مشاوره رایگان

چگونه Power Apps شرکت Microsoft می توانندکمک کنند تا اپ های مورد نظر خود را ساخته و ارتقا دهید

5.0| از 1 نظر

این نرم افزار در قالب خدمتی به شما ارائه می شود و میتواند به کسب و کار شما کمک کند تا کارهای بیشتری را به انجام برساند.

چگونه Power Apps های شرکت Microsoft می توانند به شما کمک کنند تا اپ های مورد نظر خود را ساخته و بهره وری شرکت خود را ارتقا دهید

تکنولوژی همواره در حال ارتقای چگونگی ارتباطات و عملکرد ما بوده است، بالاخص در سال های اخیر تمرکز اصلی بر تغییر پذیری بوده است. با استفاده از Internet of Things ( IOT ) و Bring Your Own Device ( BYOD ) امکان انجام فعالیت های بیشتری در کسب و کارها فراهم شده است. پیش از این، زمان و قابلیت برقراری اتصال تا این حد ارزشمند نبوده است.

در سال 2017، Microsoft Power Apps به منظور تسهیل فرایند کسب و کارها از طریق تلفن همراه و اپلیکیشن ها تولید شدند. خدمت نرم افزاری ( SaaS ) متشکل از متصل کننده ها، خدمات، اپلیکیشن ها و پلتفرم های داده ای می باشد که به منظور ساخت سریع و بی سیم اپلیکیشن های کسب و کار طبق نیازهای تجاری خاص، طراحی شده است.

Microsoft Power Apps دقیقا چه کاری می کند؟

Microsoft Power Apps به کسب و کارها امکان می دهد تا اپلیکیشن هایی را بسازند که می تواند فرایندهای دستی آن ها را به فرایندهایی اتوماتیک و دیجیتال تبدیل کند، فرایندی که یادگیری آن آسان بوده و نیازی به داشتن تجربه کدگذاری پیشین نمی باشد. علاوه بر این به کسب و کارها امکان می دهد تا اپلیکیشن های خود را به صورتی ایمن ایجاد کرده، و منابع اطلاعاتی بیرونی خود مانند Salesforce, Share point و Dropbox را با هر فردی و هر دستگاهی در عرض چند دقیقه به اشتراک بگذارند.

کدامیک از اشتراک های Microsoft office برای Power Apps ها بهترین گزینه است؟

به منظور دریافت Microsoft Power Apps، شما نیاز به اشتراک Microsoft Office 365 Enterprise E1 یا بالاتر دارید. البته این امر امکان دستیابی به تمام امکانات را به شما نمی دهد، چرا که Power Apps ها طی دو برنامه اشتراکی عمل می کنند:

  • برنامه اول اشتراکی، برای کاربرانی مناسب است که نیاز به دسترسی به داده های ذخیره شده در اپ های سفارشی، سرویس های ابری، داده های یک بار خرید و اجرای canvas apps با استفاده از متصل کننده های پرمیوم دارند.
  • برنامه دوم اشتراکی، هم برای مدیران اجرایی و هم کاربرانی که نیازمند قابلیت های پیشرفته بیشتری مانند real-time workflows، custom code plug-ins و running model-driven apps هستند، مناسب است.

این برنامه چگونه کار می کند؟

Microsoft Power Apps می تواند از طریق دستگاه های رومیزی یا نوعی از اپ های موبایل بر روی دستگاه های قابل حمل مورد استفاده قرار گیرد. ساخت یک اپلیکیشن موبایلی یا رومیزی با رابطه کشیدن و انداختن توسط کاربر بسیار ساده است. در اینجا فرایندی 4 مرحله ای ارائه می گردد که می توانید از آن استفاده کنید:

1-یک قالب از پیش ساخته شده را انتخاب کنید و مطمئن شوید که طرح بندی مورد علاقه شما در تبلت یا تلفن همراه قابل اجرا می باشد.

2- داده های خود را با متصل شدن به یک منبع داده مانند One Drive، Dropbox یا Sales Force وارد اپ کنید.

3- در این مرحله می توانید اشکال، صفحات و کنترل های بسیاری از جمله کنترل دوربین، تصاویر، متن، ویدئو، و غیره را بکشید و رها کنید و اپ مورد نظر خود را ایجاد کنید.

4- در نهایت، دکمه های publish و share را بزنید تا اپلیکیشنی داشته باشید که در کل کسب و کار قابل به اشتراک گذاری می باشد.

ویژگی ها و منافع این برنامه کدامند؟

چرا باید کسب و کار شما از Microsoft Power Apps استفاده کند؟ پاسخ این سوال تماما بستگی به نیازهای کسب و کار شما دارد. آیا می خواهید جریان کاری خود را اتوماتیک کنید؟ آیا می خواهید تمام داده های بیرونی و داخلی را در یک برنامه ادغام کنید؟

ویژگی ها و مزایای بسیاری برای استفاده از Microsoft Power Apps وجود دارد، در اینجا چند نمونه از مزایای اصلی بیان می شود.

  • یکپارچه سازی داده های برتر. خدمات مربوط به داده های متداول مایکروسافت ( CDS ) ، Power Apps کارمندان شما را قادر می سازد تا به داده های تجاری از بیش از 200 منبع اطلاعاتی متنوع مانند Outlook, Salesforce, Dropbox, Dynamics 365, One Drive, PowerPoint, Excel, Twitter و بسیاری موارد دیگر دسترسی داشته باشد. این حالت به کارکنان امکان می دهد تا به آسانی به داده های تجاری دسترسی داشته و آن را صرف نظر از مکان جغرافیایی خود، با یکدیگر به اشتراک بگذارند.
  • تقویت بهره وری کارکنان. Power Apps به کسب و کارها امکان می دهد تا اپ های رو میزی و موبایلی را بر اساس نیازها و کارکردهای خاص خود طراحی کنند. این امر می تواند شامل اپ های خود خدمتی مانند کارمندان شبانه روزی و مدیریت اطلاعات پرداختی، ضبط اطلاعات مشتریان و پردازش درخواست آن ها باشد. در این صورت، کارمندان می توانند کارهای کوچک را سریعا از طریق تلفن همراه خود انجام داده و در زمان صرفه جویی کنند.
  • کنترل، امنیت و انطباق. Microsoft Power Apps امکان اعمال کنترل کامل از طریق مرکز مدیریت را به کسب و کارها می دهند. در آنجا کسب و کارها می توانند تمام اپ های لیست شده و سیاست های داده های اجرایی، گزینه های مربوط به کنترل کاربران و مواردی از این دست را مشاهده کنند. در این صورت کسب و کارها از امنیت کامل بهره مند شوند چرا که هر اپی که در Power Apps ساخته شود به صورت اتوماتیک به Miceosoft Active Directly Domain Service ( ADDS ) متصل است، این مرکز سیاست های امنیتی را برای تمام دستگاه و کاربران اجباری می کند. از آنجا که تمام اپ ها در Microsoft CDS ساخته می شوند، هر اپ نیز به صورت اتوماتیک با General Data Protection Regulation ( GDPR ) انطباق دارد.
  • فرایندها و کارکردهای اتوماتیک. کسب و کارها می توانند کارکردها و فرایندهای خود را بدون نیاز به وارد کردن داده های دستی، اتوماتیک سازی کنند. برای مثال، آن ها می توانند اطلاعات، اخبار و به روز رسانی های مهم را به کارکنان و مشتریان از طریق تلفن همراه و با استفاده از پلتفرم های رسانه اجتماعی مانند فیس بوک یا توئیتر ارسال کنند. Power Apps امکان کارکردهایی مانند گزارش و حل مشکلات حتی اگر مدیر در دفتر خود حضور نداشته باشد را نیز می دهد.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

جلال پورصادق

جلال پورصادق | 10/20/2021 11:08:49 AM

مرسی از به اشتراک گذاری این مطالب به روز