مشاوره رایگان

چگونه یک تیم بازاریابی در سطح جهانی داشته باشیم

5.0| از 1 نظر

افراد مناسب برای تیم کاری شما وجود دارند و شما فقط باید بدانید که دنبال چه ویژگی هایی باید باشید.

 

 

همیشه یک ابزار بازاریابی جدید یا منابع جدید برای انجام کار بازاریابی وجود دارند. شما چگونه می توانید از بین این همهمه ها فراتر رفته و یک بازاریاب عالی برای کسب و کار خود پیدا کنید؟ این کار ساده نیست، اما عضو شبکه کارآفرینی Eric Siu و متخصص بازاریابی Yaniv Masjedi توصیه هایی دارند که می تواند در این فرایند برای شما مفید باشد.

کار خود را با اولویت بندی دیدگاه هایی شروع کنید که نشان دهنده شور و علاقه نسبت به کار می باشند. یک بازاریاب خوب باید زندگی و کار خود را با بازاریابی همراه کرده باشد.

دوم اینکه، افرادی را پیدا کنید که متمرکز بر حرکت رو به جلو هستند و مشتاق به بر عهده گرفتن مسئولیت های جدید و تکمیل اهداف نو هستند.

سپس به دنبال افراد عالی باشید. افرادی را پیدا کنید که مورد احترام دیگران و خودشان هستند. این افراد به طور اتوماتیک دیگران را تشویق خواهند کرد تا با آن ها کار کنند و تیم کاری بسیار خوبی را در طولانی مدت خواهند ساهت.

بر روی این بخش کلیک کنید تا توصیه های بیشتری را در رابطه با پیدا کردن بهترین بازاریاب ها برای کسب و کار خود بشنوید.

شبکه کارآفرینی یک شبکه ویدیوئی با کیفیت بالا می باشد که از زندگی کارفرینان موفق و رهبران متفکر، محتوای تفریحی، آموزشی و انگیزشی تهیه کرده و ارائه می کند. ما تخصص ها و فرصت هایی را برای تسریع رشد برند ارائه می کنیم و با ویدئوها و محتواهای شنیداری خود که در تمام برنامه های دیجیتال در زمینه تجاری منتشر می شود، کسب درآمد می کنیم.

En با صدها کانال برتر یوتیوب در حوزه تجارت عمودی شراکت می کند. بر حسب نیاز خود از طریق شبکه شرکای ما مانند Roku، Apple TV و برنامه های کارآفرینی که برای سیستم عامل های Ios و Android در دسترس می باشند، ویدئوهای ما را تماشا کنید.

ممکن است از این مطالب خوشتان بیاید



نظر خود را بنویسید

ارسال نظر

هادی میرآبادی

هادی میرآبادی | 10/20/2021 10:57:37 AM

خیلی از این نکاتی که میگین استفاده کردم. ممنونم