درصد کاهش یافتند درحالیکه شاخص شرکت Nasdaq Composite کاهش 23/0 درصدی را تجربه می کرد. Entrepreneur Index زیانی بالغ بر 19/0 درصد را امروز تجربه کرد.

امروز بخش تکنولوژی عموما ضعیف بود به جز شرکت های تراشه ساز Analog Devices و NVIDIA Corp. هر دوی این شرکت ها پس از درآمد خوبی که امروز از Texas Instruments به دست آوردند، توانستند کل بخش تراشه را ارتقا دهند. شرکت Analog Devices با نزدیک به 79/2 درصد توانست 52 امین هفته با رکورد بالا را ثبت کند. شرکت های تراشه ساز بهبود قابل توجهی پس از تجربه سراشیبی که اواخر سال گذشته تجربه کردند، به دست آوردند. سهام شرکت Analog امسال نزدیک به 7/36 درصد و NVIDIA نزدیک به 2/43 درصد بوده است.

اغلب سهام دیگر شرکت ها در بخش تکنولوژی پایین بوده است. Netflix (  منفی 01/2 درصد ) و Amazon ( منفی 14/1 درصد ) بیشترین میزان کاهش را داشتند.

شرکت های Gap Inc. و L Brands هر دو روزهای خوبی را در بازار سپری کرده و به ترتیب به افزایش 31/3 درصدی و 24/3 درصدی دست یافتند. L Brands که اخیرا قراردادی را با سرمایه گذار فعال این بخش Barington Capital برای حمایت از نامزدهای هیئت مدیره شرکت امضا کرده است، در طی دو جلسه گذشته تا حد زیادی افزایش یافته، بازده سرمایه سال گذشته آن با 79/1 درصد، مثبت بوده است. شرکت Gap تنها با 47/0 درصد رشد در سال جاری، تلاش می کند تا برند Old Navy را از باقی برندهای شرکت جدا کند.

از دیگر سودهای قابل توجه در Entrepreneur Index می توان به Under Armour Inc. با 01/2 درصد و Universal Health Services با 74/1 درصد اشاره کرد.

سهام شرکت Rollins Inc. پس از آنکه این شرکت نتایج مالی را گزارش داد که قادر به برآوردن پیش بینی ها برای دومین سه ماهه متوالی نشد، کاهش یافت. سهام این شرکت نزدیک به 06/10 درصد کاهش یافت که بزرگترین میزان زیان در Entrepreneur Index امروز بود. شرکت کنترل آفت نیز پیش بینی های صورت گرفته برای درآمد خود را برآورده نکرده و گزارش درآمد سه ماهه آن بیش از یک درصد، پایین تر از سطح انتظارات بود. با این حال سهام این شرکت امسال 8/8 درصد بوده و بالا می باشد.

شرکت تولید کننده نفت و گاز Hess Corp پس از آنکه موجودی نفت خام ایالات متحده به بیش از میزان مورد انتظار افزایش یافت، با کاهش 39/2 درصدی مواجه شد. Hess بیشترین میزان سهام را در Entrepreneue Index امسال داشت، و پس از آنکه قیمت نفت به دو برابر افزایش یافت، به میزان 6/62 درصد صعود کرد.

شرکت داروسازی Alexion Pharmaceuticals ( منفی 72/1 درصد ) و Regeneron Pharmaceuticals ( منفی 07/1 درصد ) هر دو امروز پس از سود های خوبی که دیروز به دست آورده بودند، کاهش یافتند.

Tesla نیز به شدت پایین بود، و به میزان 99/1 درصد پایین تر از نتایج مالی گزارش شده توسط شرکت پس از بسته شدن بازار امروز بود. یک تحلیل گر CFRA بیان کرد که آمارهای مربوط به سه ماهه نخست سال، می تواند فاجعه ای برای شرکت باشد. Tesla در شش ماهه گذشته سودهای خوبی را گزارش کرده بود.

چهار شرکت دیگر در Entrepreneur Index امروز پس از بسته شدن بازار نتایج مالی خود را گزارش خواهند کرد:

  • Facebook
  • Chipotle Mexican Grill
  • OReilly Auto Parts
  • Essex Property Trust

The Entrepreneur Index 60 شرکت برتر در عرصه تجارت عمومی را که توسط کارآفرینان تاسیس و اداره می شوند را معرفی می کند. روحیه کارآفرینی یک سرمایه باارزش برای هر شغل است و این شاخص نیز اهمیت آن را صرف نظر از میزان رشد یک شرکت، مد نظر قرار می دهد. این مشاغل الهام بخش را می توان در Entrepreneur.com بیشتر مطالعه کرد.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

هامون فرج زاده

هامون فرج زاده | 10/17/2021 11:45:13 AM

مرسی از سایت محشرتون . عالی ترینید