مشاوره رایگان

قبرستان استارتاپ ها 1

4.5| از 2 نظر

ReadByHumans

قبرستان استارتاپ ها 1

ریدبای هیومنز  تقاضای موجود برای تبدیل هر مقاله به یک پادکست با روایت انسانی می باشد. جذاب و خارق العاده است.

آمار سریع

راه اندازی شده در 2017

در جولای 2017 بسته شد.

1 پرسنل

کل درآمد هیچ / افشا نشده

چرا ریدز هیومن شکست خورد؟

مشکلات و چالشهای قانونی

نداشتن مدل کسب وکار پایدار

3-4 ماه طول کشید تا مجبور شدیم که تعطیل کنیم . خیلی سریع و بسیار ناراحت کننده بود اما طی کردن این مسیر ارزشش را داشت. میتوانید داستان کامل را در این پست رسانه ای بخوانید.

سرمایه گذاران -صفر

دور سرمایه-صفر

بنیانگذاران

رامان شالوپاو

Juicero

 

Raman Shalupau

 

قبرستان استارتاپ ها 1

نخستین سیستم آبمیوه گیری پرس کاری سرد خانگی

مواد غذایی و آشامیدنی

بررسی اجمالی

توضیح محصول

Juicero شرکتی است که در گذشته به تولید دستگاهی برای گرفتن آب میوه و سبزیجات پرداخته است. محصول شرکت Juicero Press نام دارد، یک آب میوه گیر متصل به وای فای که از بسته های قابل عرضه میوه و سبزیجات خرد شده استفاده می کند که به صورت انحصاری توسط شرکت به اشتراک فروخته می شوند.

آمار سریع

2013 آغاز به کار

سپتامبر،2017 پایان کار

کارمندان

201-500

کل درآمد

18500000 دلار

چراJuicero با شکست مواجه شد؟

یک پاسخ بنویسید

ارزش پائین   

  مدل کسب و کار ناپایدار

Juicero دستگاه آبمیوه گیری 700 دلاری خود را در سال 2016 راه اندازی کرد و از بسته های 8-5 دلاری میوه و سبزیجات برای گرفتن آبمیوه استفاده کرد. برای دستگاه آبمیوه گیری، دارای فناوری بالا می باشد زیرا متصل به وای فای است بنابراین می تواند مشخص کند که آیا بسته های میوه جات به کار رفته هنوز هم تازه هستند یا خیر. برخی دلایل برای شکست وجود دارند با این حال در نهایت شخصا بر این باور هستم که آن ها صرفا ایده بسیار ساده را به محصول بسیار پیچیده تبدیل کرده اند.

ابتدا، به مدل کسب و کار ناپایدار اشاره می کنم و مسئله مرتبط با این موضوع عمدتا هزینه می باشد. Juicero در ابتدا مشتریان را موظف به پرداخت 700 دلار برای محصول می کند و زمانی که مشخص شد قیمت بسیار ناپایدار است، بعدها به 399 دلار کاهش می یابد که تا حدودی یک پیشرفت محسوب می شود اما هنوز هم مضحک به نظر می رسد. به عنوان مشتری، شما باید حمل و نقل هفتگی بسته های آبمیوه را بین قیمت 8-5 دلار تصویب کنید و به هنگام فشرده شدن 8 اونس آبمیوه خارج می شود. این موضوع بد نبود تا زمانی که بلومبرگ مشخص کرد شما می توانید با فشار دادن دست در مقایسه با استفاده از دستگاه آبمیوه بهتری را به دست بیاورید، بنابراین دستگاه بی فایده باقی می ماند. علاوه بر این، این موضوع همچنین دو سرمایه گذار را متعجب ساخت زمانی که آن ها دریافتند آبمیوه از بسته ها بدون دستگاه فناوری بالا با قیمت بالا استخراج می شود. Juicero بازپرداخت به مشتریان را پس از مشخص شدن این حقیقت پایان داد.

شاید اگر دستگاه از قیمت پایینی برخوردار باشد، در این صورت قیمت قابل توجیه میباشد، اما اینگونه نیست، در حالی که گزینه های بهتر در آنجا با قیمت ارزان تر وجود دارند و Juicero با کیفیت مشابه متقاعد کردن مشتریان جدید را برای پرداخت حداقل 400 دلار برای دستگاه آبمیوه گیری دشوار می داند.

ثانیا، دستگاه به حل مسئله نمی پردازد اما این مسئله یک مسئله ساده است؛ در تهیه آبمیوه باعث می شود شما صرفه جویی کنید. می توانید این مزیت را تجربه کنید اگر 400 دلار هزینه کنید و در مدل اشتراک آن ها شرکت کنید. آیا به هنگام ساخت آبمیوه به ارزش حداقل 400 دلار بهم ریختگی را تجربه می کنید؟ آیا تمایل به پرداخت مبلغ رهن، پرداخت تلفن یا حتی قیمت کامپیوتر سطح متوسط برای تجربه تولید آبمیوه عاری از بهم ریختگی دارید؟ من ندارم.

به محض کنترل کل زنجیره تامین با ارائه دستگاه و بسته های آبمیوه، Juicero همچنین مصرف کنندگان را در استفاده از بسته های ساخته شده توسط دیگر تولید کنندگان محدود می سازد. Keurig تلاش در انجام کاری مشابه دارد با این حال به عقبگرد این ایده پایان می دهد. Juicero این موضوع را به عنوان یک هشدار در نظر می گیرد و به دیگر تولید کنندگان اجازه عرضه بسته های آبمیوه را می دهد، این موضوع باعث می شود برخی هزینه های حمل بسته های آبمیوه کاهش بیابد اما همچنین بازار جدیدی به وجود می آید که متمرکز بر تولید بسته های آبمیوه برای دستگاه است. این موضوع معادل خرید Nintendo Wii است و گفته می شود که می توانید تنها بازی های Mario و نه چیز دیگری را بازی کنید.

داگ ایوانز چند ماه Juicero را پس از راه اندازی دستگاه ترک می کند. Juicero در اطلاعیه خود اشاره می کند که تغییر صورت گرفته است زیرا جف دون (جانشین او) فرد مناسبی برای اجرای مرحله بعدی دیدگاه بلند پروازانه ما است. می توانم درک کنم که آن ها بنیانگذارانی هستند که در واقع کل شرکت را رهبری نمی کنند اما این حقیقت را در نظر می گیرند که Juicero حدود 120 میلیون دلار درآمد داشته است، ترک شرکت 6 ماه پس از راه اندازی محصول برای مدیر عامل نامناسب است. شخصا اعلام می کنم که محتمل ترین دلیل ترک شرکت این است که نمی توانسته شاهد موفقیت شرکت با ارائه محصول جدید با قیمت بسیار بالا باشد.

سرمایه گذاران- 17

سرمایه گذاری های انتزاعی

شرکای سرمایه گذاری به هکتار

شرکای AGO

سرمایه گذاری های Bryant Stibel

شرکت Campbell Soup

سرمایه Campire

نخستین گروه نوشیدنی

GV

بندر Haas

سرمایه گذاری های تعاملی و متقابل

Kevin W.Tung

Kleiner Perkins Caufield & Byers

Melo7 Tech Partners LLC

سرمایه سه گانه

سرمایه گذاری های Two Sigma

کشف نشده

سرمایه گذاری های گسترده

دور سرمایه- 4

سرآغاز- 4000000 دلار

کشف نشده

سری الف- 16500000 دلار

کشف نشده

سری ب- 70000000 دلار

شرکای AGO

سرمایه گذاری های انتزاعی

شرکای سرمایه گذاری به هکتار

سرمایه گذاری های Bryant Stibel

شرکت Campbell Soup

سرمایه Campire

نخستین گروه نوشیدنی

GV

Haas Portman

سرمایه گذاری های متقابل

Kevin W.Tung

Kleiner Perkins Caufield & Byers

Melo7 Tech Partners LLC

سرمایه سه گانه

سرمایه گذاری های Two Sigma

سری ج- 28000000 دلار

کشف نشده

بنیانگذاران

 Doug Evans

Shuddle

قبرستان استارتاپ ها 1

حمل و نقل

بررسی اجمالی

توضیح محصول

Shuddle روشی را برای والدین پیشنهاد می کند تا به صورت ایمن کودکان خود را به مدرسه، تمرینات ورزشی و دیگر فعالیت ها ببرند. Shuddle به بررسی دقیق پس زمینه رانندگان می پردازد، رانندگان را تحت نظر قرار می دهد تا اطمینان بدهد که آن ها در مسیر هستند و در حال رانندگی با سرعت بالا حرکت نمی کنند و به ارائه ردیابی رانندگی در زمان واقعی برای والدین می پردازد.

آمار سریع

 2014 آغاز به کار

آوریل،2016 پایان کار

کارمندان 50-11

کل درآمد 12200000 دلار

یک سرویس هم سفری آنلاین مستقر در سان فرانسیسکو است. اپ موبایل تلفن هوشمند به‌طور خودکار، مسافران را با نزدیکترین راننده مرتبط می‌سازد و موقعیت مسافر را به راننده می‌فرستد. اوبر در پی تصادف خودروهای بدون سرنشین خود با یک دوچرخه سوار زن به دستور دادستانی تمام سرویس‌های خود را تعلیق کرد

چرا Shuddle با شکست مواجه شد؟

یک پاسخ بنویسید

عدم تامین مالی یا بهره سرمایه گذار

مدل کسب و کار ناپایدار

اتمام موجودی

زمانی که Shuddle  دفتر خود را در آوریل تعطیل کرد، به صورت گسترده توسط گزارشگران متعدد تحت پوشش قرار گرفت، در حالی که اکثر آن ها موافق بودند که دلیل شکست مرتبط با شکست شرکت در سرمایه گذاری می باشد. این موضوع با بیانیه مدیر عامل تقویت شد که دلیل شکست Shuddle مرتبط با این موضوع است که شرکت به سرمایه گذاری هنگفت نیاز دارد و در نهایت با عدم موجودی مواجه است.

Shuddle در کل درآمدی بالغ بر 12.2 میلیون دلار دارد و در هر رانندگی تا سال 2016 پول از دست داده است زمانی که در هر سواری واحد پولی به دست آورده است. این موضوع نشان می دهد که دلیل شکست مطرح شده توسط مدیر عامل، در حقیقت، درست است، با این حال، کل داستان نمی باشد. مدل کسب و کار Shuddle پایدار نمی باشد و این موضوع نقش عظیمی را در اتمام موجودی ایفاء کرده است؛ آن ها برای حفظ کسب و کار به مقدار قابل توجهی دست نیافته اند.

Shuddle هنوز هم می تواند پا برجا بماند اگر برای افزایش سرمایه بیشتر مدیریت بشود با این حال نمی تواند به صورت موفق سرمایه گذاری را پیدا کند که تمایل به سرمایه گذاری در کسب و کار آن ها دارد. این موضوع شاید به دلیل تغییر در جو بازار فناوری خصوصی است، جایی که دو سال قبل سرمایه گذاران چک هایی را امضاء کرده تلاش در راه اندازی دیگر استارت آپ "اوبر برای x" داشتند، با این حال، در حال حاضر این موضوع مهم به نظر نمی رسد.

سرمایه گذاران-6

شرکای Accel

سرمایه گذاری های Comcast

توسعه سرمایه گذاری مخاطره آمیز

سرمایه گذاری های پیشرو

سرمایه گذاری های PRE

Semil Shah

دور سرمایه-2

سرآغاز-2600000 دلار

شرکای Accel

سرمایه گذاری های Comcast

سرمایه گذاری های پیشرو

سری الف- 9600000 دلار

شرکای Accel

سرمایه گذاری های Comcast

توسعه سرمایه گذاری مخاطره آمیز

سرمایه گذاری های پیشرو

Semil Shah

بنیانگذاران

رودریگو پرودنسیو

نیک آلن

Color Labs

 

قبرستان استارتاپ ها 1

نرم افزار اجتماعی برای عکس

عکاسی

بررسی اجمالی

توضیح محصول

محصول اصلی Color Labs نرم افزار اجتماعی برای عکس به نام رنگ برای فیس بوک می باشد. به افراد اجازه می دهند عکس بگیرند علاوه بر اینکه به مشاهده عکس های دیگر گرفته شده در مجاورت می پردازند. این برنامه عکس ها را مبتنی بر دوستان کاربر گروه بندی می کند بنابراین به احتمال زیاد کاربر افرادی را مشاهده می کند که بسیار مرتبط هستند.

آمار سریع

2010 آغاز به کار

اکتبر،2012 پایان کار

کارمندان 50-11

کل درآمد 41000000 دلار

دلیل شکست Color Labs؟

یک پاسخ بنویسید

محصول ضعیف

میزان هزینه کرد

 

Color Labs یکباره یک استارت آپ در منطقه خلیج Red-Hot می باشد همراه با بنیانگذارانی که به مدیریت درآمد 41 میلیون دلار می پردازند قبل از اینکه حتی محصولی را تولید کنند (موقعیتی که شبیه به شکست نرم افزار موسیقی Crowdmix است). در حال حاضر، شرکت به عنوان داستان محتاطانه "حباب فناوری 2.0 "شناخته شده است.

بودجه انبوه قبل از محصول Color Labs برگرفته از اعتماد سرمایه گذار به سابقه بنیانگذاران بیل نگوین و پیتر فام است.  نگوین در سراسر منطقه به دلیل فروش خدمات موسیقی آنلاین Lala به اپل به مبلغ 80 میلیون دلار و حجم زیادی از سهام معروف است، در حالی که فام مدیر عامل سابق وب سایت پس انداز پول BillShrink می باشد.

با این حال، در حالی که نرم افزار اجتماعی به اشتراک گذاری عکس رقیب اینستاگرام رونق گرفت، مهمانی 41 میلیون دلاری Color نابود شد. چه اتفاقی برای Color رخ داده است؟

Color الزاما ضد و نقیض "استارت آپ ناب" را در بر دارد. به جای توسعه آهسته و افزایش نرخ تولید محصول مبتنی بر موفقیت، Color به دلیل عدم مسئولیت مالی و میزان هزینه کرد خود معروف است. Color با صرف هزینه 425000 دلار برای دامنه های color.com و colour.com کار خود را آغاز کرد. و قبل از اینکه Color نرم افزار خود را راه اندازی کند، نیویورک تایمز گزارش می کند، Color دفتر غار مانندی را در مرکز شهر Palo Alto اجاره می کند، جایی که 38 کارمند در فضایی با اتاق برای 160 نفر ، در میان صندلی های کیسه ای، سایبان هایی برای چرت زدن مشغول به کار هستند.

شرکت همچنین پول را صرف محصول ضعیف، غیر قابل اثبات می کند که افراد نه خواهان آن هستند و نه از آن استفاده می کنند. از آنجایی که Color نرم افزار اجتماعی می باشد که در مکان های کاربران تغییر می کند، به منظور عملکرد Colorف گروه های بزرگ کاربران برای مشاهده عکس ها باید در مکان های یکسان حضور داشته باشند. با این حال، از آنجایی که Color به صورت گسترده به پرورش برنامه قبل از راه اندازی نمی پردازد یا به آرامی پایگاه کاربر را می سازد، با توجه به راه اندازی محصول Color، کاربران اولیه به شبکه اجتماعی "شهر ارواح" دست می یابند. برنامه بررسی های ضعیف بسیاری را در فروشگاه برنامه از جانب مصرف کنندگان دریافت می کند افرادی که توسط برنامه سردرگم می شوند. به گفته یکی از منتقدان در فروشگاه برنامه اپل، "این موضوع بی معنی می باشد حتی اگر من نحوه عملکرد آن را درک کنم".

Color به برنامه به اشتراک گذاری فیلم با تلفیق فیس بوک توجه دارد، اما سیستم عامل هرگز به کاربرانی که نیاز دارد دست نمی یابد.

پس از شکست راه اندازی مجدد Color، نگوین خود را عملیات روزانه در شرکت کنار می کشد و خطاهای موجود در مسائل رهبری او پدیدار می شوند. همانگونه که پاندو توضیح می دهد، نگوین به راه اندازی Color در 2010 به همان روشی پاسخ می دهد که به راه اندازی نخستین شرکت ها در دهه 1990 پاسخ داده است. با توجه به وب 1.0 دهه 90، دورهای سری الف بزرگ پادشاه هستند و پیروژی به عنوان مسابقه ای برای دستیابی به منابع بسیار، خرید دامنه گران قیمت، و بازاریابی می باشد که شما برای دستیابی به کاربران نیاز دارید.

در وب 2.0 سال 2010، چیزهای بسیاری تغییر کرده اند. موانع کمتر برای ورود منجر به رقابت بیشتر می شوند و نخستین پیشنهاد دهندگان از مزیت کمتری برخوردار هستند. شرکت ها با افزایش دور متوسط موفق می شوند، به MVP دست می یابند، سپس این موضوع را تکرار کرده و رشد می یابند. در وب 2.0، به مصرف کنندگان گفته نمی شود که کدام محصولات را مصرف کنند- آن ها می توانند برندگان را خود انتخاب کنند.

سرمایه گذاران-3

سرمایه گذاری های Bain Capital

سرمایه سکانسی

بانک Silicon Valley

دور سرمایه-1

سرمایه گذاری- 41000000 دلار

سرمایه گذاری های Bain Capital

سرمایه سکانسی

بانک Silicon Valley

بنیانگذاران

بیل نگوین

پیتر فام

Shipbeat

قبرستان استارتاپ ها1

  API حمل و نقل برای شرکت های تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک

بررسی اجمالی

توضیح محصول

Shipbeat یک API یکپارچه و سازگار با توسعه برای حمل و نقل می باشد که به شدت کسب و کار را برای انجام حمل و نقل آنلاین توانمند می سازد. Shipbeat به ارائه مدیریت چند حامل برای شرکت های تجارت الکترونیک از طریق API ساده حمل و نقل می پردازد.

آمار سریع

2014 آغاز به کار

آگوست،2016 پایان کار

کارمندان 50-11

کل درآمد 1590000

دلیل شکست Shipbeat؟

یک پاسخ بنویسید

مشکلات مقیاس بندی

راه اندازی لجستیکی

Shipbeat شرکتی است که به ارائه API حمل و نقل می پردازد که تلاش در حل مشکلات تحویل بسته دارند که بسیاری از کسب و کارهای تجارت الکترونیک کوچک تا متوسط با آن مواجه هستند. Shipbeat در اصل خدمات شرکت های پیشرو تحویل بسته، از قبیل UPS، Fedex، Royal Mail، Deutsche Post، و DHL را گردآوری می کند تا به کسب و کارها در ساده سازی لجستیک حمل و نقل کمک کند و به مشتریان تمامی گزینه های تحویل را مطلوب می باشد ارائه کند.

پس از مرگ، مدیر عامل سابق Shipbeat کنس سونینگس دلایلی را به دقت شرح می دهد که چرا معتقد است شرکت در نهایت تعطیل خواهد شد.

سونینگس شرح می دهد که Shipbeat در مورد راه اندازی لجستیکی دارای مشکلاتی است، زیرا بر حاملان بسته به عنوان شرکاء تکیه دارد. بیش از یک سال طول می کشد تا به توافق حمل و نقل با PostNord دست بیابد و مدت زمان بسیاری طول می کشد تا با گزاره ارزش کامل وارد بازار بشود. شرکت صرفا می تواند به صورت رقابتی در خدمات مشتریان بسیار کوچک باشد.

سونینگس همچنین می نویسد که مسائل مقیاس بندی متعددی در مورد مدل کسب و کار آن ها وجود دارند. مسئله نخست این است که هر بازار جدید جغرافیایی به تلفیق مجموعه جدید حاملان نیاز دارد، و توسعه این مشارکت ها بسیار زمان بر است. علاوه بر این، در هر بازار جدید، Shipbeat با حجم حمل و نقل تقریبا صفر آغاز می کند. به عنوان مثال، دارا بودن سهم بازار بزرگ در دانمارک Shipbeat را برای حاملان بزرگ آلمان مهم نمی سازد.

در نهایت، Shipbeat همچنین از مشکلات لجستیک در کل رنج می برد- سونینگسن بیان می کند، "تغییرات در فرآیند مهم کسب و کار در عملیات شما با احتیاط رخ می دهد. در بسیاری موارد، تغییر حامل، مشتری مورد نیاز است و ممکن است حتی انبار خارجی وجود داشته باشد".

سرمایه گذاران-3

Klaus Nyengaard

سرمایه کشت

سرمایه Sunstone

دوره بودجه-1

بودجه اولیه-1590000 دلار

Klaus Nyengaard

سرمایه کشت

سرمایه Sunstone

بنیانگذاران

کنث سونینگس

جوچیم روربول

QBotix

قبرستان استارتاپ ها

پانل های خورشیدی تامین نیرو شده توسط رباتیک

انرژی

بررسی اجمالی

توضیح محصول

QBotix به تولید پانل خورشیدی می پردازد که در طول روز برای تولید حداکثر 30% نیروی برق خورشید را ردیابی می کند. توسعه دهندگان پروژه خورشیدی به نصب ردیابی تک محور برای اکثر سایت ها می پردازند، هزینه های رو به جلو را در مقابل درآمد نیروی برق برای به حداکثر رساندن نرخ بازده متعادل می سازند.

آمار سریع

2009 آغاز به کار

سپتامبر،2015 پایان کار

کارکنان 50-11

کل درآمد 23500000 دلار

دلیل شکست QBotix؟

یک پاسخ بنویسید

مشکلات مقیاس بندی

مهندسی

کسب مشتری

QBotix جزء اولین شرکتی است که به پیاده سازی ربات ها در راه حل ردیابی خورشیدی می پردازد که خروجی حاصل از پانل های خورشیدی را به حداکثر می رساند. ربات های شرکت اطراف یک شیار فلزی نازک حرکت می کنند و گروهی از پانل های خورشیدی را هر 40 دقیقه برای ردیابی خورشید هدف قرار می دهند در حالی که خورشید در سراسر آسمان  در حرکت می باشد.

با این حال، QBotix با مشکلات مقیاس بندی و مهندسی روبرو می باشد، که هر دور در مسائل پذیرش بازار/کسب مشتری ریشه دارند.

راه حل QBotix جدید است، اما این فناوری های جدید، پر خطر صرفا توسط توسعه دهندگان پروژه خورشیدی اتخاذ نمی شوند، افرادی که در بازار محافظه کار نیروی برق افراد محافظه کاری می باشند. همانگونه که رسانه فناوری سبز بیان می کند، "پذیرش بازار و اتخاذ به صورت سریع رخ نمی دهد تا منجر به مقیاس بندی این استارت آپ بشود". بدون توانایی مقیاس بندی، QBotix همچنین قادر به کاهش هزینه های مهندسی برای حفظ رقابت نمی باشد.

QBotix سعی می کند از سخت افزار ردیاب خورشیدی با حاشیه کم به مدل فروش نرم افزار و مجوز دست بیابد. با این حال، شرکت باید کارمندان را کاهش بدهد در حالی که موجودی شرکت در طول دوره کاهش می یابد. شرکت در سال 2015 منحل می گردد.

پس از منحل شدن QBotix، رسانه فناوری سبز دو سوال مهم را مشخص می کند که QBotix هرگز پاسخی برای آن نیافت:

  • چگونه QBotix به این محصول جدید در زمینه های خورشیدی تجاری در مقیاس مهندسی محافظه کار، تدارکات و شرکت های ساخت و ساز به عنوان مشتری دست می یابد- و حتی بسیاری از بانک های محافظه کار از پروژه های خورشیدی پشتیبانی می کنند؟
  • چگونه یک شرکت کوچک متکی بر بودجه VC به حمایت از محصول خود به شیوه ای می پردازد که به شک و تردید شرکای کانال موقت پایان می دهد؟

سرمایه گذاران-7

Draper Fisher Jurvetson

سرمایه گذاری های Draper Nexus

E.ON

مدیریت سرمایه Firelake

Iberdola

انجمن های شرکت جدید

Next47

دور سرمایه-3

سری الف-6500000 دلار

سرمایه گذاری Draper Nexus

مدیریت سرمایه Firelake

انجمن شرکت جدید

Next47

سری الف- 5000000 دلار

Draper Fisher Jurvetson

انجمن شرکت جدید

سری ب- 12000000 دلار

E.ON

Iberdola

Next47

بنیانگذاران

واسیک بخاری

Totsy

قبرستان استارتاپ ها 1

فروش فلش برای کودکان نوپا و مادران جوان

تجارت الکترونیک

بررسی اجمالی

توضیح محصول

Totsy یک سایت فروش فلش می باشد که به پوشاک و محصولات برای مادران جوان و کودکان نوپا توجه دارد. سایت در مورد تخفیف قیمت ها تا 90% تبلیغ می کند و به فروش آیتم هایی مانند محصولات مراقبت از بارداری، وسایل کودک، لوازم جانبی سفر، مسایل خواب و حمام، پوشاک کودک، اسباب بازی، DVDs می پردازد

آمار سریع

2009 آغاز به کار

جولای، 2013 پایان کار

کارکنان 200-51

کل درآمد 29500000 دلار

دلیل شکست Totsy؟

یک پاسخ بنویسید

مدل کسب و کار ناپایدار

محصول ضعیف

عوامل اقتصاد کلان

Totsy بخشی از مد فروش فلش می باشد که در سراسر آمریکا از 2012-2007 نفوذ کرده است، که شامل شرکت هایی از قبیل OneKingsLane، Zulily، و Fab می باشد.

رکود اقتصادی در 2008/2007 منجر به رشد سریع شرکت های فروش فلش شد. به عنوان خرده فروشان قدیمی، به خصوص برندهایی با کیفیت بالا، تلاش در فروش موجودی دارد، مفهوم فروش فلش به روش آسان برای تولید کنندگان به منظور بارگیری موجودی مازاد تبدیل شده است.

با این حال، در حالی که اقتصاد بهبود می یابد، بنابراین تقاضا برای برندهایی با کیفیت بالا نیز بهبود می یابد. در عین حال، این برندها همچنین به مقیاس بندی تولید کالاهای لوکس برای حفظ تصویر انحصاریت و اجتناب از تخریب تصویر لوکس می پردازند. همانگونه که ریتیلدیو می نویسد، "ناگهان، حجم بسیاری از کالاها کاهش می یابند و سایت های فروش فلش قدرت چانه زنی خود را با تولید کنندگان پایدار از دست می دهند در حالی که با دیگر خرده فروشان مانند T.J.Maxx به رقابت می پردازند".

از سال 2005 تا 2010، رشد درآمد صنعت فروش فلش مطابق با IBISWorld به نرخ متوسط سالانه 76.2% افزایش یافته است. با این حال، از سال 2010 تا 2015، رشد سالانه به 16.7% کاهش یافته است.

Totsy همچنین هرگز بازده سود را مدیریت نکرده است، و تا سال 2012 مشهود است که مدل کسب و کار آن ناپایدار بوده است.

علاوه بر این، Totsy دارای محصول ضعیف می باشد. در Yelp دارای رتبه تک ستاره ناخوشایند می باشد، در حالی که بسیاری از بررسی ها گزارش می کنند که شرکت اغلب آیتم های را مدعی می باشد که به فروش رفته اند و هرگز پس از خرید کاربران به تحویل محصول نمی پردازد.

سرمایه گذاران-4

Fabrice Grinda

سرمایه گذاری های Gotham

شرکای سرمایه ریو

بانک Silicon Valley

دور سرمایه-4

بودجه اولیه- مقدار نامشخص

Fabrice Grinda

سری الف- 5000000 دلار

سرمایه گذاری های Gotham

شرکای سرمایه ریو

سری ب- 18500000 دلار

سرمایه گذاری های Gotham

شرکای سرمایه ریو

تامین مالی بدهی- 6000000 دلار

بانک Silicon Valley

بنیانگذاران

گویلام گوسرو

کریستوف گارنیر

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

سارا مجد

سارا مجد | 10/9/2021 10:55:16 AM

خیلی ممنون. این نمونه ها باعث میشن بیشتر در جریان احتمالات شکست استارتاپ قرار بگیریم

رضا فتاحی

رضا فتاحی | 11/21/2021 11:21:42 AM

چقدر ذهنمو درگیر کرده. مرسی از شما