مشاوره رایگان

درآمد از طریق بازی

| از 0 نظر

در این محتوا برای شما تمامی مطالب مورد نیاز در مورد کسب درآمد از طریق بازی را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده ایم. با ما همراه باشید تا با تمامی اطلاعات مورد نیاز در مورد بازی هایی که می توان با صرف زمان در آن ها به درآمد رسید، آشنا شوید.


برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.   


آیا به دست آوردن درآمد از طریق بازی میسر است؟

کسب درآمد از طریق بازی برای بیشتر مردم شاید در ابتدا یک شوخی کودکانه به نظر بیاید، ولی امروزه حقیقتی بیش نبوده و بیشتر مردم از این روش به درآمد بالایی می رسند. امروزه با پیشرفت در زمینه ی علم و فناوری و تکنولوژی، بازی های کامپیوتری زیادی طراحی شده اند که نه تنها با بازی کردن آن ها، وقت انسان تلف نمی شود، بلکه با این روش می توان به  کسب درآمدهای دلاری هم رسید. در حال حاضر به خصوص برای نوجوانان، بهترین روش برای به دست آوردن درآمد، بازی های کامپیوتری هستند. برخی از وب سایت های خارجی هم وجود دارند که در ازای زمان مشخصی بازی کردن در آن ها، به کاربران خود دستمزدی را پرداخت می کنند.

 برای بازی در این وب سایت ها و کسب درآمد از آن ها باید از مهارت بالایی در بازی کردن انواع  گیم ها برخوردار باشید و یک گیمر حرفه ای به حساب بیایید. همین طور برای بازی در وب سایت های خارجی باید یک سیستم حرفه ای برای گیمینگ داشته باشید. البته در همین راستا ذکر این موضوع از قاعده مستثنی نمی باشد که جمع آوری سیستم حرفه ای برای گیمینگ، کمی هزینه بر می باشد.  از جمله سایت هایی که نیازی به سیستم قوی برای کسب درآمد ندارند، به شرح زیر هستند:

  • 888Poker
  • Luck tastic
  • Slotomania
  • Blitz21
  • Slingo
  • Solitaire Cube
  • Swagbucks

کسب درآمد از طریق بازی  به دلار با استفاده از وب سایت های خارجی ذکر شده در بالا، ممکن می باشد.  افراد زیادی هستند که علاوه بر پر کردن اوقات فراغت خود به عنوان سرگرمی، از این روش به درآمد هم می رسند. گیمرهای حرفه ای معتقد هستند که در ازای سپری کردن زمان خود برای بازی، لایق درآمد بالا و قابل توجهی  هستند. کسب درآمد از طریق بازی نوعی شغل دورکاری به حساب می آید. چون افرادی که از این طریق به درآمد می رسند، در ازای سپری کردن بیش از نیمی از زمان خود برای بازی، اقدام به دریافت هزینه می کنند.

 درآمد از طریق بازی

کسب درآمد از طریق بازی

کسب درآمد از طریق بازی موبایل

کسب درآمد از طریق بازی با استفاده از موبایل در روش های گوناگونی امکان پذیر است.  از جمله روش های کسب درآمد از بازی با استفاده تلفن همراه به شرح زیر هستند:

  • سایت های بازی: سایت های بازی خارجی متعددی وجود دارند که به ازای بازی کردن، به گیمرهای خود درآمد می دهند. برخی سایت های بازی هم هستند که اقدام به استخدام گیمرهای حرفه ای برای تست کردن بازی های خود می کنند. آن ها در ازای بازی کردن گیمرها، حقوق و مزایایی برای گیمرهای خود در نظر می گیرند.
  • ساخت ویدیو: یکی دیگر از روش های کسب درآمد از طریق بازی، ساخت ویدیوهای گیمینگ می باشد. گیمر ها می توانند با انتشار ویدیوهای آموزشی از طریق شبکه های مجازی و یا آپارات به درآمد بالایی برسند.
  • کسب درآمد از طریق استریم: یکی دیگر از روش های کسب درآمد از طریق بازی، استریم می باشد. منظور از استریم این است که گیمر در حین بازی از خودش و ری اکشنی که دارد، فیلم بگیرد. با انجام این کار گیمرها می توانند به درآمد بالایی برسند. لوازم مورد نیاز برای این کار داشتن میکروفن و وب کم است.
  • Bananatic: این برنامه از لحاظ عملکردی با دیگر بازی ها، متفاوت بوده و محیطی برای پیدا کردن بازی های اندروید و گفت و گو گیمرها می باشد. گیمر با استفاده از این برنامه می توانند با انجام بازی های موجود در آن و یا اشتراک گذاری نظرهای خود به پاداش های ارزی برسند.
  • Lucktastic: بازی های اسکرچ یک نوع زبان برنامه نویسی برای بازی های کامپیوتری می باشند که به صورت ویژوال کار می کنند. در برنامه نویسی ویژوال، برنامه ها به شکل تصاویری هستند که با درگ اند دراپ در کنار همدیگر قرار می گیرند تا برنامه ساخته شود. این بازی هم دقیقا به آن صورت می باشد. بازی های اسکرچ در میان گیمرها طرفداران بسیار زیادی دارند. در این بازی زمانی که برنده ی بازی می شوید، جوایز خود را می توانید به کارت هدیه تبدیل کرده و پول دریافت کنید. جوایز این بازی کمتر از 25 سنت می باشد، ولی زمانی که تعداد بردهای شما زیاد شود، مبالغ زیادی را می توانید از این بازی به دست بیاورید.

 درآمد از طریق بازی

کسب درآمد از طریق بازی 


برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.    


کسب درآمد از طریق بازی اندروید چگونه است؟

بهترین بازی هایی که برای کسب درآمد از طریق بازی اندروید وجود دارند، به صورت زیر هستند:

  • Mist play: یکی از بازی های اندرویدی که در ازای بازی کردن به گیمرها پول می دهد، این بازی است. این بازی حامی گیمر ها می باشد. الگوریتم این بازی به این صورت است که، متناسب با علایق گیمر ها، بازی های مورد نظر ارائه داده می شود.
  • HQ: این بازی، یک بازی فکری می باشد که در کنار تقویت هوش و حافظه ی شما، منجر به کسب درآمد هم می شود. در حال حاضر افراد زیادی از طریق این بازی، با یک تیر دو نشان می زنند. در این بازی به ازای چالش های فکری که در اختیار گیمرها گذاشته می شود، به آن ها پول و یا جایزه داده می شود.
  • Long Game: یکی دیگر از بازی های اندرویدی که موجب کسب درآمد می شود، این بازی می باشد. قاعده ی دریافت پول در این بازی کمی متفاوت است. به این صورت که برای وارد شدن به این برنامه باید حساب شخصی ایجاد کرده و مشخصات خود را وارد کنید. بعد از واریز مبلغ مشخصی می توانید یک سکه را برای ورود به بازی بگیرید و بازی را شروع کنید. در این برنامه باید اهداف بلند مدت خود را مشخص کرده و میزان واریز روزانه ی درآمد خود را تعیین کنید.
  • Swagbucks: این بازی در حال حاضر یکی از بهترین برنامه های اندرویدی است که از طریق آن می توان به درآمد مناسبی رسید. گیمر ها در ازای بازی در این گیم ها می توانند پول دریافت کرده و با استفاده از آن پول ها از فروشگاه های آمازون یا والمارت و استارباکس خرید کنند.
  • Inbox Dollars: بیشتر بازی های اندرویدی، جوایز خود را در قالب سکه و یا امتیاز به گیمر ها می دهد، تبدیل کردن سکه و یا امتیاز به پول زمانبر بوده و باید برخی مراحل سختی را طی کرد. برنامه ی Inbox dollars یکی از برنامه های خوب برای کسب درآمد از بازی های اندرویدی می باشد که می توانید به صورت رایگان بازی های موجود در این برنامه را استفاده کرده و به درآمد برسید. در داخل این برنامه 30 بازی رایگان از قبیل: سودوکو، شطرنج، بیلیارد و... وجود دارد. با بازی در هر کدام از آن ها می توانید به صورت نقدی جایزه دریافت کنید.

درآمد از طریق بازی

کسب درآمد از طریق بازی

کسب درآمد از طریق بازی آنلاین ایرانی

کسب درآمد از طریق بازی های آنلاین ایرانی، میان افرادی که علاقه مند به بازی های ویدیویی هستند، بسیار رواج پیدا کرده است. این افراد با استفاده از بازی های آنلاین، سرگرمی خود را می توانند به یک منبع درآمد عالی تبدیل کنند. بازی های آنلاین بسیار زیادی وجود دارند که  گیمرها با صرف زمان خود برای بازی در آن ها می توانند به درآمد چشمگیری برسند. در حال حاضر میلیون ها نفر هستند که برای سرگرمی، بازی های ویدیویی و آنلاین را بازی می کنند، آن ها به راحتی می توانند از این روش به پول برسند. از جمله بازی های آنلاین ایرانی که از طریق آن ها می توان کسب درآمد کرد، به شرح زیر هستند:

  • بازی ویدیویی RuneScape: این بازی یکی از بازی های ویدیویی نقش آفرین می باشد که از چند بازیکن به صورت آنلاین پشتیبانی می کند. این بازی هم اکنون از 10 میلیون نفر کاربر فعال برخوردار است که بازیکنان به صورت رایگان یا پولی اقدام به بازی در این پلتفرم می کنند.
  • بازی ویدیویی World of Warcraft: یکی دیگر از بازی های ویدیویی که از محبوبیت بسیار زیادی بین طرفداران برخوردار است، این بازی می باشد. در این بازی بازیکنان برای این که، قدرت و مهارت و تجهیزات مورد نیاز برای مبارزه را به دست بیاورند، از این بازی عبور می کند. گیمر ها می توانند با وقف زمان زیادی در این بازی مقدار زیادی طلا جمع آوری کرده و آن ها را با پول واقعی معامله کنند.
  • بازی League of legends: یکی دیگر از محبوب ترین بازی هایی که می توان از طریق آن به درآمد رسید، این بازی است. در این بازی که شامل تخریب ساختار مرکز در پایگاه تیم دشمن می باشد، گیمرها می توانند با پیشرفت در بازی ها اقدام به دریافت طلاهای بیشتری کرده و شانس بیشتری را برای خرید تجهیزات جنگی به دست بیاورند.
  • بازی Fortnite: یکی دیگر از بازی های ویدیویی رایگان این بازی می باشد. دو روش برای این بازی وجود دارد که بازیکنان با انتخاب یکی از دو روش می توانند به درآمد بالایی برسند.

درآمد از طریق بازی

کسب درآمد از طریق بازی

کسب درآمدهای پرسود از طریق بازی فیفا

کسب درآمد از طریق بازی فیفا یکی دیگر از انواع روش های کسب درآمد از طریق بازی می باشد.  برای شروع به بازی فیفا نیاز به یک کنسول پلی استیشن و یا ایکس باکس و اینترنت پرسرعت است. بعد از تهیه ی نسخه ی جدید بازی و پی اس ان پلاس می توانید به صورت آنلاین بازی را شروع کنید. اولین گزینه برای شروع بازی های آنلاین در داشتن حساب کاربری می باشد. برای شروع به بازی باید از مهارت خاصی برخوردار باشید، چون که ترفندهای بازیکنان در بازی نقش به سزایی دارد.  البته روش های متعدد و گوناگونی برای کسب درآمد از طریق بازی فیفا وجود دارند که به شرح زیر هستند:

  • بازیکن های تیم خود را با قیمتی با ارزش می توانید بفروشید: یکی دیگر از روش های کسب درآمد از طریق بازی فیفا، در فروش بازیکنان تیم است.
  • روش Shady bidding: یکی دیگر از روش های کسب درآمد از طریق بازی فیفا استفاده از این روش می باشد. برای این کار بایستی از یکی از دوستان خود بخواهید که یک کارت گران قیمتی را برای شما به فروش بگذارد تا شما برای خرید آن قیمت بالاتری را پیشنهاد دهید. این امر موجب می شود که سایر بازیکنان را برای پرداخت هزینه های بیشتر هریس کرده و از این طریق هم برای خود و هم برای دوستتان می توانید کسب درآمد کنید.
  • اطلاعات خرید: در صورت داشتن اطلاعات زیاد در مورد بسته ها می توانید با یک قیمت مناسب، بسته ی ترکیبی را خرید و فروش کنید.
  • خرید سکه های ارزان فیفا از ESSE Gold: در صورتی که نیاز به خرید فوری سکه داشته باشید می توانید از طریق سایت های معتبر سکه ها را با قیمت ارزان تر تهیه کنید.

درآمد از طریق بازی

کسب درآمد از طریق بازی

به طور کلی برای کسب درآمد از طریق بازی روش های گوناگونی تاثیر گذار است. درآمد حاصل از طریق بازی به  داشتن تجربه و مهارت در بازی و از همه مهم تر میزان زمان  و وقتی که قرار است برای بازی گذاشته شود، بستگی دارد.


برای کسب اطلاعات و ایده های بیشتر اینجا کلیک کنید و عضو پیج ما شوید.   


 

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر